. Kiitos, anteeksipyyntösi vastaanotettu ja hyväksytty.
Äläkä nyt siellä ikääsi anteeksipyytele sentään, jokainen on sen ikäinen kun on ja jokainen ikä on omalla tavallaan juuri se paras ikä. En minä itsekään ole 50-vuotias (olen nelikymppinen), mutta olen ollut tyytyväisin 40-50 miehiin.
He jaksavat panostaa seksisuhteeseenkin monella eri tapaa, huomioivat naista, puhuvat kauniita, ovat kestäviä, pystyvät säätelemään laukeamistaan, jaksavat silitellä ja hyväillä pidemmän kaavan mukaan.
Useat sen ikäiset miehet osaavat arvostaa pitkiä sessioita ja maksimaalista nautintoa ja ymmärtävät, että pikapanot ovat paikallaan ainoastaan silloin, kun aikaa ei todellakaan ole sen enempää käytettäväksi (esim. jos pitäisi olla juna-asemalla puolen tunnin kuluttua ja se juna kun ei tunnetusti odota...).
Plussana on vielä sekin, että siinä iässä mies ymmärtää ja hyväksyy sen, että harvalla tämän ikäisellä naisella on missin vartalo ja että elämä jättää väistämättä jälkiään vartaloon. Yleensä heitä ei haittaa esim. ihon pienet virheet (selluliitit reisissä, katkenneet verisuonet, pienet arvet tms.), vaan antavat suukot niillekin kaikille
. Nuori mies halajaa usein sitä kiinteää, täydellistä mallinukkea, tosin poikkeuksia löytyy heistäkin.