ISOmpaa pesuetta haaveilevat 25

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Haidi kirjautumatta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Morning.

Mää sain viimeksi Oulussa käydessämme äidiltäni tuon 12 hyvää syytä hankkia lapsia. Oli saanut sen työkaveriltaan. Hekottelin. Ja siippa hekotteli kans.

Vaan Jooxilla kuulostaa omituiselta tuo rintamusoire. Toivottavasti se nyt ei oo mitään kasvainjuttuja, niinku tuo edellinen vinkkas. Minkähänlaisesta rahasummasta tuo gyne on kiinni? Entä jos sitä kerättäis kolehti jotta pääset tarkistuttaan ittes?

Torstain jatkoja kaikille. Montako tuntia Ohdiksella neitiaikaa jälellä?

Voi mikä ihanuus...ei kiirettä mihinkään tänään...ainakaan vielä:)
Kissan kanssa kaksin kotona, hiljaista ja rauhallista. Aamusta meinasi migreeni saada vallan, mutta kyllä tuo taisi lääkkeellä taintua...kalenteriin vilkaisu paljasti syynkin sille kp26 ja tätin tulo lähenee. Taitaa vanhaoire hormonimigreeni palata:( mielenkiinnolla odotan millon täti tulee, sillä pitkästä aikaa oli ihan luomukierto ilman mitään hormoninappeja.
Havahduin myös siihen, mistä eilen jo puhelin...menkat tulee...olio joutuu väkisin panttaamaan ja kun se käy oikein tuskaiseksi, tarjoan sille sitä purkkia...jopa tulee näytettä kerrakseen tutkittavaksi:)))))) Menisköhän noin kivuttomasti???????
Aurinko yrittää paistaa ja koirastakin jo vähän parempia uutisia, on alkanut eilisen aikana huomattavasti tervehtyä. Edellisenä päivänä oli suurtahuolta siitä ja yhden päivän aikana sit tilanne muuttunut ihan toiseen suuntaan...siitä se lähtee, päivä kerrallaan.

Joox...unohdin sulle sanoa, että osa vaatteista on ollut varastossa jossa ei kunnollista ilmastointia, eli tunkkainen haju jne. joten kippaa koko laatikon sisältö suoraan pesuun, vaikka pesun jäljiltä pitäs kaikki vaatteet olla.

Juu, kiitos Haidi !
ISO kiitos jo etukäteen...lähetystä odotellaan, Pinkkis on innoissaan ;o) !
Pestään joo ennen käyttöönottoa, kiitos varoituksesta !

Voi hitsi; tänään just soittivat sieltä lastenlinnasta,
meidän toisen poitsun Asperger-tutkimukset päästään vihdoinkin aloittamaan,
ajat on elokuun vikalla viikolla, siellä käydään 2 päivänä,
ja meillehän se on taas kokopäivän retki.
Mut ei se haittaa mua; pääasia, että saadaan jotakin tolkkua tähän pyöritykseen ;o) !!

Toi tarkoittaa myös sitä, että mä osaan kertoa kirurgille,
milloin mut saa leikata, sitten ku tiedän tarkemman aikataulun tulevasta
tuon pojan kans...KÄÄKS !

niin ne asiat oikeesti vihdoin alkaa rullaamaan, on tässä jo odoteltuki
ihan liian kauan !!
( - Nii, ja ehkä tuo olio sitten suostuu vauvaankin vielä,
jos leikkaus sujuu niin hyvin,
et pääsen pian töihin tienaamaankin jotain....jaa tää nyt oli ihan mun omaa
mielikuvitusta taas, ei kai se suostu ikänä....)

Haidin koirulikin on paranemaan päin, hienoa !
Kyllä se teille pian muuttaa, älä turhia huoli ;o) !

Safiiri; jaa mulle ? Kolehtia ? Ei tarvii, kiitos vana ihanasta ajatuksesta ;ó)
mut jos tää on jotain syöpää, en halua todellakaan edes tietää siitä...ehkä.
Tai...oishan se toisaalta...äh. Emmätiä.

Helvetin tylsää vaan, kun nykyisin pitäis mennä aina vaan yksityiselle...
miks me maksetaan sikamaisia veroja, jos edes perusterveydenhuolto
ei pelaa mitenkään ?? !
AAARRRGGHHhhh !
Ja sitte pitäis maksella satasia kuitenkin joka lääkärikäynnistä,
kyllä vaan pistää v*...vinottaan , etten sanois !

