Itkuhälyttimistä kokemusta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja walkie talkie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
W

walkie talkie

Vieras
Onko kenelläkään kokemusta uudesta Philips Avent hälyttimestä? Miten toimii? Marketin pakkauksesta ei juurikaan infoa heru, ja hinta kuitenkin aika hulppea, joten ei viitsis kokeeks ostaa.

Entäs nuo radiopuhelinmalliset Walkie Talkiet? Onko kenelläkään niistä kokemusta? Ovatko luotettavat?

Alkuperäinen kirjoittaja Pellervo:
Mahtaako käytännössä olla eroa jos on joku kallis super-malli vai markkinoiden halvin?

Meillä on halvin mitä vaan löydettiin, ja ajanut asiansa kiitettävästi.

No mä haluisin sellaisen, mikä on luotettava, ja mistä ei kuuluis naapurin höpinät läpi. Eli että ei tarvitsisi itse käydä kuitenkin 2 min välein tarkistelemassa tilannetta. Silloinhan ei hälytintä tarvitsisi ollenkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Walkie Talkie:
Alkuperäinen kirjoittaja Pellervo:
Mahtaako käytännössä olla eroa jos on joku kallis super-malli vai markkinoiden halvin?

Meillä on halvin mitä vaan löydettiin, ja ajanut asiansa kiitettävästi.

No mä haluisin sellaisen, mikä on luotettava, ja mistä ei kuuluis naapurin höpinät läpi. Eli että ei tarvitsisi itse käydä kuitenkin 2 min välein tarkistelemassa tilannetta. Silloinhan ei hälytintä tarvitsisi ollenkaan.

Meillä oli philipsin joku vm 2003 hälytin, siinä ei ollu mitään muuta ongelmaa kun se, että JOSSAKIN (esim anoppilassa) se otti verkkovirrasta kalaman häiriön ja rutisi silleen omituisesti. Mutta sen sai molemmat osat pattereilla toimii, niin se oli sit aina patterikäytössä. Tässä kaverin vauvalla testasin sitä kun olivat täällä, niin ihan hyvin vielä toimi, vaikka ei oo ollu säännöllisessä käytössä enää pariin vuoteen

Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
[quote="Walkie Talkie
Meillä oli philipsin joku vm 2003 hälytin, siinä ei ollu mitään muuta ongelmaa kun se, että JOSSAKIN (esim anoppilassa) se otti verkkovirrasta kalaman häiriön ja rutisi silleen omituisesti. Mutta sen sai molemmat osat pattereilla toimii, niin se oli sit aina patterikäytössä. Tässä kaverin vauvalla testasin sitä kun olivat täällä, niin ihan hyvin vielä toimi, vaikka ei oo ollu säännöllisessä käytössä enää pariin vuoteen

Kiitos tiedosta!

Yhteistyössä