isyyden selvitys

lumihiutale82

Aktiivinen jäsen
17.08.2006
3 088
0
36
mä olen nyt päättänyt että kuopuksesta tehdään isyydenselvitys...ex ei halunnut sitä aikoinaan tunnustaa enkä mäkään halunnut koska ero oli aivan kamala....ex alko seurustelemaan mun parhaan kaverin kanssa ku odotin kuopusta.
jätin asian silloin siihen....

mutta nyt aion sen selvittää...kuopus on kuitenkin jo 2-vuotias.eli siis me tehdään isyystesti,kävin lastenvalvojalla jo laittamassa asian vireille.

olen aina silloin tällöin suostutellut ex:ää siihen mutta ei ole halunnut puhua koko asiasta ja jotenkin en ole sitten uskaltanut asiaa vireille laittaa..

mutta nyt en jaksa enää elää tämän asian kanssa joten nyt se selvitetään.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Oletko isälle kertonut tiedon? Miten suhtautu asiaan?

Lisäys hyvä juttu on!

olen kertonut....alkuviikosta sanoi että kaihan se sitten on tehtävä....äsken soitin sille että josko varaisi ajan terveyskeskukseen sitä näytteenottoa varten niin ei sanonut oikein mitään siihen :/

Alkuperäinen kirjoittaja lumihiutale82:

Lisäys hyvä juttu on!

olen kertonut....alkuviikosta sanoi että kaihan se sitten on tehtävä....äsken soitin sille että josko varaisi ajan terveyskeskukseen sitä näytteenottoa varten niin ei sanonut oikein mitään siihen :/

No toivottavasti ei rupea pitkittään tota silleen ettei mene sinne lapraan:S

Lisäys hyvä juttu on!

No toivottavasti ei rupea pitkittään tota silleen ettei mene sinne lapraan:S

niinpä..... :/

sori :ashamed: mutta on sulla ollut kamala mies... toivottavasti saatte asiat pyörimään ja toivottavasti poikas isä joskus kasvaa aikuiseksi.

niinpä....niin sitä ihmiset vaan muuttuu.onneksi olemme sentään väleissä nykyään...ainakin jonkinlaisissa kun onhan meillä yhteistä tuo esikoinenkin

Ihan uteliaisuudesta miksi edes haluat hänen tunnustavan isyytensä? Siis jos ei itse ole kiinnostunut tunnustamaan niin tuskin siitä on lapsellekkaan mitään hyötyä. Hän tuskin hyötyy vastentahtoisesta isästä.

Ja siis ei mitenkään pahalla, jäin vain miettimään. Toivottavasti kaikki sujuu hyvin ja asia selviää.

sori :ashamed: mutta on sulla ollut kamala mies... toivottavasti saatte asiat pyörimään ja toivottavasti poikas isä joskus kasvaa aikuiseksi.

niinpä....niin sitä ihmiset vaan muuttuu.onneksi olemme sentään väleissä nykyään...ainakin jonkinlaisissa kun onhan meillä yhteistä tuo esikoinenkin

Siis anteeksi jo etukäteen, ei ole tarkoitus loukata, mutta oletko varma että kuopus on entisen miehesi? kirjoitit niin jännästi tuossa tuo onhan meillä yhteistä tuo esikoinenkin... ja itse tahdot isyystestiä.

ei sitä ite tarvi maksaa..

hyvä että ilmasiks saatte =) tuli vaan mieleen kun tein joskus alotuksen isyyden tunnustuksesta ja joku sano että oli joutunu maksamaan kun jälkikäteen oli selvitetty..mutta tilanne oli ollu kai sitten vaan toinen.
me ollaan käyty kans pojan kanssa kokeissa ja isänsä ei ole "muistanut" varata aikaa omaan tk:honsa.
kiusa se on pienikin :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja JoosepinÄiti:

Siis anteeksi jo etukäteen, ei ole tarkoitus loukata, mutta oletko varma että kuopus on entisen miehesi? kirjoitit niin jännästi tuossa tuo onhan meillä yhteistä tuo esikoinenkin... ja itse tahdot isyystestiä.

olen varma että kuopus on myös ex:n mutta siis tarkoitin että haluan isyystestin koska tunnustaa ex ei suostu vapaa-ehtoisesti.kirjoitin varmaan huonosti aiemmin

Alkuperäinen kirjoittaja JoosepinÄiti:

olen varma että kuopus on myös ex:n mutta siis tarkoitin että haluan isyystestin koska tunnustaa ex ei suostu vapaa-ehtoisesti.kirjoitin varmaan huonosti aiemmin

tänne on joskus niin vaikea kirjoittaa sillä tavalla että kaikki ymmärtäisi mitä tarkoittaa..
Kurjaa että pitää isyystestit ottaa, mut eipähän tarvi sit jälkikäteen kenenkään enää epäillä..

Alkuperäinen kirjoittaja jybis:
ei sitä ite tarvi maksaa..

hyvä että ilmasiks saatte =) tuli vaan mieleen kun tein joskus alotuksen isyyden tunnustuksesta ja joku sano että oli joutunu maksamaan kun jälkikäteen oli selvitetty..mutta tilanne oli ollu kai sitten vaan toinen.
me ollaan käyty kans pojan kanssa kokeissa ja isänsä ei ole "muistanut" varata aikaa omaan tk:honsa.
kiusa se on pienikin :kieh:

Se olin minä, meillä siis isyys oli tunnustettu ja se haluttiin kumota..

Alkuperäinen kirjoittaja Villa:
Ihan uteliaisuudesta miksi edes haluat hänen tunnustavan isyytensä? Siis jos ei itse ole kiinnostunut tunnustamaan niin tuskin siitä on lapsellekkaan mitään hyötyä. Hän tuskin hyötyy vastentahtoisesta isästä.

Ja siis ei mitenkään pahalla, jäin vain miettimään. Toivottavasti kaikki sujuu hyvin ja asia selviää.

no ainakin siksi että pojat saavat saman sukunimen ja uskon että ex alkaa kiinostumaan lapsesta...ehkä.ainakin sanoi että on alettava elämään sen asian kanssa

Alkuperäinen kirjoittaja Villa:

no ainakin siksi että pojat saavat saman sukunimen ja uskon että ex alkaa kiinostumaan lapsesta...ehkä.ainakin sanoi että on alettava elämään sen asian kanssa

Ja jos isyyttä ei ole vahvistettu niin lapsi ei voi esim. periä isäänsä.

Yhteistyössä