Ohdiksella tosiaan käypi vähiin neiti-aika, otathan siitä kaiken ilon irti ??!
( Tää oli lääkärin määräys =)
Jaa, appiukko tulee hakemaan kohta lisää työkaluja,
remppa seisoo kun olio unohti kalunsa (=o}!!) tänne.
Kohta ne välipalanhimoiset koululaisetkin saapuu taas...näin ne
päivät vaan johonkin katoaa, en oo tänäänkään ehtiny mid.
Noh, vein kävellen tytön tarhalle, sieltä postin kautta kotiin ja etsimään varastot
läpi sikaflexejä ja poppareita ja sitä perkeleen poppari"pyssyä"
( siis sitä millä "ammutaan" ne pop-niitit kiinni ....)
kun ei meinannu sitte millään mitään löytyä....
Olion varastot on sellanen kaaos ja sekamelska,
se yleensä kaiken vaan heittää ovesta siään ja ovi kiinni.
Sit se soittaa mulle, et " etiksä kulta sitä...ja voiksä samalla ettii sen..ja ton..ja tän.."

Jätkä pakkas vehkeitä vuorokauden autoonsa,
silti puolet unohtu. Että mua vinottaa sekin...äh.
Anteex, mä en haluu teihin tartuttaa mun huonoa tuulta.

Toivoatn ihanaista päivää kaikille, anyway ! *=o}
T. joox the myrkky

<----- :-D

rQIsp3.png

Muistinkohan?

Totta tosiaan tuo mitä Joox manaa. Kallista on elonlaita nykyään. Kuulema leivän hintaki nousee syksyllä. Kellä on leipäkone? Onko edullisempaa tehhä sillä ku ostaa kaupasta?

Haidin koiravauvalle kuuluu hyvää. Hyvä.

Ykkönen tulee kohta kotia. Lähetään sitte ettiin jotaki Lohikäärmepuistoa tästä lähistöltä...

No löytyhän tänne muitakin...luulin et saan melkein yksinäni koko päivän höpistä:)
Elämä on pirun kallista nykyään ruoka on kallista, vaatteet maksaa ihan sikana jne.
Etelä-suomessa on kait paremmat palkat kun täällä päin, mutta en ymmärrä millä hitolla ihmiset maksavat siellä vuokransa. Ne on aivan tähtitieteellisiä. Jotkut maksavat jopa yksiöistä samaa vuokraa kun me täällä 4h+k jne.
Jaahas esikko tuli koulusta, ekapäivä linjan vaihdon jälkeen...täytyy mennä kulumiset kysymään.

Aivan !
Juuri tosta syystä me tänne landelle muutettiinkin ;o)
Espoosta ois saanut tällä hinnalla yksiön tai pienen kaksion
( Helsingistä puhumattakaan !! )
meillä on ( lähes ok-talo) rivari 3.kerroksessa tilaa ja iso piha.
Nykyisellään meillä on siis 4 makuuhuonetta,
mut näihin saa huoneita sitä mukaa, kun ite rakentelee....
joissain tän kokoisissa taloissa täällä on vaan 2 makkaria....
Mehän muuten makseltiin ihan hillitöntä vuokraa espoossa asuessa,
(kerros ) talo oli vanhempi ku tää, vuokrat vaan nousi ja
nousi vaik remontteja ei tehty - talot oli pitänyt purkaa jo 10 v. sitten,
mutta ei oltu purettu, eikä olla vieläkään....

Mut ton ruuan hinnankin nyt varsinkin huomaa,
kun kaikki on ollu syömässä 5 viikkoa tässä, niin fyrkkaa on palanu
ihan kiitettävästi, tilit miinuksen puolella ;o( vaikka miten koittais venyttää.

Jahas, pikku-ukkoset tuli koulusta........tsau !

