Itkeminen ja ihan hirmunen päänsärky..Voiko johtua itkemisestä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja bertta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

bertta

Vieras
Eli olen eilisestä lähtien itkenyt todella kiitettävät määrät niin voiko tästä johtua otsan kohdalla oleva julmettu päänsärky?Kolme buranaakin olen ottanut,ei apua ja samoin parin tunnin päikkärit,ei apua.Mulla on ollut otsaontelotulehduksia kahdesti,rupee jo sitä kipua muistuttamaan kun ei nuo buranatkaan auta.

Alkuperäinen kirjoittaja bertta:
No juomista varmasti voisi juoda enemmän,eli varmaankin johtunee siitä,meille niin rakas koira jouduttiin eilen lopettamaan ja tästä itkusta ei loppua tule.

Se vie aikansa :( koita helliä tänään itseäsi jotenkin. Kovasti jaksamista Sinulle :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Meduusa:
Alkuperäinen kirjoittaja bertta:
No juomista varmasti voisi juoda enemmän,eli varmaankin johtunee siitä,meille niin rakas koira jouduttiin eilen lopettamaan ja tästä itkusta ei loppua tule.

Se vie aikansa :( koita helliä tänään itseäsi jotenkin. Kovasti jaksamista Sinulle :hug:

Kiitos lohdutuksen sanoista!Eiköhän tämä tästä mutta nyt tuntuu ihan älyttömän kauhealta.

Tämä keskustelu olikin jo yli 10 vuotta vanha mutta etsin vastausta samaan kysymykseen - ja tänään jouduin lopettamaan ihanan lemmikkini sairauksien johdosta. Näköjään itkupurskahdukset ovat siis syypää tälle päänsärylle.