Isot häpyhuulet

Voiko häpuhuulet virahtaa kun ikää tulee lisää??? Musta tuntuu, et omat riippuu nykyään ihan eri tavalla, kuin muutama vbuosi sit :ashamed: Onko mahdollista leikkauttaa? Siis pyörällä ajaminenkin tuntuu pahalle... Voisko tästä puhua gynelle? Onko muilla samaa ongelmaa? Niin ja uimahalliin ei mitään asiaa, koska en yksinkertaisesti ilkee mennä :whistle:
 
Wou mikä maku
Sulla on mies aika härski maku, kun katsoo, mitä kirjoitit tässä ja tuossa tissikyssärissä!! :wave: Mistäs moinen? Meinaan ei oo mikään sellainen maku, että kaiken pitäis olla niin siistiä ja sievää. =)
 
mies
Tissikyssäriin en ole mitään kirjottanut.
Joku toinen mies ollut kyseessä.

Minusta tissien koolla ei ole niin merkitystä.

Sellaset pystytissit on kyllä mukavat silmälle.
Ennemmin kuitenkin isot häppärit jos kahdesta saisi valita
 
Mulla on isot häppärit,mitä te miehet tykkäätte isoista häppäreistä,siis ulkoiset häppärit mulla on isot,niin onko ne miesten mieleen,ainakin oma mieheni tykkää kovasti,mutta entä mitä mieltä on muut miehet?
 
Ulkohäpärit sellaiset sileän pehmeät ja tiukat pullukat, ja niiden välissä esiin pilkistävät sisähuulet. Juuri sen verran pilkistävät, että niistä saa omilla huulilla hyvän otteen, pystyy imaisemaan koko herkun suuhunsa. ..
 
Mulla sisähäpärit juuri ja juuri pilkistävät, mutta kyllä niistä ihan hyvän otteen saa, ja aika tavalla ne venyvät. Hyvältä tuntuu, kun mies imaisee ne suuhunsa ja työntää kielen huulien väliin ja lipoo. Tykkään siitä ihan mahottomasti.
 

Yhteistyössä