Isovanhemmat ja hullu perhe.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja surullinen äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

surullinen äiti

Vieras
Mulla on ongelma :/ mun 6v poika käy satunnaisesti isänsä vanhemmilla viikonloppuja viettämässä. Siellä asuu myös Pojan isä, tämän veli ja veljen poika 9v. Ongelmani on että tämä 9v serkku kiusaa jatkuvasti poikaani. saunassa kun ovat niin suihkussa laitta tulikuumaa vettä kun poikani on suihkussa, Harja aomat hampaansa poikani hammasharjalla, näyttelee keskisormea koko ajan. kiroilee sun muuta. Kaikkein kauhein mitä siellä tapahtui (isovanhemmat eivät kertoneet minulle) poika kertoi itse tämä setä noin 30v tuntumassa oli väkisin tunkenut poikani suuhun suklaata. poikani oli alkanut itkemään. :( Inhottaa kuulla pojaltani mitä siellä tapahtuu! eikö tosta suklaan väkisin tunkemisesta lapsen suuhun voi tehdä jo rikosilmoitusta? poikan olisi voinut vaikka tukehtua! Suututtaa. pojan isä ei välitä pojasta ja poika käy serkkuaan ja isovanhempiaan katsomassa.

no ole yhteydessä sossuun tai lastenvalvojaan ja vaadi esim valvottuja tapaamisia isän kanssa jos isä tapaamisia ylipäänsä vaatii, noilla muilla sukulaisilla nyt ei oo mitään oikeuksia lapsen tapaamiseen joten ne sä voit hyvin evätä.

Se sedän poika on sijoitettu isovanhemmille kun ei sen äiti, eikä tää hullu isäkään voi siitä pitää huolta. pappa oli kyllä huutanut tälle "sedälle" mutta kukaan ei kertonut minulle mitä siellä oli tapahtunut, tämä setä työtön ja asuu siis vanhempiensa kanssa.

isää ei kiinnosta mutta sitäkin enemmän kiinnostaa isovanhempia nähdä ja viettää aikaa molempian lasten lastensa kanssa, mutta en näe ollenkaan hyvällä sitä että 3o ukkoja hyysätään kotonavieläkin tolleen. jos meen kertoo sossuun ni tää niiden toinen lapsen lapsi voidaan sijottaa muualle, enkä siihen haluais sekaantua. inhottaa vaan kun se hullu setä
teki pojalleni niin.

Poika itse sanoi ettei halua enää halua mennä sinne, enkä ihmettele. mummo sanoi ettei sille kiusaamiselle voi tehdä mitään ja pitää vaan antaa ajan kulua. sehän se on tosi hyvä systeemi. ei puhuta lapsen kanssa. se toine poika on niin pilalle lellitty että kiusaa jo senkin takia kun toinen tulee jakamaan sen isovanhempien huomion. Muutenkin koko perhen pojat 30v 26v 24v ihan sairaita. nuorin näistä aikuisista pojista sanoin tälle poikani serkulle, sillon oli 3v odottaessani esikoistani että "hakkaa ja potki ton mahaa että se saa keksenmenon"

Menisittekö siitä "tunki suklaata väkisin lapsen suuhun" jutusta kertomaan sossuun? Kyllähän aikuinen järjissään oleva ihminen tajuaa ettei noin lapselle tehdä ikinä! En poikaa sinne päästä ja otan heidän kanssaan tämän asian puheeksi, mutta sututtaa kun lapseni joutui kestämään siellä moista :( Tulen ihan kauhean surulliseksi ajatellessani että olin antanut lapseni mennnä sinne ja joku tekee hänelle noin enkä voi tehdä mitään ja kuulen tästä lapsen kautta.

Olet täysin edesvastuuton jos vielä päästätä lapsesi sinne. Jos kerrankin vielä päästätä sen niin sinusta se lastensuojeluilmoitus pitäis tehdä. Turha on sitten enää itkeä kun ne hullut tekee jotain peruuttamatonta pojallesi.

[QUOTE="vieras";25731871]Olet täysin edesvastuuton jos vielä päästätä lapsesi sinne. Jos kerrankin vielä päästätä sen niin sinusta se lastensuojeluilmoitus pitäis tehdä. Turha on sitten enää itkeä kun ne hullut tekee jotain peruuttamatonta pojallesi.[/QUOTE]

Ihmettelen kyllä miksi äiti päästää pojan kylään, jos meininki on tällaista. Se järjes käyttö on sallittua.

Alkuperäinen kirjoittaja surullinen äiti;25731685:
Poika itse sanoi ettei halua enää halua mennä sinne, enkä ihmettele. mummo sanoi ettei sille kiusaamiselle voi tehdä mitään ja pitää vaan antaa ajan kulua. sehän se on tosi hyvä systeemi. ei puhuta lapsen kanssa. se toine poika on niin pilalle lellitty että kiusaa jo senkin takia kun toinen tulee jakamaan sen isovanhempien huomion. Muutenkin koko perhen pojat 30v 26v 24v ihan sairaita. nuorin näistä aikuisista pojista sanoin tälle poikani serkulle, sillon oli 3v odottaessani esikoistani että "hakkaa ja potki ton mahaa että se saa keksenmenon"

Mukavan miehen kanssa teit lapsesi. Kait tutustuit tuohon hulluun perheeseen ja mieheesi ennen raskautumista?

