ISOmpaa pesuetta haaveilevat 25

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Haidi kirjautumatta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
HUOMIO...ihan pikapikaa...kaikki jotka olette telkkujen äärellä, kohta alkaa joku uus dokkari vauva tulossa klo 13 nelosella. En tiedä yhtään mitä pitää sisällää just lehdestä huomasin. Ei kun sohvan nurkkaan...ja sit tänne arvostelemaan:))

Tere,
voi kun olisikin telkun eikä sorvin ääressä. Se Meille tulee vauva-sarja on tullut ennenkin, toivottavasti nyt tulisi uusia jaksoja, sillä se on ihan mielenkiintoinen. Siinä seurataan perheitä joihin syntyy vauva, miten he pärjäävät ja mitä ongelmia kohtaavat alussa. He eivät ole ihan täysin ongelmattomia perheitä, eikä kaikki ole aurinkoista, siitä plussaa(?!).

Titillä hurja automatka, hui! :-/

Meillähän on vasta KAKSI lasta, hei... Varsinainen suurperhe.

Ylihuomenna on taas vasta-aineverikokeen vuoro. Jännittää kamalasti. Tulosten saamiseenkin menee useita päiviä. Nyt "kahville".

No eipä ollut kehumista...ohjelma onkin joku jatkis ja mä en tietenkään näe niitä loppuja osia kun olen koulussa, eikä nauhotus systeemit toimi just nyt. Ei tuossa päästy oikein asiaa, raskaana olevat vaan höpisivät omia juttujaan jne. no tietysti jatkossa varmaan synnytyksetkin tapahtuu.
Taas oli täällä ukkonen ja paljon kovempi kun aamulla, mutta nyt pilkistää jo aurinko, uskalsin koneenkin jo avata. Tässä kun ollaan järvien keskellä niin ukkonen ei yleensä päälle pääse, mutta jos pääsee se on kova. Toivottavasti tuo hiostavan lämmin ja kostea ilma nyt vähän etes selvisi.
Ai niin Jooxilta piti kysymäni, että millaset sfäärit Titin masupallon näkeminen antoi...nousiko korkeekuume, vai menikö ilman oireita ohi??? Pitiks olion lääkitä sut???

Höh, eikös se ollutkaan sama ohjelma kuin se mikä keväällä tuli? Ainakin se oli nimeltään Meille tulee vauva (eng. Birth Days), ja siinä seurattiin nimenomaan yhtä pariskuntaa vauvan syntymän jälkeisenä kuukautena. Yksi pariskunta per jakso.

Ihmeellistä jos käyttävät samaa otsikkoa toiselle ohjelmalle. :-/

Ja taas aikaa säästääkseni kopsasin saman ku kermeihin kirjottamani:

"Pah. Testi tehty. Ei tullu toista viivaa ruutuun. Muttei ensimmäistäkään. Mää oon säilyttäny pakettia reilun kuukauden vessan peilikaapissa (loisteputken lähellä), joten oisko menny pilalle tuo testi. Ellei täti hyökkää lähituntien aikana, käyn illemmalla hakemassa Prismasta paketin samalla ku käytän ykkösen jalistreeneissä... Palataan asiaan."

En oo ollu tänään töllön ääressä, joten ei tietoa tuosta ohjelmasta.

Alkuperäinen kirjoittaja ihmeellistä?:
Ei niistä ohjelmista tiedä - mut maalaisjärjelläkin pärjää usein ilman ohjelmiakin:
http://koti.utanet.fi/~paula/kotikokkeli/vauvoja.htm

????????????????????? Kukas sekoilija tää on ??
Tätä samaa kökköä ( anteex vaan ) on näköjään joka hemmetin palstalla
piirustettu, onx tääl sama spämmääjä asialla ??????????????????????????????????????????????

TOIVOTTAVASTI ainakaan se ei oo kukaan meistä...

HAidi : "Jooxilta piti kysymäni, että millaset sfäärit Titin masupallon näkeminen antoi...nousiko korkeekuume, vai menikö ilman oireita ohi??? Pitiks olion lääkitä sut??? "
Vauvakuume on taas täysillä nostamassa päätään, anyway (=PiMS ??!)
Kylhän mä sitte illalla vonkasin olioo tekeen mun kanssa nyyttiä,
mut ei käy sille.
Lupasi kylläkin antaa jokaikisen siemenensä mulle ( toivo heräs =o}! )
mut ei oikeeseen paikkaan ( >:o( !!! ) joten homma jäi sitten,
kun olin nokka nirpallaan soffan nurkassa....

