Isossa Omenassa kuollut nainen oli vainoaja

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Olkoon vaan, mutta ei se silti oikeuta vartijoita häntä hengiltä ottamaan. Toivottavasti saavat kunnon tuomiot. Onkin jo aika puuttua kovin ottein noiden stevareiden liialliseen voimankäyttöön. Sairasta sakkia.
 
Toivotaan että vartijat oppivat tästä jotakin. Ylimitoitettua voimankäyttöä on nähty jo ihan tarpeeksi.
 
vierailija
No mä kuulepas ajattelen asian niin että nainen olisi vielä elossa jos hänet olisi puhutettu ja sitten tarvittaessa talutettu ulos.
Niin että olisi hetken päästä tullut takaisin jatkamaan häiriköintiä 😂 Pershäiriöiset on hulluja, niiden kanssa ei pärjää kukaan. Toivon että joutuisit joskus viettämään sellaisen kanssa päivän tai edes käymään yhden keskustelun että näkisit vähän eri kantilta asioita. Niille ei mene järkipuhe päähän. Sun on helppo huudella kun ei tarvitse olla tuollaisten parissa tekemisissä. On vain hyvä että yksi häirikkö poistunut suht nuorella iällä olemasta enempää yhteiskunnan riesa. Sairauskohtaus olisi voinut tulla milloin vaan. Se ei ole vartioiden syy.
 
Niin että olisi hetken päästä tullut takaisin jatkamaan häiriköintiä 😂 Pershäiriöiset on hulluja, niiden kanssa ei pärjää kukaan. Toivon että joutuisit joskus viettämään sellaisen kanssa päivän tai edes käymään yhden keskustelun että näkisit vähän eri kantilta asioita. Niille ei mene järkipuhe päähän. Sun on helppo huudella kun ei tarvitse olla tuollaisten parissa tekemisissä. On vain hyvä että yksi häirikkö poistunut suht nuorella iällä olemasta enempää yhteiskunnan riesa. Sairauskohtaus olisi voinut tulla milloin vaan. Se ei ole vartioiden syy.
Sinä kirjoitat ihmisestä kuin eläimestä.
Tämä menehtynyt nainen oli jonkun lapsi! Ja tältä naiselta jäi elämä hyvin lyhyeksi!

Ei kai tämä nainen edes ollut vaaraksi kenellekään.🤷‍♀️
 
vierailija
Ne vartijat olivat suunnitelleet näyttävänsä naiselle jonka olivat ottaneet silmätikukseen. Tappoivat siinä sivussa. Huonosti koulutettuja, väkivaltaisia ja ammattitaidottomia. Pahvit pois, vankilaan ja töihin puisto-osastolle. Vartijalla ei saa olla väkivalta-, seksuaali-, -huumerikostaustaa.
 
Ai oli sun tuttuja 😂
Onko sulla kaikki hyvin? Haluatko jutella jostakin?

Mitäs sun iltaan kuuluu?

Mä oon jo melko sippi, lätkää oon kytänny töiden jlk. Nuorilta matka päättyi (tuttuja poikia oli pelaamassa), mutta EHT:lla (isot leijonat) voitettiin Tsekki 4-1. Nautinnollista katsottavaa tuo EHT-turnaus suomijellonien osalta!
Huomenna olis tuolla vähän pidemmällä jalkapallopeliä luvassa nuorimmalla pallerolla. Viikonloppu vierähtää taas osin jääkiekon parissa.❤ Jos laittas vaikka kisaevääks karjalanpaistia.🤗
 
vierailija
Onko sulla kaikki hyvin? Haluatko jutella jostakin?

Mitäs sun iltaan kuuluu?

