Itkeekö teillä taaperot mummon perään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mummukka"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mummukka"

Vieras
Olen ihan ihmeissäni tästä, 1v3kk lapsi itkee mummon perään, esim. kun toinen lapsi lähtee mummon kanssa tai silloinkin kun mummo vain lähtee kotiin niin heti olisi lähdössä mukaan :) Toki on mukava huomata, että mummo on suosiossa, mutta en ole aikaisemmin huomannut kenenkään kaverienkaan lasten olevan noin mummon perään :)

Kyllä meillä lapset, etenkin tuo 3-vuotias. Viettävätkin paljon aikaa mummojen kanssa. Yökyläilyjäkin melkeen viikottain ja nähdään lähestulkoon joka ikinen päivä :)

Joo meilläkin näin, että jos on käy mummon sylissä, kun on lähdössä niin ei irti tahdo pästää.. Ollaanki kyllä tekemisissä monena päivänä viikossa. On ollut mummolassa yökylässä kaksi kertaa ja todella hyvin on mennyt, rakastaa niin olla siellä. Tämä on minulle aivan outo tilanne, koska esikoinen osasi "päästää" minusta irti vasta vajaa 5-vuotiaana. Siihen asti aina harvoin kun yritettiin yökyläilyä tuli illalla aina hirveä ikävä äitiä.

Ei itke, mutta mielellään leikkii ja haluaa mummuilta huomiota :). Tytär on hyvin vähän tekemisissä mun äitini kanssa, asutaan eri paikkakunnilla ja välimatka sen verran pitkä, ettei kyllä tiheesti voida nähä. Miehen äitillä ollu viimeks viime kesänä yhden yön, muutenkin käydään vähän, mikä mun mielestä on hirvittävän sääli. Mies menee omia menojaan, lähinnä kavereillaan melki joka päivä. Jos kysyn että, mennäänkö käymään sun äitin luona kahvilla, niin alkaa hirvee marmatus, ei nyt, en jaksa, ei vaan huvita jne. Enää jaksa etes kysyä.

meillä taapero nosti älämölön ku huomas että pappa(isäni) on lähdössä, ei ois millään antanu sen lähtee. ne on kyl aina tullu hyvin juttuun, vaikka nähdään vain noin kerran kuussa.

Ei nyt ihan itke, mutta muuten mummi on mielessä todella paljon. Usein alkaa pukea vaatteita ja kun kysyn mihin menossa, niin aina oikeastaan "mummin luo"... :) Soittelee leikisti mummille monta kertaa päivässä, puhuu mummista jatkuvasti ja jos häneltä kysyy mihin haluaa mennä niin vastaus on aika vakio (sinne mummin luo).

Minusta se on ihanaa, olemme äitini kanssa läheisiä ja isäni kuoleman jälkeen näemme monta kertaa viikossa. Olisi outoakin, jos mummi ei olisi läheinen. Miehen vanhemmista tykkää kyllä myös, mutta suhde on erilainen monesta seikasta johtuen.

Ei itke mummon perään vaan mummon nähdessään :D Tietää, kun mummo tulee että äiti on lähdössä johonkin ja hänet jätetään. Takertuu syliin ja itkee mummon lähestyessä.

Yhteistyössä