Itse tehtyjä lahjoja.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja piprane ema
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

piprane ema

Aktiivinen jäsen
02.08.2006
9 124
1
36
Teen decoupage tekniikalla säilytysrasioita, vanhoista rasioista ja mietin, että mitä pientä kivaa sinne laittas sit sisälle? Joululahjaks meinasin.. Muovisia litran rasioita ovat. Voisko ajatella et ostais vaan karkkia ( paperipäällysteisiä ) ja laittas niitä sinne?

Lisäksi teen muutamalle puikkopiiloja samalla tekniikalla eli päällystän Pringles sipsituubeja eri kuvilla.

Yllämainitut menee lahjoiksi mummoille yms.

Sit on lasten kans tehty massasta avaimenperiä pääasiassa papoille jne. ja heillekkin haluttas tehdä viel jotain omatekosta.
Yhdelle on löylytyynyjä lisäksi, mutta niitäkään ei enempää ole ku jäi lehdet keräämättä.

pipityynyjä olin tekemässä, mutta en saa varaosia ompelukoneeseen niin voi jäädä kesken :(

Sit kysymys: onko mitään itsetehtyä mitä vois /viittis antaa kummitytöille ikähaitari 11-18? Vanhin noista ehkä arvostais muistikirjaa tai vastaavaa jos ostais sellasen pinnattoman ja tekis ite tolla decoupella...hankalaa ja pakko ois lokakuun aikana tehdä valmiiks kaikki.

Voisit ajatella vielä tekeväsi karkitkin itse?

Joku näyttävä heijastinrintakoru tuollaisessa rasiassa. Sellaista ohutta heijastinnauhaa voi virkata ja käsitellä.

Meillä papat saa ihan ostoskassit (sellaiset perus) lapsen koristelemalla isänpäivänä.

Ootko miettinyt jos tekisit jonkun korun ta "korusetin"?
Itse olen antanut muutamalle sukulaiselleni itse tekemiäni koruja. Toiselle kaulakorun ja siihen sopivat korvakorut ja toiselle kasan erilaisia korvakoruja.
Niitä on helppo ja mukava näpertää, ainakin omasta mielestä :D eivätkä me tarvikkeet ole kamalan kalliita

En mie noita koruja ja ensin mietin itsetehtyjä karkkeja, mutta en usko, että jaksan niitä alkaa tekemään enää niin likellä joulua. Vauva tulee taloon marraskuussa niin täytyy varautua siihen, että on vaativa tapaus, vaikka toivomme toki muuta :D

Uusimmat

Yhteistyössä