Mäkin olen muuten 2 kertaa nähnyt neloselta sen vauvaohjelman,
ja vollotin vaan kun vauva(t) syntyi...toisessa tuli kaksoset ;Ó)
No enhän mä VOI tollasia katsoa, joten piti jättää se.
Mut oli ihan asiallinen ohjelma,
normaalista perheen arjesta ja kuinka se muuttuu, kun ipanoita tulee.

NYT mä lähden vaippalootan hakuun, olio soitti just ja tehtiin treffit
matkahuollolle....just kun kerkesin himaan ja istumaan,
kokopäivä oltu liikenteessä Pinkkiksen kans,
yks ukkeli käytettiin hammaslääkärissä ja sellasia.
Hyvin sujui, ei tullu parkua edes vaikka ison reiän paikkasivat ;o)

Kai se on tuo Paula Kotikokkeli joka omaa sivuaan markkinoi joka paikassa????

Hitsi Safiiri, uutta testiä sit peliin vaan!!

Hienoa Joox että hammis meni hyvin.

Joo kotiin pitäs lähtee...........

Kiitän lämpimästi nyt kahta ihmistä :

Tittiä & Haidia * Kiitos* KIITOS * Kiitos* KIITOS * Kiitos* KIITOS x 1000 000 000

Pinkin Pyörremyrskyn puolesta *=o} !!

Tyttö penkoi jo Haidin lootasta kaikki ihanuudet esiin,
tykästyi erityisesti ihaniin farkkuihin - siis nehän oli kuin uudet !!
sekä vihreään paitaan, jossa kiiltävä pupu nauraa
( Pinkkis on tarhassa ryhmässä "Jänöset" ja haluu ehdottomasti sen paidan tarhaan keskiviikkona päälle...=)
Ja talvea ei malttaisi odottaa, kun Titin valtavasta säkistä
tuli niiiiiiiiiiiiin ihana purkkapallo-toppatakki ( Pinkki, tietenkin )
tyttö pitää sitä tuolinsa selkänojalla odottamassa,
eikä siihen saa äitikään koskea ( nimittää tosiaan purkkapalloksi sitä ! )....Voi itku,
meidän tarvii mennä vaatekauppaan varmaan vasta vuonna 2010 seuraavax ;o)

( paitsi tietenkin poikain vaatteiden osalta ; tänäänkin oli toisella uudet farkut
koulussa - ja tietenkin niillä on yritetty jotain temppua,
niin oli menneet "vahingossa" haaruksista hajalle...
ei siis edes sauman kohdalta, vaan keskeltä kangasta...jee.
Saankohan edes paikattua...prkl....) Mutta siis kuinka voin kylliksi kiittää,
siihen en varmaan mitenkään pysty - enkä osaakaan -
ihanaa kun on tuollaisia ihmisiä olemassa !!!!!!

Eipä kestä Joox, kiitos myös itsellesi vaatteista!!

Erittäin mielellään antaakin vaatteita niille ketä niitä oikeasti tarvii, nuokin olisi vielä varmaan vuonna 2010 lojuneet tuolla vaatehuoneessa jos ei kukaan olisi tarvinnu. Hyvä mieli tuli itsellekin!!

Huoh, tytöt viety harrastamaan, kauhean huudon kera kun heti mulla paloi hihat kun ne ei voi ajoissa kamojaan laittaa valmiiksi kun kytätään telkkaa ja vanhempi myöhästyikin minuutin treeneistä... Taitaa loppua heti alkuunsa koko harrastus, mä en tod tiedä miten mä venyn viemään niitä sit kun vauvakin vielä tulee. Ja tietysti harkat on kaupungin toisella laidalla, viisi kilsaa pyörällä on vähän liian paljon vielä niille. Noh, päivä kerrallaan, täytyy kattoo miten olio niitä kerkii viemään.

Jos selälleen hetkeksi ennenkuin täytyy alkaa hakemaan noita ipanoita...

