italialaiset häriköi lentokentällä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pöh!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Neiti Majuri on kyllä varsinainen ajattelija. Se asia on tullut jo moneen kertaan selväksi. Et joskus kesksisi jotain vähän älykkäämpää sanottavaa. Vai eikö siellä herneen kokoisissa aivoissa synny muuta kuin pa*kaa?

Mun mielestä pitäisi olla tulojärjestyksessä sisälle, ei mitään erivapauksia etuiluun kenellekään.
Jonoon porukka ja sisälle koneeseen, perältä täytetään järjestyksessä kiitos.

[QUOTE="vieras";22628275]Tuo on tullut omakohtaisesti koettua viime vuonna kyseisellä lentoasemalla. Päälle ne meinasivat silloinkin tulla. Ei minkäänlaisia käytöstapoja :([/QUOTE]

No voihan italianpellejäkin vähän sivummalle nätisti tuupata? Pakkoko sitä itse on olla tuupittavana kun voi tuuppiakin!

Suomalaiselle on kaoottista öykkäröintiä mikä italialaiselle on vielä normaalia keskustelua. Siellä kun ei kuiskailla kun halutaan saada asia perille.

No tätähän mä olen teille tolloille yrittänyt täällä jo monta kuukautta tolkuttaa! Äiti 44v EI RIITELE RASISTISESTI! Äiti 44v keskustelee, kansainvälisellä tyylillä ehkä, mutta silti VAIN keskustelee! Ei huuda eikä rähjää, puhuu.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22628390:
No tätähän mä olen teille tolloille yrittänyt täällä jo monta kuukautta tolkuttaa! Äiti 44v EI RIITELE RASISTISESTI! Äiti 44v keskustelee, kansainvälisellä tyylillä ehkä, mutta silti VAIN keskustelee! Ei huuda eikä rähjää, puhuu.

Olet täysi idiootti. Sanoillakin on merkitystä, ei vain sillä kuinka lujaa ne sanoo. Toivon että sut bannattaisiin täältä lopullisesti.

[QUOTE="Mamma italiana";22628459]miks ihmeessà mun ainakaan niità pitàis puolustaa???! tottahan sità odotit. ikàvà tuottaa pettymys[/QUOTE]

Ainahan sä olet selittämässä kuinka hienoja Italia ja italialaiset ovat Suomeen ja suomalaisiin verrattuna. Nyt sitten et saa sanaa sanottua.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22628515:
Mutta turha toivo. Täällä ei kuulemma ole olemassakaan ikuista bannia.

Sitäpaitsi, italialainen Persusklooni on sovinisti, rasisti ja oykkäri. Tykkäätkö sinä tästä italialaisesta herrasmiehestä?

mukava naapuri joo, muttei hyvàà seuraa tosikoille tai suomalaisen joulukinkun puolustajille. politiikasta en aio keskustella, sorry

[QUOTE="sama";22628530]Ainahan sä olet selittämässä kuinka hienoja Italia ja italialaiset ovat Suomeen ja suomalaisiin verrattuna. Nyt sitten et saa sanaa sanottua.[/QUOTE]

minun tehtàvàni ei ole puolustella ketààn, ei voi mitààn. en puolustele hàirikòità, en italialaisia, en suomalaisia. miks mun pitàis italiassakaan puolustaa jotain suomalasita juoppohàirikkòà. ei jaksa, ei vaikka olisin kuinka patriootti.

[QUOTE="sama";22628530]Ainahan sä olet selittämässä kuinka hienoja Italia ja italialaiset ovat Suomeen ja suomalaisiin verrattuna. Nyt sitten et saa sanaa sanottua.[/QUOTE]

ai niin sulta pyytàisin linkittàmààn pari ketjua joissa olen tosimielellà sanonut italialaisten olevan hienompia suomalaisiin verrattuna?

[QUOTE="Mamma italiana";22628545]mukava naapuri joo, muttei hyvàà seuraa tosikoille tai suomalaisen joulukinkun puolustajille. politiikasta en aio keskustella, sorry[/QUOTE]

Minulla ei ole Peruskonin äijän politiikasta hahtuvankaan mielikuvaa. Tiedän vain että sensuroi omistamansa median ja on sellainen sika koko ukko ettei kinkusta väliä :D

Mutta eipä ainakaan ole väritön ja tylsä ukko, sekin on jo jotain! Sinänsä ihan hauska hahmo.

Itse en ole syönyt joulukinkkua sitten 1970-luvun lopun, jolloin eka kerran kuulin Juice Leskisen joululaulun SIKA!

mà syòn suomalaista joulukinkkua vaan siks ettà se on eriomainen tekosyy sinapin syòntiin (usko vaan ettà suomalainen sinappi on herkullista! )

(psssst àlà kerro kenellekààn mutta oikeesti: italialaiset turistit on vàhàn rasittavia.... )

[QUOTE="Mamma italiana";22628687]mà syòn suomalaista joulukinkkua vaan siks ettà se on eriomainen tekosyy sinapin syòntiin (usko vaan ettà suomalainen sinappi on herkullista! )

(psssst àlà kerro kenellekààn mutta oikeesti: italialaiset turistit on vàhàn rasittavia.... )[/QUOTE]

Ihmiset ylipäätänsä ovat rasittavia! Italialaiset eivät tietenkään ole mikään poikkeus :)

Ja sinappia voi syödä ILMAN KINKKUA! Kerro tämä kaikille, possun ei tarvitse kuolla että sinä saat sinappisi nauttia :) Itse tykkään myös suomalaisesta sinapista ja syön sitä rosollin ja laatikoiden ja kraavilohen kanssa. Ja syön sitä muulloinkin ruuan kanssa, joulu ei ole poikkeus. Esimerkiksi leivän päällä, laitan leivälle kasvispihvin ja juustoa ja sinappia...

Ja koska olen äiti 44v niin tämä kommenttini ehkä on loukkaava ja liian hyökkäävä (näin on valitettu täällä yleisesti) mutta sen EI OLLUT TARKOITUS olla missään määrin loukkaava tai hyökkäävä miltään osin! (tämä selitys tähän vähän kuin jenkkituotteissa että valmistaja vapautuu vastuusta)

[QUOTE="Mamma italiana";22628575]ai niin sulta pyytàisin linkittàmààn pari ketjua joissa olen tosimielellà sanonut italialaisten olevan hienompia suomalaisiin verrattuna?[/QUOTE]

Pane kaikkiin juttuihisi tästä lähtien merkintä kirjoitatko ne tosi- vai leikkimielellä, niin ei tarvitse arvailla.

[QUOTE="sama";22628843]Pane kaikkiin juttuihisi tästä lähtien merkintä kirjoitatko ne tosi- vai leikkimielellä, niin ei tarvitse arvailla.[/QUOTE]

No minä ainakin olen aina tosissani mun kommenteissani, sanottakoon tämä tässä ja nyt!

[QUOTE="sama";22628843]Pane kaikkiin juttuihisi tästä lähtien merkintä kirjoitatko ne tosi- vai leikkimielellä, niin ei tarvitse arvailla.[/QUOTE]

eiks yhtààn vois ottaa huumoria ja ironiaa peliin? edes pikkusen pikkusen (tàà oli huumorii)

Ehkä ot, mut täällä myös yksi joka siis rakastaa sinappia.
aaaah.
Synneistäni paras on ollut laittaa pellillinen ranskalaisia perunoita ja vetäistä niitä sinapin kera.... aaaahhhh.
Muuten muistan ajat, jolloin työskentelin turistien keskellä täällä Suomen risteilyliikenteessä. Voisin laittaa kansalaisuuksia tiettyyn jonoon myös
Mutta ei ollut italialaisista erityisesti huonoa sanottavaa, päin vastoin kivoja ovat.
mutta turistit sinällään vaan on villiintyvä laji nähdäkseni joskus.
Olen asustellut itse eräässä välimeren maassa enkä puolusta /hauku ketään.
Marokkolaiset yllättivät positiivisesti minut. Omat ennakkoluuloni ehkä syynä sitten...
Oho, pitää laittaa piste tälle hölötykselle, ja lähteä katsomaan jos vaikka päikkärit maistuis.

Yhteistyössä