Itkettää...:(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja itku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei aikuisiäll'ä auta se että on avoin ja juttelee muille hiekkiksellä ja kerhoissa. ite oon ravannu esikoisen syntymän jälkeen kerhois ja jutellut paljon kaikkien kanssa ja piireissä liikun,mut ei kyllä ystäviä saa kovin helposti. tuntuu et kaikilla on ne omat kaverinsa jo ennen lapsia ja itellä on kaverit jääny lasten syntymän jälkeen nii ei se oo kyl helppoa löytää uusia kavereita. niitä mammatuttuja ja mammakavereita löytyy joitakin,mut en mä niitä ystäviksi luokittele eikä niiden kanssa voi esi.m. suunnitella saunailtaa! ap mistä päin oot???

Minä oon saanut uusia ystäviä aikuisiällä perhekerhoista, pihasta, lasten pk:n kautta, opiskelujen kautta, netistä, harrastuksesta, mieheni kautta (tutustunut hänen ystäviensä vaimoihin), jne.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei aikuisiäll'ä auta se että on avoin ja juttelee muille hiekkiksellä ja kerhoissa. ite oon ravannu esikoisen syntymän jälkeen kerhois ja jutellut paljon kaikkien kanssa ja piireissä liikun,mut ei kyllä ystäviä saa kovin helposti. tuntuu et kaikilla on ne omat kaverinsa jo ennen lapsia ja itellä on kaverit jääny lasten syntymän jälkeen nii ei se oo kyl helppoa löytää uusia kavereita. niitä mammatuttuja ja mammakavereita löytyy joitakin,mut en mä niitä ystäviksi luokittele eikä niiden kanssa voi esi.m. suunnitella saunailtaa! ap mistä päin oot???

aivan samaa mieltä:(.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

aivan samaa mieltä:(.

Mä olen hieman erimieltä. Kyllä olen lapsien syntymän jälkeen löytänyt ihmisiä, joita luokittelen ystäviksi. Ihmisten parissa liikkuessa ja jutustellessa kyllä huomaa ne ihmiset jotka samalla aaltopituudella itsensä kanssa ja siitä kehkeytyy hieno ystävyys, kun sen sysää alulle.

Yhteistyössä