K
Kahden lapsen äiti vm. -87
Vieras
Eikö tänne uskalla vastata kukaan sellanen, joka saa hoitoapua (melkein) aina tarvittaessa ja jonka omat vanhemmat tai puolison vanhemmat kyllä ostavat tarvittaessa vaatteita tai muuta tavaraa?
Mun oma isä antaa lapsille aina rahaa lahjaksi ja myös mulle itselleni. Hän aina sanoo, että kun ei osaa ostaa mitään, niin voidaan sitten itse ostaa mitä millonkin tarvitaan.
Molempien vanhemmat ovat auttaneet myös isompien lastentarvikkeiden hankinnassa, kuten vaunuissa.
Mä en ainakaan yhtään häpeile sitä myöntää!
Te, joilla ei oo hoitoapua, ette varmaan myöskään ikinä käy missään ilman lapsia?
Kyllä meillä ainakin molempien vanhemmat ottavat mielellään lapsenlapsiaan hoitoon!
Ja mitäs jos jollain ei oo mahdollisuutta hommata muuten omaa kämppää, kuin että joku takaa lainan? Silloinko pitää sitten tyytyä asuun jossain pienessä vuokrakämpässä koko ikänsä? Eihän se lainantakaus sitä meinaa, että ne maksaa sen lainan. Itse se maksetaan.
Mun oma isä antaa lapsille aina rahaa lahjaksi ja myös mulle itselleni. Hän aina sanoo, että kun ei osaa ostaa mitään, niin voidaan sitten itse ostaa mitä millonkin tarvitaan.
Molempien vanhemmat ovat auttaneet myös isompien lastentarvikkeiden hankinnassa, kuten vaunuissa.
Mä en ainakaan yhtään häpeile sitä myöntää!
Te, joilla ei oo hoitoapua, ette varmaan myöskään ikinä käy missään ilman lapsia?
Kyllä meillä ainakin molempien vanhemmat ottavat mielellään lapsenlapsiaan hoitoon!
Ja mitäs jos jollain ei oo mahdollisuutta hommata muuten omaa kämppää, kuin että joku takaa lainan? Silloinko pitää sitten tyytyä asuun jossain pienessä vuokrakämpässä koko ikänsä? Eihän se lainantakaus sitä meinaa, että ne maksaa sen lainan. Itse se maksetaan.