Isorintainen nainen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja manager
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olinpa minäkin joskus nuoruudessa kateellinen B-ryhmäläisille, mutten enää.
Niiden (sukuni naisten) rinat roikkuvat kainaloissa, mun ovat terhakkaasti pystyssä.
Siitäs saivat, lällällää.
Pahin, mitä sain kuulla äidiltäni, oli, että pistä vaikka kiviä rintaliiveihis, että näytät jotenkuten naiselta.
Olen nyt vain hoikka pajunvitsainen tyyppi (edelleenkin vaikka ikää on) ja mallimaailmassakin käynyt.
Urheilullakin saattaa olla osuutensa; sitä kun olen harrastanut pikkulikasta ja voipi olla, että sen takia minusta on muovautunut kurvikas hoikka emäntä.
Peppua on ja hartiaa, tisulitkin timmeinä.

Eihän A-kupin tisseistä voi juuri rintoina puhua, eipä niissä ole paljon mitään mikä edes voisi roikkua. Tästä pääsemme muna kana kysymykseen, voiko sellainen roikkua mitä ei ole?

Alkuperäinen kirjoittaja vilosoohvi:
Eihän A-kupin tisseistä voi juuri rintoina puhua, eipä niissä ole paljon mitään mikä edes voisi roikkua. Tästä pääsemme muna kana kysymykseen, voiko sellainen roikkua mitä ei ole?

Jopa mitättömän pienet A-kuppiset voi roikkua siinä, missä komeammatkin.

Ilmeisesti kellään ei ole tullut mieleen, että AA/A-kuppisellakin voi se nahka rinnan alla löystyä ja lähteä valumaan kainaloon. on tullut nähtyä nainen, jolla näkyi kylkiluut tai mitkä ne nyt on, siitä rintakehästä läpi melkein, sitten löysä nahka valunut sivuille. Näin nelikymppisellä laihalla naisella, jolla alapää kuitenkin melko ok.

Kyllä ne pienet olemattomat "rinnat" voi riippua kuten omalla rakkaalla, vaikka ovat kokoa AA. Mutta onneksi on muuten hyvä lauta,kun tykkää puutöistä:). No vitsi vitsi

jotkut miehet tykkää pienemmistä, jotkut isommista. 38 vuotiaana, monta parisuhdetta omaavana voin sanoa, että ei se tissi asia niin iso juttu ole loppujen lopuksi miehille. Kyllä se seksikkyys on ollut minussa paljon muuta.

Olen kuullut monesti, että "joo loppupeleissä oon oppinut arvostamaan naisia muutenkin enkä vaan hakemaan isoimpia tissejä". Mutta kyllä miehelle kuin miehelle pitäisi antaa tilaisuus leikkiä reilun kokoisilla tisseillä, nii ei jää epäselvyyttä siitä, olisivatko ne isommat paremmat. Oman osuuteni olen muutaman kymmenen miehen kanssa tehnyt, eiköhän se ole ollut riittävästi. Ihan oikeasti voisin väittää, että sillä on ollut pahimpiin tissinnälkäisiin suorastaan terapeuttinen vaikutus - aluksi mies ihan kiimassa tisseistä ja lopulta ei edes ala seistä alastonta vartaloa katsellessa, vaikka kuinka kiehnää.

No hah, eihän mulla ole erityisen suuret, DD-kokoa tällä hetkellä eli ei edes kovin reilut. Kyllä niitä isompiakin löydät, hyvä mies, ja varmasti lähempääkin.

Alkuperäinen kirjoittaja Muhkea nainen:
Kyllä ne ainakin mulla alkavat tuoksahtaa ne rintojen aluset ja väli ihan jo päivän mittaan, varsinkin kesähelteellä. Ei se hygienian puutteesta johdu, vaan ihan siitä että ihmisen kroppa tuottaa talia ja hikeä joka päivä ja ihopoimuissa ne alkaa haista jo muutamassa tunnissa.
Me oikeaan liivikauppaan sieltä kyllä löytyy oikeat liivit kun ammatti myyjä valitsee ja jaksat sovittaa etkä hermoile. Jokaiselle naiselle löytyy hyvät liivit rintojen mallissta
riippuen.

Hyvät liivit tosiaan tukevat niin, ettei sellaista nahkakoloa pääse syntymään ja hajuja luomaan. Mutta monet "tyylikkäät" liivit lyttäävät tissit ikävästi, ne vähemmän tukevat näyttävät seksikkäämmiltä ilman paitaa.

Minulla on ollut pikkulikasta asti "liian" isot rinnat ja se on maksanut mulle pienen omaisuuden! Siksi olikin ihan mieletön yllätys, kun sain Teneriffalta ostettua heavy size bikinit 30 eurolla ja siis parit eli kahdet bikinit siihen hintaan! Menepähän vaan Helsingissä mihin tahansa kauppaan, Stock/Tokmannille, maksat maltaita!! Kunnon rintsikoitakin saa aina metsästää! Kun on jostakin yhdet hyvät isot saanut, niitä ei seuraavalla kerralla niitä ole enää samassa mestassa myytävänä! Voisin oikeasti vaikka maksaakin sen kunnonhinnan, kunhan voisin olla varma, ettei tarvitse aina aloittaa sovitusta ja hakua alusta! Rintojani minäkin mielelläni pienentäisin, mutta sisu ei anna enää periksi, piru vie, yli 50 vuotta taisteltu näiden nahkapussien kanssa!

