Itse tehdyt joululahjat

  • Viestiketjun aloittaja ei kiitos
  • Ensimmäinen viesti
ei kiitos
Toive kaikille! Jättäkää ne itse tehdyt lahjat tekemättä ja ostakaa mieluiten vaikka lahjakortti kylpylään. En halua näyttää köyhälle, enkä halua käyttää päälläni mitään rupusia ällötyksiä. Myös kotini sisustan kauniisti joten sellaiset itse tehdyt peitot sun muut voi jättää tekemättä minulle. Uskoisin, että samaa sanoo kaikki jotka näitä kamalia paketteja saa. Kiitos.
 
"joooo"
Pakko olla samaa mieltä.
Mielummin ei lahjaa ollenkaan, kun joku hemmetin väkkerelmä, josta lahjansaajan pitää esittää olevansa kiitollinen. Tai sitten vaikka jotain syötävää, pipareita tai jotain.
 
vierass
En anna mitään rupusia ällötyksiä, annan vain sellaisia juttuja mistä saajat pitävät ja kaikki kehuvat, eikä vain kohteliaisuudesta. Mitään peittoja en anna, enkä halua saada. Ostetutkin lahjapeitot menee eteenpäin lahjoiksi sellaiselle, jonka tiedän niitä arvostavan tai sitten myyntiin. Appiukolle ja hänen vaimolleen voi mennä jotain, mistä eivät niin välitä, mutta mitäpä tuosta, he osaavat antaa meille aina niin epäsopivia lahjoja kuin vaan on mahdollista.

Ja sillä rahalla, mikä menee aineisiin, ei mitään kylpylälahjakortteja ostella. Aikaa kyllä sitä enemmänkin.
 
"aito ammattivalittaja"
Mä arvostan tosi kovasti jos joku viitsii itse jotain lahjaksi tehdä. Villasukat on ihana lahja. Itsellä peukalo keskellä kämmentä niin niitä on kiva saada.
 
Itsetehdyt lahjat on parhaita ja ihanaa kun joku on juuri minun lahjaa varten nähnyt vaivaa ja aikaa. Ja siinä näkyy myös lahjan antaja persoonallisuus ja kädenjälki.

Kylpylämatkani maksan mieluummin itse, en enää näin aikuisena halua että kukaan tuhlaa rahojaan mun joululahjoihin.
 
äääh
[QUOTE="joooo";30391887]Pakko olla samaa mieltä.
Mielummin ei lahjaa ollenkaan, kun joku hemmetin väkkerelmä, josta lahjansaajan pitää esittää olevansa kiitollinen. Tai sitten vaikka jotain syötävää, pipareita tai jotain.[/QUOTE]

Totta. Hirveitä kaikki ylisuuret villasukat ja ällöpipot. Ikinä en laita päähäni jonkun tekemää pipoa.
 

Yhteistyössä