Useimmilla meistä on mielihalu tai unelma liittyen seksiin. Minulla se on naisen masturbointi ja sen näkeminen. Olen jo varttunut mies, naimisissa, ja kaikin puolin asiat kunnossa. Vaan enpä ole juurikaan päässyt osalliseksi intohimooni ko hinkuni suhteen. Vaimoni, yhä kaunis ja haluttava, ei ole vuosikymmenten varrella jakanut omaa kivaansa minulle. Olen kyllä moneen otteeseen yrittänyt viritellä keskustelua asiasta. Kuitenkin seksitouhumme päättyvät poikkeuksetta perinteiseen yhdyntään. Edelleen, olen vuosien varrella ostanut, jopa itse tehnyt muutaman dildon vaimon käyttöön. Ja kyllähän hän niitä käyttääkin. Tosin itsekäs tarkoitukseni on ollut päästä osalliseksi tällaisiin tapahtumiin. Minun masturboinnistani vaimo ei juuri ole kiinnostunut, en ainakaan ole onnistunut kiinnostusta herättämään. Joskus olen lähes provokatiivisesti jättänyt merkkejä itsetyydytyksestä. Esim jonkun erotiikkalehden sopivasti näkyviin, ym. Ei ole ollut vaikutusta. Kuitenkin olen löytänyt vastaavia merkkejä hänen jäljiltään. Voitte arvata niiden kiihoitusasteen allekirjoittaneelle. Netti on täynnä masturboinnin kuvauksia, mutta aitoa livekokemusta ne eivät korvaa. Enkä haluaisi aiheen johdosta alkaa vieraissa käymään. Miten saisin rouvan mielenkiinnon/kiihoittumisen kasvamaan ja rikastuttamaan seksielämää?