isot jalat:(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
mä oon 168cm pitkä ja mun jalan koko on 40 ja kaiken lisäksi vielä leveät että olen joskus ääritapauksissa ostamaan 41 kengät,onkohan tää nyt enää normaalia? onko kellään saman pituisella näin isoja jalkoja,vai olenkohan ainut laatuani? tänään meni lopullisesti hm;ssä hermo,oisin halunnut ostaa sieltä ihanat nilkkurit,mutta sinne jäivät,suututtaa

Sinä sentään löydät kenkiä mistä vain, ihan tavallisista kaupoista! Minulla on koko 44 ja rakastan kenkiä, varsinkin korollisia ja erikoisia, joten tulee hieman kalliiksi ostella kenkiä erityisistä kaupoista.

Leveä jalka on muuten käytännössä parempi kuin kapea. Munkin jalan koko on useinmiten 40, mutta vain pituutensa puolesta, leveyden puolesta se onkin sitten kokoa 38 tai vielä kapeampi. Ja siitä on vain haittaa: kaikki kengät on niin leveitä että varpaat valuu kärkeen ja on ihan läjässä useinmiten. Tai sandaaleista jalat valuu yli kärjen, kaunista... Monesti ostan koon 39 vaikka varpaat koskee vähän kärkeen, mutta koossa 40 ne valuisi sinne kuitenkin niin se on ihan sama. Asiaa ei auta yhtään se että inhoan nauhakenkiä enkä halua ostaa sellaisia. Siis inhoan sitä kun ne nauhat aina aukeilee ja sitten pitää solmia kadulla pyörineitä useinmiten märkiä nauhoja :S Mulla on jo pikkuvarpaat taipuneet ihan kippuralle kun ne on aina puristuksissa. Vaivaisenluutkin siis tulossa (tai miksi niitä kutsutaan jotka tulee pikkuvarpaan viereen.) :( Ja pikkuvarpaissa on myös usein rakkoja tai kynsi painaa haavan viereiseen varpaaseen. Eli kun pitkään kävelee niin on varpaat aina veressä. Mun lempikengät onkin nykyään varvassandaalit. Oispa aina kesä…. Niin ja oon 165-167cm pitkä muuten

Eikä tuo sun jalka oo muuten pituutesi nähden yhtään suuri. Tiedän jopa yhden n. 158 senttisen jolla on jalka kokoa 42. Ja yhden n. 165 senttisen jolla on myös jalka kokoa 42

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä