ISYYSPAKKAUS

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marjut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olen myöskin kerännyt miehelleni isyyspakkausta. Paljon on tullut jo samojakin juttuja mitä pakkaukseen voi kerätä, mutta tässä vielä pari ideaa: tutti-karkkeja isukille ja vauvalle oikea tutti sekä tuutulaulu/lastenlaulu -cd

Mä laitoin:
sisuja
pieni pullo kuoharia (sininen kun poika oli tulossa)
red bullia
i love dad- body
korvatulppia
sikareita
tomi traktori kirja
tuttipullo
tutteja
kortsuja
outoksia( varjpajaisten jälkeiseen aamuun)
men-likööriä

Mies tykkäs tosi paljon!

Rauha:
tekstistäsi voi päätellä että sinun miehesi ei kaiketi koko sinun raskaus aikanasi millään tapaa huomioinut sinua juuri vain sen vuoksi että odotat teidän yhteistä lastanne.
pahoilla mielin voin todeta että kyllä aina löytyy joku jota toisten innostuminen ja välittäminen ärsyttää ja siksi yrittää toisten iloa laimentaa.
itse en ole aikaisemmin ajatellut kummemmin isyyspakkaus asiaa mutta nyt tämän viestiketjun luettuani vakavasti mietin josko huomenna hyppäisin linjuriin ja lähtisin ostoksille. rv 40+3 että kohta voi olla kiirus jos ei ala toimia:)
oma mieheni osti minulle kosmetologille lahjakortin käsi-,jalka-ja kasvohoitoon kun minulla oli kuukausi siten syntymäpäivät. minusta se oli ihana lahja koska todella siinä vaiheessa kaipasin vähän ylellisyyttä ja huolenpitoa. eli siinä vihje kaikille isille jotka näitä ""äitien"" kirjoitteluja lukevat.
itselläni heräsi ajatus isyyspakkauksen tekemisestä että voisihan sitä tehdä jonkun sellaisen ""uudet vanhemmat-pakkauksen"" mihin voisi laittaa kaikkea yhteistä kivaa jota sitten yhdessä on kiva käytellä kun aika on siihen taas kypsä.

juu minäkin kasasin tulevalle isälle paketin ja se sisälsi...

-katselukirjan
-energiajuomaa
-suklaapatukoita
-mini shampanjapullo
-kumikäsineet
-korvatulppia
-isä muki
-Body jossa luki jotain isästä..en muista enään=)
-isälle ja vauvalle itse tehdyt samanlaiset paidat
-vauvan hoito-opas

Mieheni tykkäsi todella paljon siitä! Ja nyt aion taas tehdä samanlaisen kun laskettu aika lähestyy..Jotain hyödyllistä mitä tarvitsee uuden lapsen kanssa.

Mielestäni isyyspakkaus on hauska juttu ja varnasti mieskin siitä tykkää. Sillä meillä isukki antaa tulevalle äidille lapsen synnyttyä korun, täytyyhän miestäkin jotenkin muistaa.
Itse laittelin sinne;
-kirjan vauvalle
-kirjan vanhemmuudesta
-viinaputelin
-vauvalle 3pyyhettä
-puolipotkarit

Olikohan muuta. Mutta onhan sitä tässäkin.

Yhteistyössä