Mä oon jo melko sippi, lätkää oon kytänny töiden jlk. Nuorilta matka päättyi (tuttuja poikia oli pelaamassa), mutta EHT:lla (isot leijonat) voitettiin Tsekki 4-1. Nautinnollista katsottavaa tuo EHT-turnaus suomijellonien osalta!
Huomenna olis tuolla vähän pidemmällä jalkapallopeliä luvassa nuorimmalla pallerolla. Viikonloppu vierähtää taas osin jääkiekon parissa. Jos laittas vaikka kisaevääks karjalanpaistia.
Eikö sun pitäis järsiä raakaa lihaa niin pääset taas suoltamaan aivopierujasi tänne 😍
 
vierailija
Onko sulla kaikki hyvin? Haluatko jutella jostakin?

Mitäs sun iltaan kuuluu?

Mä oon jo melko sippi, lätkää oon kytänny töiden jlk. Nuorilta matka päättyi (tuttuja poikia oli pelaamassa), mutta EHT:lla (isot leijonat) voitettiin Tsekki 4-1. Nautinnollista katsottavaa tuo EHT-turnaus suomijellonien osalta!
Huomenna olis tuolla vähän pidemmällä jalkapallopeliä luvassa nuorimmalla pallerolla. Viikonloppu vierähtää taas osin jääkiekon parissa. Jos laittas vaikka kisaevääks karjalanpaistia.
👍🏼🌞☕
 
vierailija
Niin että olisi hetken päästä tullut takaisin jatkamaan häiriköintiä Pershäiriöiset on hulluja, niiden kanssa ei pärjää kukaan. Toivon että joutuisit joskus viettämään sellaisen kanssa päivän tai edes käymään yhden keskustelun että näkisit vähän eri kantilta asioita. Niille ei mene järkipuhe päähän. Sun on helppo huudella kun ei tarvitse olla tuollaisten parissa tekemisissä. On vain hyvä että yksi häirikkö poistunut suht nuorella iällä olemasta enempää yhteiskunnan riesa. Sairauskohtaus olisi voinut tulla milloin vaan. Se ei ole vartioiden syy.
Julkisella paikalla saavat oleskella kaikki, teidän ei olisi tarvinnut muuta kuin ohjata nainen ulos / jos liian vaikeaa teille niin oisitte soittaa poliisin paikalle. Olen suorittanut järkkäri- ja vartijakoulutukset, ja meille opetettiin voimankäyttö ja raudoitus. Kohteen päälle ei jäädä makaamaan eikä häntä t.a.peta. Kouluttukseen kuuluivat myös Ensiapukurssit 1 ja 2. Sekuritas on kerännyt teinit laarin pohjalta omenaan.
 
vierailija
Niin että olisi hetken päästä tullut takaisin jatkamaan häiriköintiä Pershäiriöiset on hulluja, niiden kanssa ei pärjää kukaan. Toivon että joutuisit joskus viettämään sellaisen kanssa päivän tai edes käymään yhden keskustelun että näkisit vähän eri kantilta asioita. Niille ei mene järkipuhe päähän. Sun on helppo huudella kun ei tarvitse olla tuollaisten parissa tekemisissä. On vain hyvä että yksi häirikkö poistunut suht nuorella iällä olemasta enempää yhteiskunnan riesa. Sairauskohtaus olisi voinut tulla milloin vaan. Se ei ole vartioiden syy.
Teinit lähette poseen nuorella iällä ta.ppamasrta viattomia ihmisiä.
 
😴

Kauniita unia ja hattaran kuvia kaikille kun pistätte maate, etenkin känkkäränkälle.❤

 
Sinä kirjoitat ihmisestä kuin eläimestä.
Tämä menehtynyt nainen oli jonkun lapsi! Ja tältä naiselta jäi elämä hyvin lyhyeksi!

Ei kai tämä nainen edes ollut vaaraksi kenellekään.
Käytät tuota "jonkun lapsi"-argumenttia turhan usein, meistä jokainen on joidenkin (siis 2 vanhempaa) lapsi, myös nuo syytteessä olevat vartijat.
Itse tapahtunut oli huonosti koulutettujen ammattitaidottomuutta.
– Naista ei tahallisesti kohdeltu kaltoin, ei kuristettu tai murjottu vaan tässä ollaan huolimattomuuden ja tuottamuksellisuuden alueella, syyttäjä totesi.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä