itkettää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja räyhäävä mies
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

räyhäävä mies

Vieras
Mieheni on työtön silloin tällöin soittaa tänne töihin ja räyhää ja haukkuu ja painostaa. Jopa asioihin jotka liittyvät hänen työttömyyteen eli paperien hankkimiseen liittoa ym muuta varten. Yleensä pyynnöt ovat aivan älyttömiä. Haukkuu minua kun en osaa hoitaa vaikka olen kirjanpitäjä.
Enhän minä voi hänelle papereita kirjotella tai pyytääkään.
Nimittelyt ovat kaikki sukupuolielimet ym ym
Minun päiväni on pilalla ei huvita mennä edes kahvitauolle.
Kaiken lisäksi hän itse jäi tahallaan työttömäksi hyvästä työstä, painosti minuakin jättämään hommani. Tai sitten hän sai juomisen takia lemput en ole varma.
Nyt kun tulen töistä hiven myöhässä niin heti on huutamassa
itse oli töissä miten sattuu enkä koskaan asiasta huomautellut ja matkusteli ympäri maailmaa.
Olisi ihanaa tulla kotiin jos olisi tervetullut ja vaikka joskus pitsa haettuna tai jotakin muuta.
Yleensä sitten lähden kauppaan ja keitän hänelle huomista varten jotakin.

Älä vastaa hänelle kun olet töissä. Sano vain että on niin kiire. Sitten jäät ""ylitöihin"" ilmoittamatta. Jos mies huutaa, älä välitä. Tulet vain seuraavana päivänä vielä myöhemmin kotiin. Sitten ilmoitat ettet enää jaksa kuunnella huutoa ja haukkumista. Jos tyyli ei muutu, äijä lentää pihalle.

Miehen itsetunto ei kestä työttömyyttä. Perinteinen mies varsinkin mittaa omaa arvoaan rahassa ja suurissa aikaansaannoksissa.
Mikään mitä sanot ei auta, jos alkoholikin vielä liittyy asiaan.
Mun mies räyhäsi kanssa työjuttujen takia. en saanut mitään kontaktia häneen pitkiin aikoihin. seuraavaksi löysinkin jo hänen treffi-ilmoituksensa netistä. Nyt pitää vain uskoa, että stressi ja itseinho ajoi etsimään toista naista. Sellaista joka ei ole nähnyt häntä pahimmillaan. Sellaisen jonka voi vielä yrittää hurmata. Ei käy kateeksi sinunkaan tilanteesi.
Voi kun olisi joku konsti saada miehet ymmärtämään, että oikeasti rahasta ei ole arvo kiinni, eikä siitä onko titteleitä ja mammonaa. Riittää tosiaan kun voisi pienistä asioista nauttia yhdessä.

>>>Olisi ihanaa tulla kotiin jos olisi tervetullut ja vaikka joskus pitsa haettuna tai jotakin muuta.

Jo nyt on maailma sekaisin. Kaikkia latvakakkosia täällä elleissä liikkuu mutta tämä on LIIKAA!

KOTITYÖT ja RUUANLAITTO ja LASTENHOITO ovat AKKOJEN hommia. Anna miehesi olla mies ja keskittyä olennaiseen. Älä vastusta biologia tosiasioita jo Darwin tiesi että evoluutio vaatii erilaistumista. Mies on mies ja nainen nainen PISTE.

että olet tyhmä.
elät varmaan jotakin muuta aikakautta
säälin sua
mies minäkin, hoivaan kyllä vaimoani ja lapsia
hoidan perhettä tasapuolisesti elämme vuotta 2006

Et sinä mikään mies ole ja veikkaan että lapsetkin on siittänyt todellisuudessa joku muu. Naiset (ja me tosimiehet) käyttävät kaltaisiasi hyväkseen ja hakevat tyydytykset ja geenit muualta.

Mikä mies se sellainen on, joka ei pysty edes perhettään elättämään, vaan vaimo joutuu töissä käymään? Nahjus ei ole onnistunut edes työpaikkaansa säilyttämään ja sitä vaimolle illat kiukuttelee.

Mekko päälle tuollaiselle ja mattopyykille sekä puuron keittoon jos ei kerta ansiotyöt onnistu;)

Mikä onkaan miehen tehtävä tässä parisuhteessa?

Ei tuo elantoa, ei tee kotitöitä, mutta hoitaa ansiokkaasti nalkuttamisen ja kyttäyksen... Pelkkä kiveksien kantelu ei ole keskittymistä olennaiseen; ei se peli putoa, vaikka kätensä siitä hetkeksi irottaisi töitä (koti/palkka) tehdäkseen...

Tuohan haiskahtaa jo henkiselle väkivallalle. Minulla oli yksi tuommoinen ukko. Pihalle lensi, vuoden päivät jaksoin katsella. Ei sinun tarvitse minään pahan olon roskiksena olla. Mieti, haluatko tosiaan vetää perässäsi kivirekeä, vai mennä elämässäsi eteenpäin. Näyttää siltä, että sulla on nyt äijä, joka estää oman kehityksessä. Oikea jarrumies.

Yhteistyössä