E
"Elli"
Vieras
Sain juuri äsken käteeni tiedon postitse 3 kuukauden karenssista ja työkkäri sen mukaan lähettää tiedotteen liittooni myös asiasta. Kannattaakohan mun nyt mennä ollenkaan työharjoitteluun 1 kk ja sen jälkeen saisin mahdollisesti oppisopimuspaikan. En tiedä saanko nyt ollenkaan työharjoittelusta korvausta ja oppisopimuksen ajalta myös palkkatukea jonka työkkäri myöntää? Vai menenkö ilmaiseksi niihin 3 kk:ksi? Kumoaako nämä työharjoittelu ja oppisopimus karenssin vai ei?