Kopsausta kopsausta näin yön pimeinä tunteina:

"Pah, pah, pah, pah. Testi tehty. Ei toista viivaa sallitussa ajassa. Paitsi että ihan vähä ajan päästä kurkkasin uuestaan niin oli onneton punertavaan häivähtävä roskishaamu. Siippaki sen näki. Mutta ei ilakoida tuostakaan. Ei oo siis minkään tulevan vahvan viivan ennakko nimittäin samaan aikaan tätönen osoitti enemmän merkkejä tulemisestaan. Eli tässä on ehkä käyny sillai että joku on ehkä käyny yrittelemässä muttei ookkaan kiinnittyny... Pah, pah, pah, pah. Mitenkähän muuten tuo tuollainen yrittäminen vaikuttaa tulevaan kiertoon?"

Huomenta!!

Safiirille, mullahan kävi viimeksi niin että raskautumista edellisellä kierrolla sain sen haamun ja menkat oli neljä päivää myöhässä ja seuraavalla kierrolla ovis oli noin neljä-viisi päivää etuajassa... Eli tavallaan kroppa jatkoi normaalia kiertoa vaikka pieni yritys siinä välissä oli. Nythän viime ultran mukaan tää vauveli on viisi päivää virallista edellä eli ihan "normaalikierron" mukainen, ei sen mikä viivästyi. Mut kaikilla kropat pelittää omaan tahtiin ettei kai siitä voi vielä mitään varmaa sanoa miten sulla tulee menemään. Mut tsemppiä seuraavaan yritykseet jos tämä nyt puihin menee/meni...

Parempi aamu tänään kuin eilen, poika jäi kiltisti leikkimään tarhaan, jes! Kyl tää tästä...

Täytyy yrittää taas heräillä, en kyllä kaffea viitti ottaa kun närästää aina vaan niin paljon...

Vähän kirkkaampaa huomena kun eilen...jokohan ukkoset on ohi...eilen ukkosti vielä iltayöstäkin ja se olikin päivän kolmas kerta.

Titti, kiitokset kiittelyistä...hyvä jos kelpas. Ne farkut on Tallinnasta ostettu ja likka ei niitä montaa kertaa pitänyt kun ei tykännyt isosta napista...hänestä oli vaikeaa saada sitä auki ja kiinni, eikä tietenkään uskonut, että mitä useemmin pitää sen enemmän napinreikä kuluu ja käyttö helpottuu.
Saanko olla utelias...mitä ne postikulut teki? En nähnyt sitä matkahuollossa kun virkailija jäi koneelle tietoja naputtelemaan lähtiessäni. Kysyn ihan vaan siks, et jos jollekin vielä joskus vaatetta lähetän ja samanlaiseen lootaan pakkaan...osaa vähän arvioida kun en noista kuljetustaksoista tiedä mitään.
Tittiin yhdyn minäkin...piruako niitä vaatteita säilyttää vuosikaupalla kun ei tuota käyttäjää näytä meille tulevan ja vaikka tulisikin ne auttamattomasti ovat poissa muodista kun käyttäjä ehtii kasvaa. Eihän ihan pikkulapset muotia seuraa, mutta kyllä minä ainakin vähän katson mitä lapselle puen päälle...en esim. tätini tarjoamia 70-80-luvun vaatteita jotka olivat varastoon jääneet...oli vähän liian retroja:)
Meillä aina ollut ongelma tyttöjen erikokoisuus, isompi likka on aina ollut isokokoinen...siis pitkä jne. eli pienempi saa odottaa aina n. 3v, että toiselta pieneksi jääneet ovat sopivia. Vaatetta kuitenkin kertyy sillä vauhdilla, että jos välillä ei laita jotain menemään kaapit eivät enää mene kiinni. Meillä ei nyt tällähetkellä ole sellasta tuttua jolta vaatetta saisi tuolle pienemmälle kun se on sellanen rimppakinttu sirppana.
Viidennelle luokalle meni ja osa vaatteista on vielä 130cm:))) mut maasta se pienikin ponnistaa.

Sus siunaama...minä mä oikein hourailen...JOOXILLE piti kiitoksista kiitellä eikä Titille!!! Tätä se teettää kun yökaudet kukkuu ja lukee kirjaa...antakee anteeks:)

No mutta huomenet sinnekin, Haidi !
Kiva, että silmät on auennu jotenkin kuiteskin kirjan lukemisista huolimati ;o)
Ne kulut oli 16,20 e. Ei paha ollenkaan !!
Postin kautta ois tullu varmaan 30,-...tai jtkn.

hitto, nuo 70-luvun kuteethan ois ollu just parhaillaan muodissa;
oisit vaan ottanu !
( itellä ei kyllä tulis mielen viereenkään pukea lapsia sillai,
inhosin niitä karmasevia kuvioita jo silloin....eiiiiku ... ööö....olinksmä
syntynykään vielä sillon...hetkinen *räknää....2008 miinus 25...ööööh...on...tota...öh.)
Noh, ei puhuta siitä nyt.

Safiiri; kääks ! eikös sittenkään ??
enskerralla kyllä plussaat, se on varma.
Mipsa; miks sä päästit tädin sieltä kaapista ulos ?? Vai murtautukos se ite ?
( se ON kuulema hyvä pakenemaan ja perskele tietää aina,
mihin suunnata seuraavax. Ovela akka ! MuRRrrrr ! )

Noniin, Titti; se oli vaan maanantai kun iski eilen päälle rytinällä,
kyllä se poikkuli vielä reippaana miehenalkuna tottuu tarha-aamuihinkin ;o)
( jos vaan äiti jaksaa =)

Täällä sataa ja on tosi pimeetä, Haidi lähetti kivat ilmat meille sieltäpäin,
mutta ukkonen jäi matkalle johonkin...kait. ei ainakaan vielä murise.
Pinkkis liimautui telsuun, joten mulla on aikaa smurffata täällä,
kun pyykkikone & tiskikone hurisee alakerrassa.

Eilen tilasin 2 testiä varmuudeksi ( = oman mielen rauhoittamiseksi )
ja huomasin, et siellä kotitesti.fi : ssä on spermatestejäkin...( !! )
ja sitte oli sitä sylki-ovulaatiotestiä, sitä ei-kertakäyttöistä,
maksoi kylläkin 42 ,- ( halvempi kuin apteekista )

Ja sitten niitä Vilja-ovis-testejä oli tarjouksessa ( huom, huom! )
joku isompi partti....
joten sinne vaan, jos olette ostamassa testilöitä kotiin.

Missäs muut luuraa ??
AaVee ? Mikä fiilis ??

Joox, huomasin!! XD

Ah, munkkia masussa, jäbälle lisää virtaa, eipä tuo olekaan kuin puoli seiskasta asti muljunnu yhtä soittoa... ;)

PAKKO tehdä nyt vähän töitä, tylsää...........

Hitto.
Me on pelattu miljaaaaaaaaaaaaardi kertaa muistipelit ja muut hommelit,
onnistuin kadottamaan meidän koneelta sähköpostit kokonaan,
kärväillään vaan kun ei tekis mieli tehdä mitään.
Mutta luuraan täällä aika ajoin,
eikä ketään oo ilmestyny piirustelemaan mitään mun kaverix ??
Hö.

Titti on sentäs kävässy, terkut sinne !

Heheee Terskis joox-smurffi xD

Ja muutki tietty =D

Huhhuijjakkaa istahin tänään ekan kerran sitte klo. 7.00... pakko oli syyä jotain ettei ala polvet notkua.

On pikkasen jääny häähumun jalkoihin tää oma koto, nyt kun on kaverit kunnialla saatu vihkastua niin voi keskittyä tähän siänpesään.

On muuten matkahuollon kautta sikapaljon halvempaa toi pakettien lähettäminen (hassua)! Posti vetää ihan hirveitä hintoja...

Safiirille tätönen tullu, ens kerralla sitte!

Meillä rupee oliokin vissiin kuumeileen ;-) Oli siellä häissä niiiiiiin syötävän suloinen 2 vkonen pörröpäinen poikavauva, mies hymyssä suin sitä katteli ja sano että eiköhän meillekki vielä tommonen...

Kunhan nyt ton ÄrrÄn imetys lakkaa niin keikkahommat kutsuu, sais vähän niitä euroja kasaan. Aika usein vaan rupee naisen päässä järki ja tunne sotiin...

Tuli meikätytölle viime pe 30 täyteen eiku mikäseoli 25?? ja isännän kans tuli eilen 15 yhteiseloa täyteen, nyt voin sanoa että puolet elämästäni olen sen kans "styylannu vakkariin" =)

IIP, kellohan repii jo noin... tarvii hakee keskimmäinen eskarista... nyt meen äkkisää! Palajan myöhemmin---> viuuuuh*meni jo*

Yhteistyössä