isorintaiset katse tännepäin!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ongelmainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja 85G:
Onko ne Change-kaupan isot koot ihan aikuisten oikeesti tukevia? En ole uskaltanut ostaa, kun luotan vaan noihin Stockan ratakiskoihin.

En tiedä, mutta olen muuten kyllä pettynyt tuohon firmaan. Menin ostamaan liivejä, ei ollut kivoja malleja minun koossani. Myyjä ehdotti ihan tosissaan ostamaan liian pienet ja jatkamaan niitä sellaisella irrallisella pidennyskappaleella. Hyvänen aika. Ei mulla sentään mitkän sirkkaliisat ole, ihan Lindexistä olen hyviä liivejä löytänyt. Ei kai kukaan maksa lähes 50 euroa jo valmiiksi liian pienistä liiveistä.

Todella hyviä liivejä! Ostin eka vaan yhdet ja sen jälkeen helpotti selkä ja niska kivut aika oleellisesti.
Heitin kaikki marketti liivit roskii ja ostin lisää tuolta, pysyvät hyvässä kuosissa pitkään
ja oikeesti nättejäkin :)

Nimimerkillä 80H

Mulla on sama koko, 75 E ja nykysin shoppailen tosi usein Bravissimolta. Sieltä saa liivien lisäksi vaatteitakin, niin ei oo sitä ainaista nappien pingotusongelmaa esim. paitapuseroissa.

Toinen hyvä on Figleaves, mutta siellä ei oo tota vaatepuolta.

Mulla oli kans ennen 75E, nykyään 75D ja oon ostanu liivini sokokselta!
Ainaki Jyväskylässä oon saanu tosi ammattitaitosta ja osaavaa palvelua, enkä enää mee muualle ostamaan! Hinta-laatu -suhde on hyvä!
Enkä ennen sokokselle menoa oo tiennykään miten monta asiaa pitää liivejä ostaessa huomioida ;)
SUOSITTELEN! :)

Alkuperäinen kirjoittaja TUNDRAselviytyjä2009:
Vasituista alusvaateliikkeistä, joissa asiantunteva palvelu. Mutta ei taida mulla olla sitä ongelmaa enää pitkään. Pienennysjonossa olen.
Jotain liivikutsujakin taitaa olla olemassa. Kuulemma ovat suosittuja ja hyviä liivejä. Nimiä en muista.

Millä perusteella pääsit pienennysleikkaukseen?

Nimim. Aiheesta kiinnostunut

Olen vuosia käyttänyt Primadonnan liivejä ja ovat todella hyviä, tukevat hyvin, kestäviä ja vieläpä hyvän näköisiä, valitettavan kalliita myös :( Olen ostanut niitä paikallisesta alusvaatteisiin erikoistuneesta liikkeestä. Kokoni on 80F.

Itse löysin unelmieni rintaliivit LINDEXiltä :)

Ympärysmittaakin löytyy isommissakin kupeissa sopivan pientä. Mulla kuppikoko 70DD ja hankala ku monissa paikoissa ympärysmitat alkaa 75:sta :(

Ostan liivini Changestä, muualta en ole löytänyt oikean kokoisia ja hyviä. Koko mulla on 85J ja oikeastaan 85K olis varman parempi, mut en ole Suomesta sitä kokoa mistään löytänyt. Tietääkö muut onko jossain? Kaarituellista.

Mulla kans koko 75F ja liikkeestä ostan ihan aina,koska perusliikkeissä ei koot riitä niinkuin olet varmaan huomannut. Ja myyjissä ON eroa, eräässäkin liikkeessä yritettiin myydä aivan hassuja kaarituettomia lötkyröitä vaikka sanoin jo etukäteen että tuollaiset ei mun rinnoille käy. Eivät tukeneet yhtään!ja ois vielä täti myynyt mulle ne liivit vaikka näki itsekin että tissit roikkuu polvissa ne päällä.. Enpä ole sen jälkeen siihen kauppaan mennyt..

Ootteko kokeillut Patricia-liivejä? Ostin monen vuoden tauon jälkeen nyt niiden liikkeestä ja olin tosi tyytyväinen! Hinta-laatusuhde oikein hyvä, muistin merkin paljon kalliimmaksi vai onko lie hintataso laskenut...Itse olen kokoa 80F. Myyjä oli tosi asiantuntija ja suositteli juuri minulle sopivat liivit. Käyn jatkossakin siinä myymälässä, ei tarvi lähteä tuskastumaan markketteihin enää!

Mulla on G85 ja olen löytänyt liivejä tampereen Changesta, välillä käyn siellä shoppailemassa vaikken treläinen olekaan. Change on tosi edullinen paikka, halvempi kuin monet rintsikkaliikkeet. Ihan hyvännäköisiä liivejä löytyy eikä tarvitse suojautua joillain puuterinvärisillä utarepusseilla.

Alkuperäinen kirjoittaja unelmahöttö;20506290:
Olen vuosia käyttänyt Primadonnan liivejä ja ovat todella hyviä, tukevat hyvin, kestäviä ja vieläpä hyvän näköisiä, valitettavan kalliita myös :( Olen ostanut niitä paikallisesta alusvaatteisiin erikoistuneesta liikkeestä. Kokoni on 80F.

Peesi. Minulla koko 90G. PrimaDonnat ovat erittäin kestäviä eli vaikka hintaa on, myös käyttöikä on useita vuosia.

Mistähän Jyväskylästä löytyisi hyvät,tukevat ja kohottavat rintsikat koolle 100D?

Kyllähän noita kuppikokoja löytyy,mutta ympäryksen kanssa tahtoo tulla ongelmaa :/

Changelta ostan liivini, koska muualta en löydä läheskään istuvia. Oikea kokoni olis 85K, mut 85J ja 80K menee jotenkin. Jos joku tietää mistä voisi oikeaa kokoa saada, niin vinkatkaa!!

Itse löysin unelmieni rintaliivit LINDEXiltä :)

Ympärysmittaakin löytyy isommissakin kupeissa sopivan pientä. Mulla kuppikoko 70DD ja hankala ku monissa paikoissa ympärysmitat alkaa 75:sta :(

Toi on rasittavaa kun se 70 ympärys on kiven alla, mulla vielä e-f kuppi. Kauheet roikkotissit mitkä ei pysy kurissa missään. Urheilu rintsikoita käytän, kaarituet tuntuu ällöiltä.

Yhteistyössä