Alkuperäinen kirjoittaja surullinen äiti;25731608:
isää ei kiinnosta mutta sitäkin enemmän kiinnostaa isovanhempia nähdä ja viettää aikaa molempian lasten lastensa kanssa, mutta en näe ollenkaan hyvällä sitä että 3o ukkoja hyysätään kotonavieläkin tolleen. jos meen kertoo sossuun ni tää niiden toinen lapsen lapsi voidaan sijottaa muualle, enkä siihen haluais sekaantua. inhottaa vaan kun se hullu setä
teki pojalleni niin.[/QUOTE

Sanomattakin selvää, että omaasi et sinne enää vie. Mutta eikö jonkun täytyisi puuttua tuohon, miten tämä 9-v serkku käyttäytyy. Mitä hänelle on tehty? Ei normaali lapsi käyttäydy noin toisia kohtaan. Hänkin on vielä pieni lapsi, joka voisi saada paremman elämänalun jossain muualla.. Sen lastensuojeluilmoituksen sinuna kyllä tekisin.

Lapsi ei mene tuonne enää.
Teet serkusta ls-ilmoituksen.
Voit ehkä jopa vaatia valvotut tapaamiset pojalle ja hänen isälleen.

Jos jätät asian tähän etkä tee mitään, syyllistyt itsekin ls-rikokseen tai ainakin sen mahdollistamiseen.
Kehen lapsi voi luottaa, jos ei edes sinuun ja siihen, että suojelet häntä?

Lapsesta (serkusta) on tullut tuollainen kun kaikki on annettu periksi ja saa mitä haluaa. Ei o koskaan sanottu ei. ja meillä on kotona sitten ihan eri käytäntö. Isovanhemmat antaa aikuisten ukkojen asua kotona missä asuu 9v lapsen lapsi. Olis ehkä joo kannattanut paremmin tutustua perheeseen ennkö alkoi lapsia tekemään. En ole lastani enää viemässä kyseiseen mummolaan, mutta saan todella vihat niskaani jos menen heistä sosiaaliilmoitusta tekemään ja pahimmassa tapauksessa he tekevät kostoksi minusta sellaisen. eron jälkeen lapset olivat hoidossa toisella mummolla niin tämä #hullu mummo" oli ilmottamassa sossuun, kun minulla oli liikaa vapaa aikaa. olin ehkä joka toinen viikonloppu ulkona kavereita katsomassa. muuten lasten kanssa. :/

Ja tämä serkku on kateellinen mummon ja papan huomiosta, jonka joutuu serkkunsa kanssa jakamaan. Kostaa sen meidän pojalle. :( häntä kiusataa koulussa ja kiusaa meidän poikaa siellä mummolassa. Mummo ja pappa ovat muuten tosi mukavia ihmisiä mutta kun heidät suututtaa ni ei hyvää päivää.

Alkuperäinen kirjoittaja surullinen äiti;25735926:
Lapsesta (serkusta) on tullut tuollainen kun kaikki on annettu periksi ja saa mitä haluaa. Ei o koskaan sanottu ei. ja meillä on kotona sitten ihan eri käytäntö. Isovanhemmat antaa aikuisten ukkojen asua kotona missä asuu 9v lapsen lapsi. Olis ehkä joo kannattanut paremmin tutustua perheeseen ennkö alkoi lapsia tekemään. En ole lastani enää viemässä kyseiseen mummolaan, mutta saan todella vihat niskaani jos menen heistä sosiaaliilmoitusta tekemään ja pahimmassa tapauksessa he tekevät kostoksi minusta sellaisen. eron jälkeen lapset olivat hoidossa toisella mummolla niin tämä #hullu mummo" oli ilmottamassa sossuun, kun minulla oli liikaa vapaa aikaa. olin ehkä joka toinen viikonloppu ulkona kavereita katsomassa. muuten lasten kanssa. :/
No ei pienen lapsen elämää saa uhrata siihen, että sinun lapsestasi ei tehtäisi aiheetonta ilmoitusta. Kyllä sinä tiedät mitä sossuille sanot, jos näin käy ja he varmasti uskovat sinua. Lapsi tarvitsee apua.

Minun 6v ei todellakaan menisi tuollaiseen paikkaan IKINÄ! Soittaisin mummolle ja papalle, että lapsi ei sinne tule, tai jos tulee niin siellä ei ole yhtäkään teidän aikuisista pojista eikä tätä lapsenlasta. Syytä tehdä ilmoitus lastensuojeluun jo tuonkin takia, että 9v saa APUA! Jos häntä kiusataan koulussa jne. niin poika tarvitsee jotain apua ongelmiinsa. Sinun ätytyy puuttua. Kyse on SINUN lapsesta. Jos minun poikaani olisi joku tuolla tavalla pahoinpidellyt, niin kävisin repimästä silmät päästä!

Poikani kertoi myös, että tämä serkku oli saanut lahjaksi kameran ja kuvasi mm, omia paikkojaan ja aikuiset pojat latasivat koneelle niitä kuvia O.o. nää on mun oman lapsen suusta kuultua juttua, mutta uskon kyllä poikaani. Onko se lastensuojelun paikka jos 9v kakara on lellitty ja saa mitä haluaa? Tuollaiset ilkeydet nyt ei oo normaalia että "kuumaa vettä kun toinen on suihkussa ynm. Huolestuttaa mikä sota siitä tulee, mutta haluan tietysti että menee niiden aikuistenkin poikien järkeen se ettei noin lapsille tehdä!

Yhteistyössä