Issias-ja selkäkivut poissa synnytyksen jälkeen??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mama
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

mama

Jäsen
27.04.2004
673
0
16
Kirjoittelen tänne jo synnyttäneiden palstalle kysyäkseni ton kysymyksen eli siis miten on käynyt teidän, joilla issias- ja alaselkäkivut tulivat raskauden viimeisellä kolmanneksella, loppuivatko ne kun vauveli on maailmassa??

Ootan ite rv 28+4 toista lastani ja nyt toista viikkoa issias ja alaselkä vaivanneet niin maan p...eesti! Aiemmassa raskaudessa ei mitään tällasta eikä muutenkaan ilman raskautta! Kestäisi jotenkin paremmin tän jatkuvan joka askeleella tuntuvan kivun ja linkuttamisen nää viimeset pari kuukautta, jos tietäs, että vaiva häviää kun vauva on sylissä :/ On tää jotenkin kauhea olotila...mulla on tosin huomena lääkäri, joten kassotaan mitä sanoo...

Kiitos jo etukäteen!

ittelläni oli/on issias kipuja... eikä ole lähtenyt mihinkään synnytyksen jälkeen \|O itse kans luulin että lähtis mut ei... jälki tarkastukses pitää sanoa asiasta lääkärille mitähän kyseiselle vaivalle yleensä edes voi tehdä?

kokemuksesta kerron et mulla onneksi hävisi suoraan jo sinne synnytyspöydälle issiaskipu,olimpa siitä jo kärsinyt sen 30 vkoa kokonaisuudessaan kun esikkoa odotin..juoksin lääkärillä kun halusivat tarkkailla kun ei kenkiä tai mittän vaatteita saanut päälle ilman et olisi kipuilematta saatikka sitten kävely se oli ihan kivuliainta.Lääkäri sanoi niin et jos synnytyksen jälkeen issias vaiva ei lähde niin leikkuu pöydälle laitetaan koska raskauden aiheuttama isssiashermonpuristuma on korjattavissa leikauksella kun taas tavan issiashermon puristumaan ei oikein kauheasti keinoja ole kun syy on eri eli syntymekanismit poikkeavat toisistaan.
Tokaltakin jäi sinne synnärille issias särky nyt kolmannen kanssa pähkäilen tässä ja istuesssa sattuu ihan niin maan pirusti koko perusuuksiin..mulla vaan sen mallin kroppa et jää se hermo heti puristuksiin kohdun kasvettua jonkin verran nyt rv15+4 joten pitkästi kärsittävää edessä vielä. :whistle: =)

Yhteistyössä