Meillä on täysin samanlainen tilanne!! Voi miten tuntui hyvältä huomata että mulla on kanssatovereita.
Ollaan uusperhe ja mun edellisestä liitosta olevat lapset on kuin saastaa miehen vanhemmille, mutta samoin näistä kahdesta yhteisestä toinen on täysin lellikki. Poika. Tyttö ei ole mitään.
Olen puhunut asiasta heille suoraan ja anoppi tuli itkien luokseni ja sanoi lopettavansa erottelun. Lupasi ja vannoi. Mutta kuinka ollakaan, muutama kuukausi meni ja sama juttu. Erottelu jatkui ja päädyin siihen että sanoin miehelle,että minä ja lapseni aiemmasta liitosta emme käy siellä. Mies hoitakoot vanhempansa ja käy lasten kanssa siellä. En jaksa enää sitä mielipahaa, joka kerta. Ja jos näiden kahden välillä alkaa tuo erottelu näkymään niin että lapset kärsii (3 ja 5 vuotiaat) niin loppuu heidänkin käyminen. Olen sen sanonut ja toivottavasti sen uskovat.
Mä neuvon ehdottomasti puhumaan asiasta, mutta parempi olisi jos mies pystyis vanhemmilleen puhumaan ja sinä olisit vain siinä ns mukana ja lisänä.
Meilläkin olisi parempi ollut niin mutta mies sanoi jo puhuneensa niin monta vuotta, ehkei oikeilla sanoilla mutta ei mennyt perille. Minä sain jotain perille asti ,mutta eivät vanhat ihmiset siitä miksikään muutu varsinkin kun tuo anoppi on tyypillinen narsisti.