Isyydentunnustus & isyystesti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Kun lapsi syntyy avioliiton ulkopuolella niin lastenvalvoja kutsuu oletetun isän sosiaalitoimistoon ja alkaa selvittää voiko tuo olla lapsen isä, eikö niin?
Miten tuo käytännössä tapahtuu ja isyystestihän tehdään aina jos oletettu isä niin haluaa?
Minkälainen teillä oli testitulos ja oliko se sitä mitä piti sekä jännittikö äitiä testin tulos?

Neljä lasta, ja joka kerta jännittänyt ihan älyttömästi.
Mutta sama paska vellihousuhan se on sitten jokaisen siittäjäksi paljastunut. Olisin toivonut, että pyhä henki tai muu vastaava olisi edes yhden kerran astunut väliin.
Sananmukaisesti.

Kun lapsi syntyy avioliiton ulkopuolella niin lastenvalvoja kutsuu oletetun isän sosiaalitoimistoon ja alkaa selvittää voiko tuo olla lapsen isä, eikö niin?
Miten tuo käytännössä tapahtuu ja isyystestihän tehdään aina jos oletettu isä niin haluaa?
Minkälainen teillä oli testitulos ja oliko se sitä mitä piti sekä jännittikö äitiä testin tulos?
Itse otin yhteyttä neiti Marpleen. Eivät ne sieltä sosiaalitoimistosta osaa mitään selvittää, mutta vanha neiti osasi!
Ja niinhän siinä kävi, että isäksi paljastui hovimestari, enkä minä.
Onneksi asia selvisi (y)

Neljä lasta, ja joka kerta jännittänyt ihan älyttömästi.
Mutta sama paska vellihousuhan se on sitten jokaisen siittäjäksi paljastunut. Olisin toivonut, että pyhä henki tai muu vastaava olisi edes yhden kerran astunut väliin.
Sananmukaisesti.
Sama täällä, ihan hirveä paniikki ollut joka kerta raskaana ollessa (2 lasta).
Ollaan Jaskan kanssa oltu naimisissa vasta 5 vuotta, joten voihan se olla, että sitä Jaskaa edeltäneen Raimon siittiöt vielä jossain munasarjan mutkassa sinnittelisi elossa.
Onneksi näin ei (vielä) ole käynyt, mutta eihän sitä koskaan tiedä :censored:

Hyvä että muitakin on asia mietityttänyt. Itse olen kipuillut tämän asian kanssa monia vuosia. Avopuolisoni kimi on kyllä ainoa, kenen kanssa olen ollut, mutta kun viime kesänä sain lapsen, alkoi hirveä selvitystutkinta. Sosiaalitoimisto on soittanut ja vieraillut kaikki lähisukulaiset läpi, ottanut verikokeita, haastattellut baarihenkilökuntaa (että kenen kanssa olen lähtenyt ja mihin aikaan) ja muuta vastaava. Yksi vähän liian virkaintoinen sosiaalitantta kävi jopa koepanemassa yhden meidän naapurin, että voisiko se mitenkään olla se isä.
Onneksi mitään eivät saaneet mitään epäilyttävää selville (y)

Yhteistyössä