Itkettääkö muitakin raskaana olevia synnytystarinat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mama"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mama"

Vieras
Lueskelin aikani kuluksi taas tässä erilaisia synnytystarinoita ja joka kerta mua vaan itkettää. Aina ne sanat siitä kun on vihdoinkin saanut sen oman, pienen lapsensa syliinsä. Itken siis ihan vain liikutuksesta. Odotan nyt toista lastani 25. viikolla. Myös tuon esikoisen syntymänhetken muistelu pistää itkettämään. Uskomatonta, että kohta saan sen kokea taas uudestaan. <3 Olen kyllä herkkä muutenkin, mutta raskaana ainakin kaksi kertaa normaalia pahempi. :)

Raskaana kun olin ni inhosin kaikkia synnytystarinoita ja niitä kertovia. Ällötti ja inhotti.
Nyt ku en ole raskaana ni voi jos pikasesti hyppimällä lukasta mutta en liikutu niistä. Edelleenkään niissä ei ole mitään hienoo muutakuin että vauva putkahti. :)

Joka raskaudessa olen herkistellyt. Viidettä odottaessani katsoin telkkarista jotain synnytyssairaala-ohjelmaa. Joka kerta kun vauva syntyi, itkin kuin vesiputous, koska se oli niin ihanaa!

Mua liikutti ohjelmat joissa oli synnytys ja nimen omaan se hetki, kun lapsi annetaan äidin tai isän hellään huomaan. Kyllä se vieläkin liikuttaa, mutta ei niin paljoa.

Joo noi on kanssa tosi itkettäviä hetkiä! Oon nähnyt jopa videoita synnytyksistä, joissa näytetään ihan kaikki mahdollinen ja kun muita ällöttää niin mua vaan silti itkettää kun se vauva nostetaan siihen äidin rinnalle. :')

Yhteistyössä