Meillä esikoinen alko kääntymään 4kuisena ja pukkuveikka 2kuisena, joten paljon on eroja siinä koska alkaa kääntymään.
Syöttötuoliin istuttamisesta on aikasemminkin ollu paljon keskustelua, joten kannattaa hakea vanhat ketjut ja lukea ne. Jos syöttötuoliin voisi laittaa istumaan vasta sitten kun lapsi menee itse lattialla istumaan, kuten Emmu80 kirjoitti, niin meidän lapset olisivat joutuneet syömään jossain muualla aika monta kuukautta, koska menivät istumaan itse noin 8kuisina ja 4kuisina on kiinteät aloitettu. Meillä on syöttätulollin laitettu 6kuisena, kun istuminen lattialla alkaa sujua ja kun syöttötuoliin laittaa, niin istuu siinä aika kivasti tuettuna eikä lötkähdä kasaan. Alussa ei tiettytkään kannata istuttaa kuin se syömisaika, niin ei vauvan selkä väsy. Mun mielestä kannattaa vaan kokeilla miten istuu syöttötuolissa ja vetöää siitä johtopäätökset onnistuuko syöminen siinä vai ei. Ei se lapsi pilalle mene, jos kokeilee. Useimmilla kun on syöttötuili kuitenkin hommattuna valmiiksi, joten helppo juttu pitäisi olla.