itkeä pillitän

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja surkee äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

surkee äiti

Vieras
tajusin just kuinka PASKA äiti olen.
viime aikoina ku lapsi 3v on halunnu syliin niin oon välillä kieltänyt ja sanonut et istu nyt vaa siinä lattialla.
pitäshä lapsen päästä syliin kun haluaa!!!!! paska paska paska!!!!!!
tarvisin kai vähän omaa aikaa et jaksais tää lapsenhoito taas kiinnostaa.
hirveet traumat varmaan jättäny lapselle. pakko parantaa tapansa. heti.

No mutta, ei voi jaksaa jos monta vinkuu syliin, ei äiti voi aina jaksaa kaikkea yksin ja äidilläkin saa olla tunteet ja hän saa tuntea, että ei jaksaisi nyt ottaa syliin.

Onhan siinä haliterapiaa sinulle itsellesikin, kun lapsi tulee syliin ja halaa. Ota nyt vastaan mitä saat. Tulee vielä aika, kun ne ei enää syliin tule. Mä muistan aina, miten eräs mun entinen ystäväni huusi laselleen, en ota syliin! Karmeeta. Mutta huomenna voit aloittaa sylittelyn, hyvä kun huomasit ajoissa :hug:

täytyy parantaa tapansa ja antaa syliä...tulee iha mieleen et mun lapsi on kohta ku silminnäkijä dokkarista ne bulgarian lastenkodin lapset ku eivät päässeet syliin ikinä :(
no kyl meillä päästään mut ei tarpeeks ku en ole aina ottanu!

Tiedän: mäkin tolla 6 vuotiaalle monesti sanon, että etkö sä nyt vois istua siinä penkillä??

Mitäköhän parempaa tekemistä mulla muka olisi, kuin pitää lasta sylissä??!! :headwall:

tuli vaan nyt sellanen äsken et oon ihan paska et tekis mieli mennä herättää lapsi ja ottaa se syliin ja pitää sylissä koko yön.
ja korvata se kun en ole aina pitänyt.