V
vierailijapikpil
Vieras
Emme kestä tuskaa, joten et saa puskaa.
https://www.iltalehti.fi/keho/a/c70a1055-935c-4b40-8716-2fe56d9e24fa
https://www.iltalehti.fi/keho/a/c70a1055-935c-4b40-8716-2fe56d9e24fa
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kyllä voi olla.Ensinnäkin penis ei voi olla liian iso. Ja toiseksi ison peniksen omaavia on aivan liian vähän.
No kyllä vaan voi olla liian iso.Ensinnäkin penis ei voi olla liian iso. Ja toiseksi ison peniksen omaavia on aivan liian vähän.
Siitä minäkin olen kärsinyt, mutta joskus, harvoin on tullit kiitostakinNo kyllä vaan voi olla liian iso.
Hätäseen luin, että tullissakin on kiiteltySiitä minäkin olen kärsinyt, mutta joskus, harvoin on tullit kiitostakin
Ei ole tarvinnut tullata vieläHätäseen luin, että tullissakin on kiitelty![]()
Kiitosta koosta? Miten sellaisesta kiitellään? Voiko kiittää sopivankokoisista tisseistä?Siitä minäkin olen kärsinyt, mutta joskus, harvoin on tullit kiitostakin
Naisilla on kuukautiskivutkin, miksi seksikivut on ongelma?![]()
Voiko joku olla noin typerä?Naisilla on kuukautiskivutkin, miksi seksikivut on ongelma?![]()
Voi se liian pitkäkin olla.Käsitteet sekaisin. Muna ei voi olla liian pitkä, mutta se voi olla liian paksu.
Älä puhu tästä jos sulla ei ole kokemusta isosta. Isolla tarkoitan liian pitkä ja liian paksu.Käsitteet sekaisin. Muna ei voi olla liian pitkä, mutta se voi olla liian paksu.
Älä puhu tästä jos sulla ei ole kokemusta isosta. Isolla tarkoitan liian pitkä ja liian paksu.
Puolimetriä??Onko mahdotonta pyytää panolta ettei se survo pohjaan asti ja anaaliin mahtuu puolimetrinen
Puolimetriä??
Millanen peräreikä sulla oikein on?![]()
Mun anaaliin ei panna minkään kokoisella.Onko mahdotonta pyytää panolta ettei se survo pohjaan asti ja anaaliin mahtuu puolimetrinen
Nii mutta silti ei, ei....ei...peräsuoli kun tekee mutkan aika pian peräaukon jälkeen ja jos senkin jälkeen survoo väkisin pohjaan saakka niin saattaa saada pahaa tuhoa suolessa aikaanSuoli on yli puoli metriä pitkä. En tarkoittanut kläpimittaa![]()