Isovanhemmista, nyt kun aiheeseen päästiin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ah, sain purettua vähän
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ah, sain purettua vähän

Vieras
Pikkasen meinaa kiehuttaa!
Synnytys on tässä lähiaikoina ja isovanhemmat luvanneet tulla siksi aikaa lapsia hoitamaan. Nyt ollaan tämä viikonloppu varoiteltu ennakkoon, että sellasia merkkejä, että voi olla että lähdetään.
Sitten tää sa*****n mummo soittaa mulle NELJÄLTÄ tänään, että voisko meidän lapset mennä sinne yöksi, kun he rupeavat OTTAMAAN VIINAA, eikä siis pääsisi autolla meille tulemaan. Voi V***U!
Kiehun niin etten jaksa edes selittää enempää. ARGGGGGGHHHHHH!!!!

Exän äiti oli joku aika sitten kysynyt likalta, että koskas sä tuut mummon luo. Exä oli sitten muistaakseni vastannut, että ei koskaan. Eihän likka edes tiedä kuka se nainen on, ei tunnista häntä kun vastaan tulee.

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Exän äiti oli joku aika sitten kysynyt likalta, että koskas sä tuut mummon luo. Exä oli sitten muistaakseni vastannut, että ei koskaan. Eihän likka edes tiedä kuka se nainen on, ei tunnista häntä kun vastaan tulee.

:(

Mä menisin mielummin yksin synnyttämään entä ku jättäsin lapset hoitoon kännisille.Luultavasti laittaisin välit poikki moisiin mummoihi ja pappoihi.

Alkuperäinen kirjoittaja kaikkee sitä onkin:
Mä menisin mielummin yksin synnyttämään entä ku jättäsin lapset hoitoon kännisille.Luultavasti laittaisin välit poikki moisiin mummoihi ja pappoihi.

Sitä mä tässä mietinkin:( Toivottavasti ei tuu nyt lähtöä

Yhteistyössä