Istukan äänet, millaiset?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja AL
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

AL

Vieras
Eli millaiset äänet kuuluu istukasta? Tiedän kyllä tunnistaneeni vauvan sydänäänet, mutta mietiskelen tässä ihan mielenkiinnosta, että onkohan mun istukka kummalla puolella.. Kun siis vauvan vierestä vasemmalta kuuluu semmosta viuh viuh-ääntä, vauvan sykkeen nopeudella, ne mä oon ymmärtänyt et ois istukasta..? Mutta jossain väitettiin, että istukasta ei kuuluis mitään muuta kun kohinaa (eikös sieltä kohdusta kuulu muutenkin kohinaa..) ja jossain jopa joku väitti, että istukasta kuuluis äidin syke.. Ei kai sentään? :O

Eli jos joku tietää, kertoisko mulle :D Ite kuulin vasemmalta siis tän viuh viuh-äänen ja oikeelta puolelta kuuluu sellasta "tyhjää kohinaa"..

Ja juu, ei ehkä maailman tähdellisin kysymys, tiedän, mutta mua nyt rupes kiinnostamaan tää, joten jos joku viittii kertoo niin kiitosta vaan :)

Kun kuulet lapsen sydänäänet sellaisena enemmän suhisevana sykkeenä niin silloin se tulee istukan läpi kun taas ihan suoraa kuultuna sydänäänet on sellaiset selvemmät ja kuvailisin ääntä kovaks sykkeeksi.

Ei pitäisi olla kaksosia, ultrassa käyty rv 12 ja ihan yksi vauva siellä näkyi. :) Ne viuh viu-äänet sieltä vauvavn viereltä on mun mielestä ihan vauvan sykkeen kans samassa "rytmissä", mutta vaan eri lailla kuuluu.. No oisko se istukka sit kumminkin oikeella, ota siitä nyt selvää sitten :D

Yhteistyössä