Isot rinnat

  • Viestiketjun aloittaja Male
  • Ensimmäinen viesti
Male
Olen miettinyt syytä miksi isot ja kiinteät rinnat kiihottavat miehiä.
Se on evoluution tuomaa selviytymis strtegiaa, joka perustuu ihan kivikaudelta asti. Kivikaudella oli puutetta ravinnosta. Nuori hedelmällinen naaras, jolla on isot rinnat, vahvat reidet, vararavintoa kankuissa sekä leveä lantio syynnytystä varten. Tästähän sen ajan miehet kiihottuivat.

Asia on muuten sama nykyään, mutta ravinnosta ei ole puutetta. Samat asiat tuntuvat seksikkäiltä, kuin ennenkin. Mies alitajuntaisesti himoitsee naisellisia muotoja, jotka ovat ennen taanneet suvun jatkamisen mahdollisuuden.

Mitä olette mieltä?

Naiset samaten pitävät seksikkäänä lihaksikkaita ja vahvoja uroita. Kivikaudella vahva uros pystyi puolustamaan perhettään vihollisilta sekä saalistajilta.
Naiset pystyvät myös rakastelemaan eritavalla kuin muut eläin kunnan edustajat. Useilla lajeilla pariutuminen on vain suvun jatkamista varten, mutta ihmiset tekevät sitä huvikseenn ja nautinnokseen.
Kivikaudella oli tärkeää, että naaras pystyi pariutumaan tarvittaessa päivittäin. Tällä menettelyllä naaras pystyi pitämään uroksen lähellään ja sai tämän suojeluksen. Aika loogista, eikö totta?
 
Linda
Ehkä asiassa on jotain perää ,mut mieheni on aina sanonuut että pienet ja terhakat tissit on kauniit ja kiihottavat.

Itse en pitäisi kropastani jos pylly leveä ja roikkuva ja samoin rinnat kokoa c -> ylöspäin :whistle:

Siksi ehkä urheilen että paikat pysyy timmissä kunnossa =)

Hyvä mieli ja itsetunto on ehkä parasta joka näkyy myös ulos päin ;)
 
Jukke
Potaskaa mielestäni verrata johonkin kivikautisiin asioihin. Mielestäni se on vain tekosyy monille miehille puolustella epäsosiaalista käytöstä... minulla on nämä luolamiehen vietit jne.

Myös tuo turvallisuuden tunne, että perustuisi lihaksiin. Kyllä asema, vauraus jne. nykyään tekevät elämästä turvallisemman kuin lihakset, harvoin tuolla joutuu nyrkein puolustamaan itseään tai perhettään. Ei tämä niin väkivaltainen maailma ole.

Ja lopuksi väittäisin vielä, että suurimalla osalla miehistä naisten rintojen mieluisin koko on pienet tai keskisuuret, kun puhutaan paljaista rinnoista. Onhan isot ryntäät kivan näköiset jos ne on liiveillä ryhdistetty, mutta isot roikkuvat lollot eivät juuri eroottiset ole.
 
tohtori kyy
Tiedä sitten mistä meidän jokaisen omat mieltymykset syntyy, mutta yleistäväksi teoriaksi tisujen kiihottavuuteen on esitetty, että kun aikoinaan immeiset hääri täällä neliveto päällä per.se päätä korkeammalla oli miesten kiinnostuksen kohteena luonnollisesti pakarat ja niiden välistä vilahteleva takavit.tu. Siinä sitten aikojen saatossa kun kädet irtosi maasta ja takavit.tut jäi jokapäiväisestä elon kiertokulusta unholaan oli aika alkaa vikittelemään (tästä käytetään myös termiä sosiaalinentoiminta) neitokaisia kasvokkain ja kuinka ollakkaan oli siihen silmien alle tullut mukavana yllätyksenä muisto vanhoista kultaisista ajoista tisujen muodossa jotka pyöreydellään ja (yksilöllisellä) symmetrisyydellään muistuttivat elämän ehtoo puolelle siirtyneistä pyöreistä pystypakaroista.

Naisten anteliaisuus on perustunut juuri tuohon suojelevan uroksen taloudessa pitämiseen. Miehet sen sijaan ovat tainneet vaan vedellä kumppaneitaan viikseen minkä kerkesivät ajattelematta tuon taivaallista sitä miksi näin pitää tehdä. Siinä sitten varmaan on evoluutiolle tullut herkkähetki ja naisillekkin on annettu kyky nauttia seksistä, eihän sitä kukaan kestäisi jos joku luolamies koettaisi kokoajan koivelle ja polkisi päivittäin kuin tulpatonta mopoa, olisitte te naiset nimittäin varmaan vielä hieman kieroutuneempaan kansanosaa jos teitä olisi sorrettu täysin ilman nautintoa. Ja nyt se feministi joka sai tästä lievän aivoinfarktin, mene ja tee itsellesi hyvää, maailma voisi olla kamalampikin paikka elää.
 
Nämä rintakeskustelut ovat kyllä ihan loppuunkaluttua kamaa. Selitykset ja mielipiteet ovat AINA samat.

Kaikki pienirintaiset puolustavat henkeen ja vereen omia pikkukukkuloitaan. Samalla he ovat erittäin epävarmoja niiden kiihottavuudesta ja riittävyydestä omalle miehelle sekä tuntevat syvää mustasukkaisuutta isorintaisia kohtaan (tämä kaiken sodan takana siis!).
Sanokaa mitä sanotte, tämä vaan nyt on perin inhimillistä!

Isorintaiset törkeinä kehuskelevat omiaan vaikka ovat epävarmoja tisujensa ryhdikkyydestä ja vyötärönsä pönäkyydestä. Nämä ominaisuudet kun yleensä liittyvät toisiinsa. Ja tuntevat samalla lailla mustasukkaisuutta hoikkiin ja kiinteisiin ihmisiin.

Antakaa nyt kaikien kukkien kukkia vaan.

Ja mitäs jos vaikka kehuttais vain toistemme muotoja? Vaikka ei kaikkea ole itsellä, voi toisten ominaisuuksia ihailla ja SAMALLA olla onnellinen niistä kauneuden kohdista, joita luoja on itselleen suonut....ok??
 
GRR
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.02.2007 klo 22:52 Mulla on näin kirjoitti:
Itse voin kyllä todeta, että löytyy niitä c-kupin rinnoilla varustettuja hoikkiakin naisia! \|O Ja mies tykkää!
mulla on pienet imetyksistä (3v) rupsahtaneet rinnat, mutta silti esim. rintsikoissa kuppikoko on B ja jopa C. ja siis mun rinnat on ihan oikeesti PIENET (olen kyllä hoikka ja pitkä). Että ei se kuppikoko mitään kerro!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.02.2007 klo 09:32 Hoitsu kirjoitti:
Mutta kultaseni, c-kupit eivät todellakaan ole kovin isot...
Nykysin liivikoot on eurooppalaisittain eli entinen c-d tarvitsee monesta liivimerkistä jopa e-koon!! Mietipä sitä mrs c-kuppiseni...
Tämä on ihan totta! Kaikki pitävät d-kuppia isona, se on mun kokoni enkä pidä rintojani isoina vaan sopusuhtaisina vartaaloni nähden! (Ja olen ihan normaalivartaloinen)

E-kuppia---> voidaan vasta pitää isoina... :whistle:
 

Yhteistyössä