Istuin miehen naamalle

  • Viestiketjun aloittaja Nam!
  • Ensimmäinen viesti
jänkäjoonas1943
Kerta se on ensimmäinen. Jatkoilla jäi 17v varastomies ja huppelissa aamutakki oli auki kun menin sen edestä. Kun rupes pussaa niin kaadoin sohvälle ja sai kunnolla nuoltavaa. Mahtava tunne kun imettiin vittua.En lopettanut ennenkuin sain kunnolla, Vähä virtsat roiskahteli kun olin kiimassa, ei haitannut vaikka suuhun menikin. Sitä piti kokeilla monta kertaa, 69 minä päällä että sai nuolla kunnolla mun vittua.
Kappas vaan Kuuno Kunnon kuntoilija on naamioitunut Kaijaksi!
 
Viimeksi muokattu:
siivooja_m
Kun mies ei muuten tee kovin usein aloitetta suuseksiin, päätin ottaa ohjat omiin käsiini. Annettuani hänelle nautinnollista suuseksiä pitkään ja hartaasti halusin minäkin vuorostani nauttia.. Usein mies ei tee elettäkään siihen suuntaan ellen sitten vihjaile, että "nyt olis sun vuoros" tms. Tällä kertaa en paljon vihjaillut vaan kampesin itseni miehen naaman päälle. Tajusi sitten heti mikä on homman nimi. Ai kun tuntui hyvältä, kostea vilkas kieli pimpsassani..mmm.... heilutin lanteitani kiihkeästi kun teki niin hyvää. Ainut huono puoli oli se, että meinasi lopettaa liian aikaisin.

Tykkäättekö miehet tällaisesta "aloitteellisuudesta"? Minä haluan ainakin nauttia yhtä paljon kuin mies ja otan haluamani vaikka sitten näin. Tosin miehen pitäisi muutenkin olla niin fiksu että osaa palauttaa palveluksen palveluna, mutta ei se aina ole näköjään niin yksinkertaista. Mutta oli se sen arvoista :)
Minusta naisen aloitteellisuus on vain aina täyttä plussaa ja voisi olla yleisempääkin. Kovasti itsekin pitäisin tuosta naamalle istumisesta mutta naiset tuntuvt aristelevan asiaa.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Fransiscus
siivooja_m
Kerta se on ensimmäinen. Jatkoilla jäi 17v varastomies ja huppelissa aamutakki oli auki kun menin sen edestä. Kun rupes pussaa niin kaadoin sohvälle ja sai kunnolla nuoltavaa. Mahtava tunne kun imettiin vittua.En lopettanut ennenkuin sain kunnolla, Vähä virtsat roiskahteli kun olin kiimassa, ei haitannut vaikka suuhun menikin. Sitä piti kokeilla monta kertaa, 69 minä päällä että sai nuolla kunnolla mun vittua.
Todella mukavan tuntuinen kokemus ja kun syntyy sponttanisti niin parempi...
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Muistitko pesytyä ja liuottaa suurimmat kakkelbergin marjat, eli perskarvoihin kuivuneet paskapallot? -On vähemmän kiihoittavaa, kun nainen levittää reitensä ja jalkoväistä tulee paskanhaju. Kyllä siinä karaistuneempin kulli voi saada jonkinlaisen fobian ja lamaantua.
Ei kyllä yhtään kiihoita jos tällänen loppunnussittu pierun ja virtsan polttama hörhötin paskapallioneen istutuu naaman päälle.
Enpä ole yhtään" paskaperä" naista tavannut vaik olen nuollut niin monta etten lukua tiedä,pillua ja pyllyreikää.Maku voi olla erilainen,valkosipuli ja tupakka maistuu pillussa vaan eipä haittaa.Kesällä jalkoväli hikinen ja rintojen alunen mut nuolen puhdasta hikeä mielelläni ja nautin.On jotenki hellyttävääkin et nainen antaa minun nauttia ja parasta et nauttii itsekin.Rakastellessa roiskuu ja saakin vaan pitää kunnioittaa puolin ja toisin,on suuri luottamuksen osoitus suostua ja haluta rakastella,antaa kaikkein kauneinta toiselle ihmiselle.t. pehmomies
 
vierailija
Tykkään naisen aloitteellisuudesta. Pimpan pesu on kyllä tärkeä. Esim Sebamed on siihen hyvä.

69 asento ei ole hyvä, kun siinä on päälläolijalla isompi työ. Ei se toki parisuhteen alkuvaiheessa haittaa, mut pian kuitenkin. Parempi antaa se nautinto vuorotellen.
 
vierailija
Enpä ole yhtään" paskaperä" naista tavannut vaik olen nuollut niin monta etten lukua tiedä,pillua ja pyllyreikää.Maku voi olla erilainen,valkosipuli ja tupakka maistuu pillussa vaan eipä haittaa.Kesällä jalkoväli hikinen ja rintojen alunen mut nuolen puhdasta hikeä mielelläni ja nautin.On jotenki hellyttävääkin et nainen antaa minun nauttia ja parasta et nauttii itsekin.Rakastellessa roiskuu ja saakin vaan pitää kunnioittaa puolin ja toisin,on suuri luottamuksen osoitus suostua ja haluta rakastella,antaa kaikkein kauneinta toiselle ihmiselle.t. pehmomies
Sä et oo aanusaukkoa nähnytkään, paitsi unissas
 
vierailija
Kun mies ei muuten tee kovin usein aloitetta suuseksiin, päätin ottaa ohjat omiin käsiini. Annettuani hänelle nautinnollista suuseksiä pitkään ja hartaasti halusin minäkin vuorostani nauttia.. Usein mies ei tee elettäkään siihen suuntaan ellen sitten vihjaile, että "nyt olis sun vuoros" tms. Tällä kertaa en paljon vihjaillut vaan kampesin itseni miehen naaman päälle. Tajusi sitten heti mikä on homman nimi. Ai kun tuntui hyvältä, kostea vilkas kieli pimpsassani..mmm.... heilutin lanteitani kiihkeästi kun teki niin hyvää. Ainut huono puoli oli se, että meinasi lopettaa liian aikaisin.

Tykkäättekö miehet tällaisesta "aloitteellisuudesta"? Minä haluan ainakin nauttia yhtä paljon kuin mies ja otan haluamani vaikka sitten näin. Tosin miehen pitäisi muutenkin olla niin fiksu että osaa palauttaa palveluksen palveluna, mutta ei se aina ole näköjään niin yksinkertaista. Mutta oli se sen arvoista
 
vierailija
Kun mies ei muuten tee kovin usein aloitetta suuseksiin, päätin ottaa ohjat omiin käsiini. Annettuani hänelle nautinnollista suuseksiä pitkään ja hartaasti halusin minäkin vuorostani nauttia.. Usein mies ei tee elettäkään siihen suuntaan ellen sitten vihjaile, että "nyt olis sun vuoros" tms. Tällä kertaa en paljon vihjaillut vaan kampesin itseni miehen naaman päälle. Tajusi sitten heti mikä on homman nimi. Ai kun tuntui hyvältä, kostea vilkas kieli pimpsassani..mmm.... heilutin lanteitani kiihkeästi kun teki niin hyvää. Ainut huono puoli oli se, että meinasi lopettaa liian aikaisin.

Tykkäättekö miehet tällaisesta "aloitteellisuudesta"? Minä haluan ainakin nauttia yhtä paljon kuin mies ja otan haluamani vaikka sitten näin. Tosin miehen pitäisi muutenkin olla niin fiksu että osaa palauttaa palveluksen palveluna, mutta ei se aina ole näköjään niin yksinkertaista. Mutta oli se sen arvoista



Minua ei tarvitsen kahdesti pyytää tuohon, ihan himohommaa. Annan sulle vaikka yhteystietoni jos tuota kielikivaa noin kovasti haluat.
 
  • Tykkää
Reactions: Fransiscus
vierailija
Jaa onko naamalle istuviakin naisia? Kateeksi käy heidän miehiään.
Tykkään nuolla ja nuolenkin, kahdessa viimeisessä suhteessa olen pyytänyt istumaan kasvoille, on kuulemma niin alistavaa miestä kohtaan etteivät suostuneet.
 
Kun mies ei muuten tee kovin usein aloitetta suuseksiin, päätin ottaa ohjat omiin käsiini. Annettuani hänelle nautinnollista suuseksiä pitkään ja hartaasti halusin minäkin vuorostani nauttia.. Usein mies ei tee elettäkään siihen suuntaan ellen sitten vihjaile, että "nyt olis sun vuoros" tms. Tällä kertaa en paljon vihjaillut vaan kampesin itseni miehen naaman päälle. Tajusi sitten heti mikä on homman nimi. Ai kun tuntui hyvältä, kostea vilkas kieli pimpsassani..mmm.... heilutin lanteitani kiihkeästi kun teki niin hyvää. Ainut huono puoli oli se, että meinasi lopettaa liian aikaisin.

Tykkäättekö miehet tällaisesta "aloitteellisuudesta"? Minä haluan ainakin nauttia yhtä paljon kuin mies ja otan haluamani vaikka sitten näin. Tosin miehen pitäisi muutenkin olla niin fiksu että osaa palauttaa palveluksen palveluna, mutta ei se aina ole näköjään niin yksinkertaista. Mutta oli se sen arvoista
Paras on se kun ei olla ajatusten lukioita ja mies voinut luulla että et halua kerta et pyydä. Näköjään hommansa osaava niin asiasta nauttiva. Seksi on nautinnon antamista ei palveluksia kuin pankkiin tekis. Suora puhe on paras ja jos ei muuten niin istuu naaman päälle toimii kyllä parisuhteessa. Mikä siinä kommunikoinnissa on vaikeaa. Ei nainen esim laukea välttis samalla rytmillä joka kerta ja jos ei voi avata suutaan ja sanoa oikeaa tahtia niin siinä kyl voi vain itseä syyttää. Kyl sen pitäs tietää eläkää oletteko tai olko ajatusten lukijoita. Itse tykkään kysyä vastata jää nautinnolle enemmän aikaa
 

Yhteistyössä