Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 06.11.2006 klo 15:13 en ymmärrä kirjoitti:Tämä nyt on vain minun mielipide, mutta en vaan ymmärrä mitä hienoa siinä on että lapsilla on isän sukunimi jos äidillä on eri sukunimi. Jos en avioliittoon mennessäni olisi ottanut miehen nimeä olisivat taatusti kaikki lapset minun sukunimellä. Tähän esimerkkinä voisin kertoa että lähipiirissä on eräs nainen jolla kaksi lasta. Molemmat lapset eri isälle ja nykyisen kanssa eivät ole naimisissa joten äidillä oma nimensä. Molemmat lapset ovat isiensä nimellä. Kyllä minua hävettäisi olla tuo äiti.
Alkuperäinen kirjoittaja 06.11.2006 klo 21:32 vieras kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 06.11.2006 klo 15:13 en ymmärrä kirjoitti:Tämä nyt on vain minun mielipide, mutta en vaan ymmärrä mitä hienoa siinä on että lapsilla on isän sukunimi jos äidillä on eri sukunimi. Jos en avioliittoon mennessäni olisi ottanut miehen nimeä olisivat taatusti kaikki lapset minun sukunimellä. Tähän esimerkkinä voisin kertoa että lähipiirissä on eräs nainen jolla kaksi lasta. Molemmat lapset eri isälle ja nykyisen kanssa eivät ole naimisissa joten äidillä oma nimensä. Molemmat lapset ovat isiensä nimellä. Kyllä minua hävettäisi olla tuo äiti.
Ja mitähän häpeämistä tossa on?!? Hävettää tuollaiset asenteet. Itse kannan pojan kanssa samaa sukunimeä, mies omaansa. Mutta mitä sillä on väliä, eletään 2000 -lukua.