Alkuperäinen kirjoittaja Nellah:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Nellah:
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Minun tietääkseni taas sosiaaliviranomainen voi lähettää "kutsun" verikokeisiin, jos arvelee löytävänsä elatusmaksuille maksumiehen.
vain jos isyyden selvittämistä ei äiti ole vastustanut. mä vastustin siitä syystä että ilman minun lupaa ei kukaan ala mun lapsen asioita tonkimaan.
Eli siis jos äidille on sen miehen ilmotuksen jälkeen ok, että otetaan verikokeet, niin sitten ne otetaan? Tossa vaiheessa vai vielä voi äiti ruveta vastustamaan verikokeiden ottoa?
mulla lv tiesi kuka on lapsen isä ja oli lapsen isä jopa hänelle sanonut puhelimessa että tietää olevansa lapsen isä mutta ei aijo tätä tunnustaa kirjallisesti ja lv kysyin minulta että haluanko lähteä oikeuteen asian kanssa ja vastustin isyyden selvittämistä koska pakottamalla en tolle lapselle isää saa.
ok. Eli sen miehen on ihan turha yrittää kovistella millään ilmoitus asioilla. Todellisuudessa se mies haluaa tehdä sen ilmoituksen ihan vaan sen takia, että se sais tämän äidin kanssa enemmnä kahden keskistä aikaa (hän olettaa että oikeus määräisi lapsen joka toiseksi viikoksi sitten sille isälle)