itku tulee:(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rähmä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rähmä

Vieras
mulla on exän kanssa 2 lasta (6v ja 5v) tytöt
erottu vuosi sitten ja tytöt alkanu käydä isällään helmikuusta alkean joka toinen viikonloppu..nyt isä saanu päähänsä että haluaa ja ottaa isomman tytön asumaan sinne..en näe järkeä että pieniä sisaruksia erotetaan ja kumpikaan lapsi ei halua.

Kyllä sillä on merkitystä missä lapset tähän asti on ollu, silläki jopa on merkitystä mitä lapsi haluaa jos se sanoo sen selvästi. Elä huoli. :hug: Ja näitä tyyppejä on isissä ja äiteissä jotka sannoo haluavansa sitä ja tätä mut sitte ko arki on ajankohtasta niin mieli muuttuu. Jos äiti on tottunu lastenhoitoon, ja toinen lapsi sattuis jostain syystä menneen isin tykö, ja isi kohtaa sen äitin arjen, lapsi tullee takas. Vapaus, menot, kaikki mennee uusiksi. Toisekseen, sisaruksia HYVIN HARVOIN erotettaan. Siihen tarvii jo helvetin hyvän syyn.

Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Kyllä sillä on merkitystä missä lapset tähän asti on ollu, silläki jopa on merkitystä mitä lapsi haluaa jos se sanoo sen selvästi. Elä huoli. :hug: Ja näitä tyyppejä on isissä ja äiteissä jotka sannoo haluavansa sitä ja tätä mut sitte ko arki on ajankohtasta niin mieli muuttuu. Jos äiti on tottunu lastenhoitoon, ja toinen lapsi sattuis jostain syystä menneen isin tykö, ja isi kohtaa sen äitin arjen, lapsi tullee takas. Vapaus, menot, kaikki mennee uusiksi. Toisekseen, sisaruksia HYVIN HARVOIN erotettaan. Siihen tarvii jo helvetin hyvän syyn.

ja eron syynä miehen väkivaltasuus mua kohtaan mitä valitettavasti lapsetkin näki
ja turvakodissa olin lasten kanssa viikon kunnes tajusin heittää ukon pihalle..toivon etten joudu luopumaan lapsistani

Nii ja minun veljen ex halus kaks tyttöään itelleen, kokeilumielessä annettiin, tytöt halus isin tykö. Kyllä ne lapset tietää missä on hyvä olla. Ja nykyään saa tapella että menevät äitiään ees kattoon. Eikä tätä äitiä ees kauheasti kiinnosta... Mut kyllä sillä lasten mielipiteellä on väliä vaikka ne kuinka pieniä olis, ainaki tässä tapauksessa oli. Isin tykö halus, ja hyvä on ollu olla.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

ja eron syynä miehen väkivaltasuus mua kohtaan mitä valitettavasti lapsetkin näki
ja turvakodissa olin lasten kanssa viikon kunnes tajusin heittää ukon pihalle..toivon etten joudu luopumaan lapsistani

Sulla ei tuu olemaan hättää. Usko pois, kunhan et ole ite törttöilly mittään ihmeempiä. Oikeusaputoimistostaki saa ammattitaitosta apua ko pyytää sellasen jolla kokemusta ks. asioista. Muistat vaan isänki oikeudet, se mitä se on sulle, se ei sitä välttämättä ole lapsille vaikka kuinka pelkäisit. Pelon ymmärrän kyllä, mut kuitenki. :hug:

tuon kaiken, kun kerrot niin et joudu luopumaan! usko minua, olen sosiaalityöntekijä ihan oikeasti!

siis isällä on oikeuksia enkä todellakaan ole estämässä heidän tapaamisiaan..hyvähän se jos tapaavat.
ja sosiaalityönterkijämme tietää millanen mies ollut.

Nyt tosissaan rauhotut ja otat sellasen rauhallisen asenteen kaikkeen. Asioilla on tapana järjestyä. Muistat ite pysyä järkevänä ja johdonmukasena, ja kaikkien parasta ajatellen, et aja vain omaa asiaa. Vaan sie puhut lasten puolesta ja ajattelet sitä isääki. Huoltajuusjutut ko saa kuntoon niin kaikki muuki mennee helpommin. =)

siis isällä on oikeuksia enkä todellakaan ole estämässä heidän tapaamisiaan..hyvähän se jos tapaavat.

No ei sit oo mitää paniikin syytä, se ei tyttöjä saa

No ei sit oo mitää paniikin syytä, se ei tyttöjä saa

Yhteistyössä