itku on vienyt ilon vanhemmuudesta

  • Viestiketjun aloittaja ...
  • Ensimmäinen viesti
...
pahalta tuntuu sanoa,mut enosaa nauttia tosta 5,5kk ikäasestä lainkaan..aiheuttaa mulle enemmän turhautumista iloa.. itkee lähes koko ajan nykyään.. maidot jätettiin jo pois ja allergiaa tutkitaan..
tuntuu vaan ettei mikään auta huutuu pää sinisenä/punasena yhtäkkiä tunnin kakskin.. ei rauhtotu lainkaan.. kiemurtelee..kakka ei tule ilman lääkkeitä.. huoh..välillä itku on jo vinkuvaa.. kukaan ei ota tosissaan.. paino ei nouse.. mitä voidaan tehdä?
 
Etana Elli
Tuo on ihan totta. Vaikeudet lapsen kanssa voi viedä ilon koko lapsesta. Joskus kun oli oikein raskasta, mietin rakastankokaan enää edes koko lasta. Meillä oli kyllä erilaiset ongelmat, mutta tunteet samat. Mutta ilo ja rakkaus palaa kyllä pian kun ongelmat helpottavat. Toivottavasti saisitte apua vatsavaivoihin. Oletteko kokeilleet vyöhyketerapiaa?
 
Etana Elli
Suosittelisin kokeilemaan tuota vyöhyketerapiaa. Vaikka itellä ei oo vauvan kanssa kokemusta, mutta itse kävin ja tuntui kyllä ihanalta. Ja sai mahankin toimimaan paremmin. Terapeutti kertoi että monesti hieroo vauvaa jolla ollu ongelmia suolentoiminnan kanssa, niin hetken hieronnan jälkeen vauva on alkanu onnellisena ähistä ja päästää vaipan pullolleen =) Useimmilla kyllä vaatii useamman hoitokerran, joten arvokastahan se on, mutta jos lompakko antaa myöden, niin kyllähän sitä kannattaa kokeilla ainakin..
 
Mä veikkaan kans allergiaa, vanhemmalla alkoi hänen ollessaan 2kk, nuorempi pärjäsi tissimaidolla 11kk ikään. Siitä lähtien on ollu hankalaa.

Meillä vanhempi alkoi oireilla huutamalla, mun maito loppui, huusi nälkäänsä ja kun sai tuttelia huuto alkoi uudelleen ja huusi kunnes pierutteli ja pyllyreikä paloi iho ihan rikki ja taas huusi. Kunnes älyttiin mennä parin pv päästä tkhon jossa oli onneksi ihana lekuri joka määräsi almironia-se kävi meillä molemmille ekat 2v.

Tsemppiä ja VAADI päästä tutkimuksiin! Ja muista että suolioireinen ruoka-aineallergia ei luultavasti näy verikokeissa-meidän tytöillä ei näkynyt ainakaan.

Lämmin vesi, kylpy, auttoi meillä aina hetkeksi, ja se että sylissä oli koko ajan.

Toivottavasti saatte selvyyden asiaan pian!
 

Yhteistyössä