Itkeekö miehesi? Itketkö sinä mies?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nyyh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ensimmäisen kerran näin itkevän kuopuksen syntymässä, jossa oli läsnä. Itki niin vuolaasti että minulta tuli myötätuntoitku :)
Silmäkulma sillä on kostunut useamminkin, häissämme, katsellessa vauvaa yms..

Minäkään en kovin usein itke, ehkä kerran vuoteen ja silloin vuodatan kaikki patoumat. Mutta herkistyn kyllä helpolla, ei tarvita paljoakaan että silmät kostuu :)

17 vuotta ollaan oltu yhdessä mieheni kanssa, enkä ole nähnyt hänen itkevän kunnolla kertaakaan. Joskus 16 vuotta sitten hänellä hieman silmät kostuivat, kun riideltiin jostain. Muuten ei ole itkenyt. Ei edes itse muista, onko koskaan lapsuuden jälkeen itkenyt kunnolla. Mies sanoo, että tottakai jotkut asiat tuntuvat pahalta ja väliin on oikein onnellinen, muttei vaan osaa itkeä. Ei ole itkenyt isovanhempiensa hautajaisissakaan.

Olen nähnyt mieheni itkevän useastikin 18 vuoden yhteiselon aikana, sekä surusta että ilosta.
Ilosta hän on viimeksi itkenyt, kun tein positiivisen raskaustestin. Lasta yritetty 9 vuotta.

Miun mies ei itke kovin helposti, oon nähny hänen itkevän muutaman kerran 9 vuoden aikana.
Mies on 40 vuotias.

Viimeksi muokattu:
yhdessä n.8 vuotta, ei koskaan ole itkenyt mun nähden. Kuulemma joskus ala-asteella viimeksi, nyt 29v... ei ole tänä aikana menettänyt ketään läheistään, varmaan sitte itkee, tai sitte ku tää kersa syntyy.. muuten se on kiltti kaikinpuolin hyvä mies :)

mies on itkenyt synnytyksissä, varsinkin ekassa. Muuten en ole nähnyt itkemällä itkevän tämän 8 vuoden aikana. Itse itkin nuorempana herkemmin. Nykyisin kyllä liikutun, mutta varsinainen märy on harvinaista.

Me ollaan tunnettu vasta n. 1,5 vuotta ja sinä aikana on itkenyt mun nähden 3 kertaa, kerran yhden kunnon riidan aikana, kerran kun tuli katsomasta toooosi sairasta mummoaan sairaalasta ja kerran kun tämä samainen mummo kuoli. Veikkaan että seuraavat itkut on sitten hautajaisissa.

Aika harvoin, muistan ainakin yhden kerran kun vauva oli juuri syntynyt ja oltiin päästy kotiin. Katseltiin sitä nukkuvaa pikkuista tyttöä ja silloin kostui miehen silmät ja itki vähän.

En oo koskaan nähny edes silmien kostuvan, n. 17 vuotta on oltu yhdessä. Mies on 43. Ei muutenkaan ilmaise tunteitaan.
Kaksi kertaa on meidän suhteen aikana spontaanisti ilmaissut jotain tunteita: Kun mun eno kuoli yllättäen, soitin miehelle niin eka reaktio oli hyvin painokkaasti lausuttu "Voi vittu!". Toinen kerta oli kun me ostettiin talo jossa oitis ilmeni viemäriongelmia, jouduttiin tammikuus kaivaa piha auki ja mikään ei oikein meinannu tos hommas onnistua, yks päivä mies tuli sisälle ja sanoi "Jos mulla ois nyt ase niin menisin tohon mettään ja ampuisin itteni", ja musta tuntui että tosissaan tarkotti mitä sanoi, en tiedä kuinka se niin koville otti.

Mun veli on herkkä ja itkee suht useasti. Ja mun mielestä se on todella hienoa ja vituttaa yli kaiken, että sen vaimo mollaa sitä asiasta "taasko sul on vittu tippa linssis". Saanut aivan upean miehen joka ei koskaan löisi tms, tekee kotitöitä, hoitaa lapsia ja akka rutisee joka vitun asiasta ja rajoittaa veljeni menoja. Äitienpäivänä ei saanut tulla äitiään katsomaan yms.. Ja vaimo itse juoksee illat pitkät baareissa. Arvatkaa vaan onko tehnyt mieli useasti huitaista.. Tulipa purkaus :D

Yhteistyössä