itseasiassa olen onnellinen :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Wicked Mary
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Wicked Mary

Aktiivinen jäsen
04.05.2006
10 467
3
36
Hevonkuusikko
Eilen siis olin siinä silmäleikkauksessa, ja kaikki meni tosi hyvin ja nopeasti...silmä ei ole kipeä, eikä mitään roskan tunnettakaan :)

Ja...näen kauas paremmin kuin ikinä, lukiessa ja kirjoittaessa joudun käyttämään laseja, mutta telkkaria katsoessa en tarvitse, enkä tietenkään ulkona liikkuessa. Ensi viikolla on taas leikkaus edessä, toiseen silmään, mutta nyt ei kyllä enää yhtään pelota eikä jännitä.

JA...eilen illalla sain varmistuksen siitä että vihdoinkin näen, PIIIIIIIITKÄN ajan päästä rakkaan mörököllini :heart: elokuun lopussa!!! Kyllä sitä on tullut odotettuakin!

Oi onnea ! :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:
Voi että miten ihanalta kuulostaa. =) Ihanaa, onnneksi olkoon. =) Ja pikaista paranemista ja onnea seuraavaan leikkaukseen, tuo varmasti parantaa elämänlaatua ihan 100%.

No totta tosiaan, näkö ehti mennä niin huonoksi etten nähnyt enää ottaa roskaa silmästä, ja sellaiset pullonpohjalasit vanhensi kauheasti. Olihan mulla piilolinssit mutta niiden käyttöä ei enää suositeltu, niin tämä oli kyllä ehdottomasti paras ratkaisu...
=)

Alkuperäinen kirjoittaja KerroTokiLisää:
Oliko se leikkaus kamala kun pidettiin silmää väkisin auki?

ei ollut kamalaa, silmä oli kyllä niin puutunut ettei sitä vempelettäkään tuntunut joka piti silmää auki...
Kaameinta oli kun yrittivät löytää suonea kämmenselästä tippaletkua varten eikä onnistunut, lopulta oli laitettava kyynärtaipeeseen, huh mikä helpotus kun se neulalla kaivelu loppui!

Yhteistyössä