Isompi asunto vai sijainti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apua..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apua..

Vieras
Ensinnäkin, asutaan pienellä paikkakunnalla ja täällä on todella vähän tarjolla asuntoja, vuokra-asuntoja.
Nyt olis tarjolla isompi asunto, yksi huone enemmän kuin tässä meidän nykyisessä. Ollaan etsitty kauan isompaa asuntoa koska tää jää meille pieneksi viimestään parin vuoden päästä kun tuo pienin tuosta kasvaa.
Tuo isompi asunto sijaitsee kuitenkin kauempana keskustasta ja lasten koulu vaihtuisi elleivät saa kyyditystä tuohon nykyiseen kouluun.
Tämä nykyinen on ihan keskustan tuntumassa ja lasten on helppo tästä lähtee kouluun kävellen/pyörällä. Sijainti siis erinomainen.
En osaa oikein nyt päättää otettaisko tuo asunto vai jäädäänkö tähän ja toivotaan että löydettäis asunto lähempää.
Ainut miinus on tuo sijainti joka on 5km päässä tästä.

Mitä ootte mieltä?

Mulle sijainti on ehdottomasti ykkönen.
Varsinkin teidän kohdalla kun asunto ei ole vielä edes liian pieni, vaan tulee pieneksi vasta tulevaisuudessa.

Jatkaisin vielä katselemista.

Niin olen aikuinen, kysyin vaan mitä on kukin mieltä asiasta, mikä on muille tärkeää. Tietenkin teen itse omat ratkaisuni, en siis tän palstan mukaan. Vieläkö pitää vääntää rautalangasta....

Sijainti olisi tärkeämpi. Ellei toinen vaihtoehto olisi omakotitalo jossa oma rauha (kiva piha, joko naapurit vähän kauempana tai ainakin hyvä näkösuoja), silloin voisin joustaa palveluiden läheisyydestä.

Ehdottomasti sijainnin mukaan kannattaa valita. Me asumme seitsemän hengen voimin todella pienessä asunnossa, mutta koska sijainti on niin loistava, meillä ei ole kiire pois. Olen sijainnista todella usein kiitollinen. Tuntuu jotenkin niin helpolta, kun lapsilla on lyhyt koulumatka ja kauppa on vieressä. Kavereitakin löytyy enemmän tästä läheltä.

Yhteistyössä