itsemurha:(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ---
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

---

Vieras
tuskaa tuskaa ja tuskaa.. itsepähän olen tämän olon itselleni aiheuttanut ja ansaitsen tämän. vieressä katsoo mun kuukauden ikäinen tyttöni. ja mä haluan vain kuolla, kadota tästä hemmetin maailmasta. olen mennyt tekemään jotain peruuttamatonta ja tämä ahdistuksen tunne, pelko ja tuska ei tunnu lakkaavan. en ole varma onko mies kenelle uskottelin että hän on lapsen isä, siis onko hän sitä oikeasti. isyystestit odottavat ja tuntuu että kuolen mielummin kuin menen niihin. jos hän ei olekkaan, voi luoja sitä häpeää ja tuskaa minkä olen monelle ihmiselle aiheuttanut. tiedän, itseppä olen ihan kuoppani kaivanut. en ole kenellekkään voinut kertoa/puhua ja nyt taidan vain kuolla tähän olooni:( ei tässä elämässä mitään järkeä enään ole, tahdoin vain pois...

Voih. Älä murehdi asiaa noin paljon etukäteen. Muista että sinulla on ihana pieni tyttö joka tarvitsee sinua. Kun saat isyyden selville, taatusti unohdat häpeän tunteen nopeasti. Mitä enemmän sitä nyt mietit sitä pahemmalta asia tuntuu. Tiedän kokemuksesta sen itsekkin.

Mieti sitä pientä siinä sun vieressä. Se tarttee sua eikä välitä vaikka oot tehnyt virheitä kunhan rakastat ja pidät siitä huolta. Lapsi ei ole tehnyt mitään väärää ja tarttee äitiään joten älä edes puhu mistään itsemurhasta. Voimia ja jaksamista. Kyllä kaikki muuttuu paremmaksi.

Pikkuinen tarvitsee sinua joten koita jaksaa hänen takiaan ja tietysti myös itsesi ja muiden läheistesi takia.Paljon enemmän tuskaa aiheuttaisi itsemurha ja varsinkin juuri sille kaikkien tärkeimmälle,eli lapselle.paljon voimia sinulle!

Meinaatko, että se jotakin muuttaisi? Lapsen isä on se ketä on ja sun kuolema ei sitä muuta mihinkään. Mutta jos se susta on joku ratkaisu, niin itsepä sen sitten teet, mutta lasta älä vie mukanas. Hän ei ole syyllinen sun virheisiin ja hänellä on kuitenkin oikus elämään ja välittävään / rakastavaan aikuiseen...

Yhteistyössä