Eihän sitä tarvitse ketään tuomita itsarin tähden.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä oon samaa mieltä. Minun äiti on lähtenyt täältä oman käden kautta enkä oo häntä koskaan tuominnut tekonsa tähden.
No mä oon käsittänyt että monet on ainakin erittäin vihaisia, jos joku hyvin läheinen ja tärkeä henkilö on tappanut itsensä. Tarkoitin ettei minulla ollut tälläistä, tosin sain tietää vasta paljon myöhemmin että äitini oli lähtenyt oman käden kautta.Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Eihän sitä tarvitse ketään tuomita itsarin tähden.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä oon samaa mieltä. Minun äiti on lähtenyt täältä oman käden kautta enkä oo häntä koskaan tuominnut tekonsa tähden.
se on muiden mielipide, itsarin tehnyt ei tuollaisia ajatteleAlkuperäinen kirjoittaja Mangusti:Mutta joskus se joka tekee itsemurhan koska hänen elämänsä on helvettiä, tulee tehneeksi samalla monen muun ihmisen elämästä helvettiä.
Se on kuitenkin yleensä ohi menevä olo tila, harvoin vuosia kestävä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:minusta on itsekästä vaatia toista elämään jos toinen kokee elämänsä h.elvettinä.
Mun äidillä oli kestänyt vuosia ja oli myös usein sairaalahoidossa.Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:Se on kuitenkin yleensä ohi menevä olo tila, harvoin vuosia kestävä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:minusta on itsekästä vaatia toista elämään jos toinen kokee elämänsä h.elvettinä.
Niin, tai sitten hän osaa näytellä paremmin...Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:Lisäys vielä, joskus nuorena pelastin ystäväni itsarilta ja tänä päivänä hän on erittäin onnellinen 6 lapsen iti.
kyllä se monilla on myös vuosia kestävä jopa kymmeniä.Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:Se on kuitenkin yleensä ohi menevä olo tila, harvoin vuosia kestävä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:minusta on itsekästä vaatia toista elämään jos toinen kokee elämänsä h.elvettinä.
Ei todellakaan, hänellä menee erittäin hyvin tunnen hänet läpikotaisin ja tiedän ettei nuorena tehdyt törttöilyt vaikuta tähän päivään.Alkuperäinen kirjoittaja Raisu:Niin, tai sitten hän osaa näytellä paremmin...Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:Lisäys vielä, joskus nuorena pelastin ystäväni itsarilta ja tänä päivänä hän on erittäin onnellinen 6 lapsen iti.
niin eli sinäkin olet itsekäs, ajattelet itseäsi ja toisen itsarista tulevaa pahaa oloa.Alkuperäinen kirjoittaja WTF:uhkailu, teko en ymmärrä.
minusta se ei ole ratkaisu, vaan pakotie. siinä itse tekijä ei yhtään ajattele muita, vaan pelkästään itseään, eli itsekästä. tekijä ei yhtään ajattele miltä muista tuntuu kun on näin tehnyt, tosi itsekästä. mä en antais sellaisen tekijälle ikinä anteeksi, vaikka ei sitten enää olisi mitään anteeksi annettavaakaan.
elikkä pitäs elää sen vuoksi ettei pahota toisten mieltä?eikö tuommonen ajattelutapa ole himpun verran itsekäs..Alkuperäinen kirjoittaja Mangusti:Mutta joskus se joka tekee itsemurhan koska hänen elämänsä on helvettiä, tulee tehneeksi samalla monen muun ihmisen elämästä helvettiä.
miksi, pystytkö perustelemaan sen niin ette itse ole itsekäs?Alkuperäinen kirjoittaja kräm:Mä uskallan olla eri mieltä, mun mielestä on äärimmäisen itsekäs teko. Toki kyllä syitäkin on monenlaisia mutta silti.