Itsekuri

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "alibaba"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"alibaba"

Vieras
Millä kummalla te laihduttajat saatte pidettyä itsenne kurissa? Mulla ei onnistu ollenkaan. Jotenkin alkaa jo masentaa tää ainainen epäonnistuminen eli tulevaisuus näyttää siltä että pysyn aina läskinä...ihan oikeesti meinaa päästä itku..Liikun paljon mutta syöminen on ongelma. eli käyn tanssiharjoituksissa 2 krt viikossa, zumbassa kerran ja joka päivä paljon ulkoilua lasten kassa...ja välillä käyn sauvakävelemässä/kävelyllä/hiihtämässä...alkaa tulla tosi paha mieli itellekkin

:( Meillä kaikilla on ongelmamme... Minä olen saanut tupakoinnin kanssa, ja sinä ruoan... Onneksi raskaus pitää tupakan loitolla ilman muttia, mutta sitten taas kohta olen heitteillä... Tsemppiä!

otan kurimusviikon aina, kun kantti kestää. Muulloin pyrin vain olemaan lihomatta. Pikkuhiljaa lähtee. Säännöllinen syöminen ei toimi. Ei vaan paino putoa ollenkaan niin.

jos ei ole itsekuria lopettaa herkkuja niin mieti sitten jotain muuta mitä voisit jättää pois. siis mitä vähiten kaipaisit ja lopeta semmoisen syöminen kokonaan. esim peruna/riisi/pasta nyt on helppo jättää pois tai ainakin tiputtaa annokset murto-osaan. väistämättä ne kalorimäärät pienenee kun jotain vaan onnistuu karsimaan. äläkä ressaa niin kauheasti siitä syömisestä, ressi saa syömään enemmän ja sitte vaan lihoo. tuo edellinen neuvoja oli hyvä, pyi nyt aluksi vaan siihen että paino ei nouse ja ole tyytyväinen jo siihen

5tg: Mä lopetin polttamisen 10 vuotta sitten ja ai että muistan sen tuskan kuin eilisen...ja vielläkin heikkoina hetkinä tekisi mieli sauhuutella...

Joo mä tiesän olevani kauhean kova stressaa tästä painosta...inhoon tätä nykystä olemustani täysillä..

Yhteistyössä