T
tai lapsivesitestit
Vieras
Hei,
odotan toista lasta ja ikää on 37. Neuvolasta ehdotettiin, että voin teettää istukka- tai lapsivesitutkimuksen, jos haluan. Millaisia kokemuksia teillä on kyseisistä testeistä? Kumpaa suosittelisitte?Toinenhan tehdään hieman aiemmin kuin toinen. Molemmissa taitaa olla se prosentin keskenmenoriski. Tiedän, että jokainen tekee miten itse kokee oikeaksi, mutta haluaisin lähinnä kuulla kokemuksia teiltä, jotka ovat testejä tehneet? Mistä syistä olette päätyneet jompaan kumpaan? Kumpi tuntuu enemmän? Olen aika kipuherkkä, vaikka synnyttänyt olenkin
.
odotan toista lasta ja ikää on 37. Neuvolasta ehdotettiin, että voin teettää istukka- tai lapsivesitutkimuksen, jos haluan. Millaisia kokemuksia teillä on kyseisistä testeistä? Kumpaa suosittelisitte?Toinenhan tehdään hieman aiemmin kuin toinen. Molemmissa taitaa olla se prosentin keskenmenoriski. Tiedän, että jokainen tekee miten itse kokee oikeaksi, mutta haluaisin lähinnä kuulla kokemuksia teiltä, jotka ovat testejä tehneet? Mistä syistä olette päätyneet jompaan kumpaan? Kumpi tuntuu enemmän? Olen aika kipuherkkä, vaikka synnyttänyt olenkin