istumaluun/lihaksen kipu, lantio kipu

hei.. mulla alkoi eilen kipu suurinpiirtein istuma luun kohdalla ja henkeä ahdisti jonki verran ja huimasi, raskaana en ole ja mulla on 2-vuotias lapsi .. ammatti on tarjoilija joten aikas paljon olen jaloillani.. mut tää on eka kerta kun näin koskee.. kävin lääkäris ja hän totesi vaan et se on joku epämääräinen kipu siinä kohtaa missä lihakset kiinnittyvät toisiinsa.. määräämänsä kipu lääkkeet eivät oikein tehoa.. mietin et olisko kellään tietoa mistä tämmöinen kipu voisi johtua ja voisko tätä hoitaa kotikonstein..

lääkäriin ei nääs ihan heti pääse..

kipu haittaa jonki verran kävelyä ja mieltä... kiitokset vastauksista
 
vierailija
hei.. mulla alkoi eilen kipu suurinpiirtein istuma luun kohdalla ja henkeä ahdisti jonki verran ja huimasi, raskaana en ole ja mulla on 2-vuotias lapsi .. ammatti on tarjoilija joten aikas paljon olen jaloillani.. mut tää on eka kerta kun näin koskee.. kävin lääkäris ja hän totesi vaan et se on joku epämääräinen kipu siinä kohtaa missä lihakset kiinnittyvät toisiinsa.. määräämänsä kipu lääkkeet eivät oikein tehoa.. mietin et olisko kellään tietoa mistä tämmöinen kipu voisi johtua ja voisko tätä hoitaa kotikonstein..

lääkäriin ei nääs ihan heti pääse..

kipu haittaa jonki verran kävelyä ja mieltä... kiitokset vastauksista

Moi!
mulla tuli tonne istuin luuhun kipua kun siirryin seisomatyöstä istumatyöhön. tai oikeestaan se oli lopulta selkä ja pakara jossa ne jumit oli, ja säteili sitten jalkaan. kandee ehkä käydä näyttää.. mä kävin jalkaterapeutti Sami pesosella helsingissä. oli hyvä. ei ole kipeytynyt enää. https://www.jalkapaiva.fi/jalkaterapeutti-helsinki
 

Yhteistyössä