jos tekee itsarin jää ihmisiä kaipaaman isolla ? , mut toisaalta taas jos kuolee luonnollisesti jää siltikin ihmisiä kaipaamaan.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:niin eli sinäkin olet itsekäs, ajattelet itseäsi ja toisen itsarista tulevaa pahaa oloa.Alkuperäinen kirjoittaja WTF:uhkailu, teko en ymmärrä.
minusta se ei ole ratkaisu, vaan pakotie. siinä itse tekijä ei yhtään ajattele muita, vaan pelkästään itseään, eli itsekästä. tekijä ei yhtään ajattele miltä muista tuntuu kun on näin tehnyt, tosi itsekästä. mä en antais sellaisen tekijälle ikinä anteeksi, vaikka ei sitten enää olisi mitään anteeksi annettavaakaan.
minä vaan en itse ymmärrä näitä ihmisiä, jotka päätyvät itsariin. voi olla että se on heille pääsy pahasta. en kuitenkaan tuomitse niitä jotka itsaria ajattelevat ja suunnittelevat, vaan toivoisin heille apua ja jonkun joka pystyisi auttamaan pois tuosta "tilasta". varmaan heille ei ole muuta keinoa kuin itsari. en osaa sanoa,kun en itse ole harkinnut. mutta toivon, ettei kenenkään tarvitsisi sitä tehdä. se on kuitennin taivaan tosi asia, että tekee sittn itsarin tai kuolee !luonnollisesti!, niiin aina on niitä jotak jäävät kaipaamaan.