itsekäs mies

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja perkela
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

perkela

Vieras
mitä mä teen tolle idiootille (miehelle)

se on alkanu kokoajan vaatia enemmän aikaa itelleen, ei jaksa yhtää olla lapsen kanssa. joko istuu koneella tai kattoo tv:tä, kaikki tekeminen tuntuu olevan vitun vaikeeta, ei kiinnosta lapsi eikä vaimo, ku jostain sanoo niin huutaa vaan..

lauantaisin vetää yksinään koneella kännit.

tää alko yhtäkkiä muutama viikko sit..

ei kiinnostanu mun keskenmeno, ei tullu kertaakaan ultraan kattomaan ku seurattiin että onko alkiota, oli mun kans väkisin sen päivän kotona kun tein lääkkeellisen keskeytyksen, ei ees vointia kysyny.

Itse tekisin niin,että annan miehen olla vaan sitten omassa rauhassaan ja mikäli ei muutamassa viikossa ala palautumaan takaisin niin ottaisin asian ihan puheeksi.Rauhallisesti,ilman syyttävää äänensävyä.

Tuo keskenmenoasia on vaikea paikka ja siihen en osaa sanoa mitään.Halaus kuitenkin ja voimia. =)

Ettei olis sillä miehelläkin ottanut koville se keskenmeno? Jotkut reagoi liian vaikeisiin asioihin kieltämällä koko jutun ja sitten oireileevat just esim ryyppäämällä vaikkeivat asiaa myönnäkään. Ja esim tuo ettei halua olla teidän lapsen kanssa voi johtua siitä että olemassa oleva lapsi muistuttaa siitä menetetystä lapsesta.

Tosin onhan tähän käyttäytymiseen muitakin(ikävämpiä) mahdollisia syitä...

Joka tapauksessa voimia sinulle. :hug: