P
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kyökkipiika:paljonko sulla on nyt viikkoja? jos raskaus ei viel loppumetreillä niin tilanne voi muuttua.
Alkuperäinen kirjoittaja pelokas perätilassa:viikot nyt 34+, eivät hirveemmin kommentoineet asiaa neuvolassa....
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Aika rohkea olet jos meinaat vaan tyytyä tohon nauvolan asenteseen! Sekä eteisistukka että perätila on molemmat riskitekijöitä. Sinuna soittasin vaikka saman tien tai huomenna äitipolille ja kysyisin asiaa jos neuvolasta ei kerran sanota mitään.
Mulla myös perätila ja neuvolasta sain lähetteen äitipolille jo viikolla 32. Nykuisessä sairaanhoitojärjestelmässä pitää osata itse pyytää tai vaatia. Muuten voi jäädä ilman asiaankuuluvaa hoitoa. Ja sitä paitsi jos tulee toi hoitajien lakko niin sun pitäis mahd. nopeesti päästä äitipolille että tilanne edes arvioitaisiin siellä.
Alkuperäinen kirjoittaja kyökkipiika:meillä oli tyttö viel poikittain viel viikol 36, siitä vielä ehti kääntyy ja alateitse syntyi.
Alkuperäinen kirjoittaja herne:ei kait sitä kääntöä yritetä jos istukka eessä, siinähän on suuri istukan irtoamisen vaara, näin oon minä käsittäny..
voisikkos hieman perustella mitä sää ihmettletAlkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Hmmm...
*perätilasta synnyttäneenä ihmettelee *
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Voin toki olla väärässäkin, joten älkää kivittäkö.
Mutta minusta tuntuu, että ainakin tämän ketjun ihmisillä se perätila on ollut pelkkä tekosyy saada helppo sektio ettei tarvitse synnyttää.
Onko teillä yritetty kääntää, kuvattu ja tutkittu lantio että mahtuuko tulemaan vai oletteko heti vaan päättäneet, että sektioon?
Toivoisin kyllä, että niistä sektion vaaroista puhuttaisiin enemmän, ettei ihmiset valitse sitä heti kun on mahdollisuus.
Vaikka eipä tuo onneksi ole minun vauva eikä minun kroppa.![]()