Minulla on ollut pikkulikasta asti "liian" isot rinnat ja se on maksanut mulle pienen omaisuuden! Siksi olikin ihan mieletön yllätys, kun sain Teneriffalta ostettua heavy size bikinit 30 eurolla ja siis parit eli kahdet bikinit siihen hintaan! Menepähän vaan Helsingissä mihin tahansa kauppaan, Stock/Tokmannille, maksat maltaita!! Kunnon rintsikoitakin saa aina metsästää! Kun on jostakin yhdet hyvät isot saanut, niitä ei seuraavalla kerralla niitä ole enää samassa mestassa myytävänä! Voisin oikeasti vaikka maksaakin sen kunnonhinnan, kunhan voisin olla varma, ettei tarvitse aina aloittaa sovitusta ja hakua alusta! Rintojani minäkin mielelläni pienentäisin, mutta sisu ei anna enää periksi, piru vie, yli 50 vuotta taisteltu näiden nahkapussien kanssa!

Sain nuorena vanhalta naiselta, sillä oli mielettömän isot rinnat. Kun ratsasti päälläni tissit heilu nenän edessä, en unohda sitä näkyä ikinä.

Viimeksi muokattu:
Ihan hyvä keskustelunaihe aloittajalta, mutta miksi joittenkin kirjoittajien pitää solvata ihmisiä ulkonäöstä? Alkeellista! Kuinkahan moni nainen ja mies on menettänyt itsetuntonsa ja sen myötä hyvän seksielämän tuollaisten loukkauksien takia? Rintojen ja peniksen koko on mikä on, ja hyvä seksielämä edellyttää oman ja toisen kehon ja persoonan hyväksymistä. Aloittajan aiheenakin on ristiriita sinä asiassa. - Törkeydet kertovat kirjoittajansa huonommuudentunteesta - kannattaisi hoitaa se eikä alentaa muita tunteakseen itsensä kelvolliseksi.

Olen isorintainen mutta timmissä kunnossa oleva nainen. Tissini ovat DD-kuppia ja jotenkin liian isot muuhun kroppaani verrattuna. Kaiken lisäksi sojottavat suoraan ylös vaikka olen kolmenkympin paremmalla puolella. Kyllähän nämä huomiota herättävät miehissä. Usein eivät pysty lopettamaan tuijottamista. Sänkykumppaneiltani olen saanut aina pelkkää ylistystä kropastani vaikka ei se omasta mielestäni täydellinen olekaan. Naisilta taas joskus saan happamia katseita ja rinnoistani on usein sanottu kaikenlaista ilkeää. Kesti kauan että tajusin sen olevan kateutta. Onhan hyvämuotoisen naisen elämä aika helppoa; ei tarvitse itseään sängyssä häpeillä kun omaa playboymallin vartalon. Jos haluan huomiota, ryhdistän vain vähän selkääni ja se on siinä;) Eli hyvin ymmärrän alkuperäisen kirjoittajan "ongelman", kyllä niistä isoista moni mies haaveilee. Ja ne osuvat silmiin, ei sille mitään voi. Mutta eri asia tietenkin jos fantasioista tulee ongelma arkielämässä, niin ei saisi käydä.

Sain nuorena vanhalta naiselta, sillä oli mielettömän isot rinnat. Kun ratsasti päälläni tissit heilu nenän edessä, en unohda sitä näkyä ikinä.

Olen saanut tuijotusta osakseni isoista lolloista, onhan se imartelevaa jos nuori kundi ei saa katsettaan tissivaosta pois. Antanut joskus nuorelle junnulle tissiä ja muutakin kunnolla ei tässä iässä saisi pikkutissisenä sellaisia seksikokemuksia jos ei olis mitä pojan suuhun työntää. Olen huomannut kun antaa kundille nännin suuhun on heti kovana ja käytössä.

Viimeksi muokattu:
...Ne aiheuttavat hänelle selkävaivoja. Niiden alle muodostuu hikeä, joka haisee vähintään yhtä pahalle kuin kainalohiki... Jos olisi varaa (taloudellisesti), hän olisi jo kauan sitten mennyt oma-aloitteisesti pienennysleikkaukseen...
Tässähän ei kyse ole enää esteettisyydestä, vaan rintojen leikkaukseen on ihan oikea peruste. Miksi vaimosi ei ole puhunut asiasta lääkärin kanssa? Meillä on lähipiirissä kaksi naista (äiti ja tytär), jotka ovat kummatkin olleet rintojen pienennysleikkauksessa terveydellisten syiden takia julkisella puolella. Ei ole rahakysymys, kun liian isot rinnat aiheuttavat niska-, hartia- ja selkäkipuja.

Viimeksi muokattu: