isorintaiset katse tännepäin!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ongelmainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

ongelmainen

Vieras
mistä löydätte liivejä? tai siis ylipäätään löydättekö istuvia ja kunnolla tukevia?

mikä on kokosi?

mulla on 75E tämän hetken rintaliivien mukaan.. joku ihme merkki, koska tutummista merkeistä menee pienempikin kyllä..
mutta ei pienimmästä päästä siis.
ja mä en millään löydä istuvia liivejä! siis sellaisia jotka oikeasti tukisi!

rintakehä on joskus kipeä kun tissit pääsee vähänkin liikaa hölskymään!

tiedän että rintani olisivat kiinteämmät jos vaan saisin kunnon liivit :( käyn ihan liiviliikkeessä ja aina täti on auttamassa mutta olen alkanu epäillä hänen ammattitaitoaan ku ei ikinä kuitenkaan löydy kunnolla istuvia..

kertokaa vinkkejä? pitääkö siirtyä urheiluliiveihin jotka painaa rinnat kunnolla rintakehää vasten vai mikä auttaa?

Mä olen löytänyt nyt parit tosi hyvät Lindexiltä, koko on 80D. Suosin ite kaarituettomia, leveäolkaimisia malleja. Jos ostan oikein liiviliikkeestä, niin sit saa olla kaarituet.
Vaihda ihmeessä liikettä, jos/kun et oo tyytyväinen.

Espoo

Kauppakeskus Sello
Leppävaarankatu 2, 2 krs. / fl.
02600 Espoo

09-221 2700
Helsinki

Aikatalo
Mikonkatu 8, Ateneuminkuja
00100 Helsinki

09-66 1660
Kauppakeskus Columbus
Vuotie 45
00980 Helsinki
09-321 1262
Kauppakeskus Kamppi
Change 2.11 I, 2 krs. / fl.
Urho Kekkosenkatu
0010 Helsinki
09-693 1615
Joensuu

Kauppakeskus Iso Myy
Kauppakatu 24
80100 Joensuu

mon - fri 9 - 20
Sat 9 -18

013 222 193
Kotka Kauppakeskus Pasaati
Keskuskatu 10
48100 Kotka
05-225 0553
Lahti Aleksanterinkatu 25
15410 Lahti
03-782 3230
Lempäälä Kauppakeskus Idea Park
Ideaparkinkatu 4
37570 Lempäälä
02-9090 8330
Raisio Kauppakeskus Mylly
Myllynkatu 75 A
21280 Raisio
02 469 0145

Rovaniemi

Kauppakeskus Revontuli
Koskikatu 27
96200 Rovaniemi

02-07 496 790
Tampere Kuninkaankatu 30
33200 Tampere
03-212 1055
Turku Eerikinkatu 8
20100 Turku
02-230 3300
Vantaa Kauppakeskus Jumbo
Vantaanportinkatu 3, 2 krs. / fl.
01510 Vantaa
0207 496 722
Kauppakeskus Myyrmanni
Iskoskuja 3, 2 krs. / fl.
01600 Vantaa
9 493 770

Ylöjärvi
Opens Spring 09

Kauppakeskus Elovainio
Avataan keväällä 09

Vasituista alusvaateliikkeistä, joissa asiantunteva palvelu. Mutta ei taida mulla olla sitä ongelmaa enää pitkään. Pienennysjonossa olen.
Jotain liivikutsujakin taitaa olla olemassa. Kuulemma ovat suosittuja ja hyviä liivejä. Nimiä en muista.

Alkuperäinen kirjoittaja TUNDRAselviytyjä2009:
Vasituista alusvaateliikkeistä, joissa asiantunteva palvelu. Mutta ei taida mulla olla sitä ongelmaa enää pitkään. Pienennysjonossa olen.
Jotain liivikutsujakin taitaa olla olemassa. Kuulemma ovat suosittuja ja hyviä liivejä. Nimiä en muista.

mikä sun koko on?

http://www.evelace.fi/mallisto/naiset

Olen jälleenmyyjältä ostanut liivit vuodesta 2000 lähtien.
Koko vaihtelee liivimallista riippuen 90C-80D. Mm. Christine liivejä 2 kpl: valkoiset ja siniset. Tukevat hyvin rintaa.
Pitäisi tilata uudet rintaliivit, kun kuppi kasvanut raskauden myötä...

Alkuperäinen kirjoittaja itse ostan täältä:
http://www.evelace.fi/mallisto/naiset

Olen jälleenmyyjältä ostanut liivit vuodesta 2000 lähtien.
Koko vaihtelee liivimallista riippuen 90C-80D. Mm. Christine liivejä 2 kpl: valkoiset ja siniset. Tukevat hyvin rintaa.
Pitäisi tilata uudet rintaliivit, kun kuppi kasvanut raskauden myötä...

Onko c-kuppi iso? En usko et ap:n mielestä, koska ceetä tukee jo heikommatkin mallit, toisin ku eetä.

Täällä kokoa g80 tai raskausaikoina g85 käyttävä!

Minä olen change-kaupoista kans ostanu useita liivejä, mut on muitakin liivikauppoja mistä saapi..Siis ihan noita alusvaateliikkeitä. Ja netistä olen aika monet tilannut ulkomailta www.figleaves.com osoitteesta lähinnä.

Triumphin liivit ovat aivan ykköset tällaselle hinkkihilmalle. Suosittelen. Hinta-laatusuhde kohdallaan ja ihan marketeistakin löytyy. Lindexin liivit kulahtaa aika nopeesti.

Alkuperäinen kirjoittaja .:
Alkuperäinen kirjoittaja TUNDRAselviytyjä2009:

mikä sun koko on?
80 e/f

Evelacen liivikoot 65 - 130 ja kuppikoot A - I

Kyllä tää mun rinta on iso. Ei siis enää kiinteä ja pyöreä... Ilman liivejä en voi olla. Kaksi lasta olen jo imettänyt ja rinta imetysaikana ollut lähempänä e:tä. Minun rintaa heikommat liivit ei tue..

Yhteistyössä