Poika oli intoo täys kun ilmapallo...oli niin iloinen päästessään haluamalleen opintolinjalle:))<--- ja taas palaa rahaa...huomenna kouluun vietävä rahaa turvakenkiin. Eilen tuli postissa jo lasku työvarusteista haalarit, kypärät, työkalut jne. ja voi ihanuus äiti toi eilen meille vademia ja näki sen laskun (160€) siinä pöydällä pojan nimellä varustettuna ja taitteli sen omaan pussiinsa, luvaten maksaa sen...on mulla kultainen mamma:) Vielä pitää pojalle kirjoja ostaa, mutta ne saadaan mun serkkupojalta joka hetki sitten valmistui kyseiseltä linjalta. Kohta loppuukin sitten lapsilisä pojan osalta kun täyttää 17 ja sitten päästäänkin suurensuuria opintotukia hakemaan. Opintotuki on vuodelta Paavo Nurmi, eikä sille olla tehty mitään...vaikka tää maailma on pikkusen muuttunut. Kun vielä asuu kotona saa ehkä just senverran, et pääsee kulkemaan täältä perähikiältä kaupunkiin kouluun. Kyllä Suomessa ollaan hyvässä asemassa et lapset saa peruskoulun käydä ns. ilmaiseksi. Meidän lapset ei varmaan kukaan osais kirjoittaa jos koulun käynti olis meidän tuloista kiinni:)))
Mun äiti oli aikanaan sitä mieltä, että kun kotoa lähtee (minäkin 15v) pitää pärjätä omillaan...mut kyllä se vaan on paljon antanut ja kantanut senkin jälkeen. Koskaan ei tule tyhjin käsin tai jos tulee, kerää lapset ja lähtee kauppaan, vaikka jääkaappi olis täynnä tavaraa...näin hän hemmottelee lapsia, ostaa sellaista ruokatarvetta jemmaan mistä lapset tykkää:)))

Tollasesta mammasta mä olen superkateellinen !!
Mutsi ei ole mua auttanut koskaan rahallisesti,
eikä meidän perhettä muutenkaan....siskolikalle ostaa aina 2 kassillista
ruokaa tuliaisiksi ja siivookin siellä käydessään, Prkl #¤%"!
Ja systeri vaan narisee siitäkin, aikuinen ihminen.
Kelpais kyllä mulle tuollanen apu.
Edes vaippapakettia ei ole meille kukaan ikinä ostanu,
vaikka tosi tiukkaa on ollu kun pojatkin oli pieniä...ja varsinkin sitte, kun erosin noiden isästä ja jäin itekseen poikien kans.
Nyt mutsi toi käydessään alkukeväästä mulle sellaset pinkit ihanat halpismalli-croksit,
ja mä oon käyttäny ne ihan puhki, mut en raaski heittää pois,
kun kerranki oon äidiltäni jotakin saanu !
Ja isältä ei oo herunu sitäkään...nytkin se on jenkeissä jollain harrikka-reisulla
3 viikkoa ihan vaan huvikseen seikkailemassa ( ikuinen Peter Pan =)
äijäporukassa, et kai sillä massii on.
Siskon häihin tuo osti juomat ja maksoi autokyydit,
mulle ei mitään - mä kun en osaa pummata. En siis "tarvii" mitään koskaan.
joojoo...nitinati....
osaanpa sitten ainakin omiltani kysellä, voinko auttaa, jos vaan itellä
tilanne sallii sitten ku lapset on omillaan tai on jo perhettäkin...

Mut siis tiivistettynä tää jaapattelu; mä olen super-extra-kateellinen
noin ihanista äideistä ja isistä !

Mutta Haidin poikasella ihana tilanne vielä, kun saa nuo kirjatkin
toiselta, ettei niihin tarvii pientä omaisuutta laittaa ;O)

Jep jep...vielä tuosta ammatillisesta koulutuksesta kun kattelin tuota paperii missä kustannuarviota kaikista hankittavista jutuista niin ns. vuokrahaalari koulun kautta 100€ lukukausi...eli 300€ pelkkä haalarin vuokra kouluajalta...aika helvetin kalliit pesulalaskut on sit varmaan kuntayhtymän koululla. Pakettihintaan kuuluvat työkalut sentään saa itselleen, samoin turvakengät niitä ei tarvitse palauttaa. Nuo kirjatkin 100€ on hankintalistalla, mutta serkkupoikakin sanoi, että kertaakaan 3 vuoteen ei niitä tarvittu??? Miks ne sit pitää ostaa??? Jotain kuulemma niistä joskus voi tarkistaa jne. ja mikäli ei piirrustuksia ymmärrä ne kannattaa kirjast opetella:)))) hyvä siis että serkulla on nuo kirjat tallessa. Harmittaisi laittaa isot rahat jos kirjoja ei koskaan etes avata.
Mä aina välillä manaan mun mutsia...mutta kyl olen onnellisessa asemassa sen suhteen, et se auttaa, vaikka en etes pyydä. Munkin nykyisen opiskelun kirjat se on ostanu kaikki tai lainannu omiaan kun samalla alalla ollaan ja tietysti kun mulle on tarvinnu aina uusimmat julkasut, hän on hyötynyt niistä itsekin lainatessaan ne multa luettavaksi.
Joox, ne halpis croksit on ihania...mullakin on parit ja koko kesän olen niillä pyyhkinyt paikkaan kun paikkaan, paitsi töissä mulla oli ihan normi työsandaalit <---jalalle paremmat. Pikaruoka uunissa ranskiksii ja lihapullii lapsille...täytyy tehdä illalla ruoka kun tallilta kotiudutaan. Olin laiska enkä kehdannut lähtee kävellen kauppaan, olio saa käydä autolla. Katotaan sit mitä syödään...jos tekis niin ison annoksen, et riittäs huomiseksikin...säästys huomenna sapuskan laitolta:))

Mun täytyy nyt ielä lisätä, et mun vanhempia ei kiinnostanut pätkääkään,
millaset todistukset ukkelit sai viimeks,
mut olion vanhemmat soitti kumpikin ja kysyi todistuksista,
olion isä ( appiukkoni,siis) antoi pojille 10e rahaakin kesäloman alkupiristykseksi,
ei voitu sanoa että hyvistä spettareista, kun ne ei todellakaan ollu hyvät.

Mut siis mun vanhuxia ei kiinnostanu nää, ei kyllä poikien isänkään vanhuxia,
mut olion vanhuxia kyllä, vaikkeivät ole sukuakaan mitenkään.....aika outoo. Mut hyvä niin,
että edes jotakuta kiinnostaa.

Kävin lukemassa kuulumisia :}
On kahdenlaisia ihmisiä: niitä, jotka tykkää crockseista ja niitä, jotka ei :D jätän arvailujen varaan, kumpaan ryhmään minä kuulun ;}

2 yötä jäljellä ja tänään lipsahti esiaviollisen seksin puolelle O_o piti kyllä oottaa lauantaihin, mutta...ja jotain outoakin tuli sen seurauksena: mä vuodin verta :O menkathan loppui jo ainakin viikko sitten. Koopeita en ole ehtinyt nyt ees ajattelemaan :D

Ihana kuulla, että Titillä masukki voi hyvin. Safiiri pääseekin kohta testaileen ja ja ja..ihan liikaa muistettavaa, päässä pyörii Jooxin tissihuolet ;} mutta kaikille ihan yhtä tasapuolisesti heipat. Tää palailee sitten rouviintuneena häämatkan jälkeen!

Okukka, ehkä sulla meni neitsyys? X-D
Oikein onnistuneita häitä ja rentouttavaa häämatkaa sinne!

Ihmeelliset tihkutissit Jooxilla, kyllä ne rahat gyneen tarttis repiä vaikka tapeteista että sais jotain selkoa hommaan. Varmasti se on jotain ihan vaaratonta, mutta jotain troppia siihen varmaankin tarvitaan.

Haidi, opintotuen lisäksi myös minimiäitiyspäiväraha on viime vuosituhannelta. Kahden ekan lapsen kanssa sain sen 15,20/pvä, lisäksi opintotukea ja asumistukea ennen kuin mies alkoi lyödä leiville (=1800e/kk täyspäiväisestä työstä) - silloin tippui asumistukikin pois. Onneksi Espoossa asuessaan sai mukavan kunnallisen hoitolisän. Kyllä tuommoisillakin tuloilla pärjää.

Nyt onkin ollut vaikea totuutella siihen, että tulot ovat vähintään tuplaantuneet. Niin ovat kyllä menotkin asuntovelan myötä... Ei kai säästeliäisyys ole pahasta. Nyt toivon oikein lottopottia, jos ja kun kolmosen äp-raha lasketaan 6kk tulojen perusteella. :-)

täällä kärsitään helvetillisestä migreenistä....
alkoi eilen, eikä kyllä uskomattoman kova tuuli auttanut yhtään,
nyt on niskakin jumissa, jee.
Pinkkistä vein ja hain kävellen, samat tänään, matkaa pari kilsaa suuntaansa,
ettei silleen paljon, mut tuntuu tuskaisen pitkältä migreenissä vastatuuleen....
nyt meen pitkälleen ja otan troppia, josko helpottais.

Haidi; ilmoitus tuli jo, loota on perillä --> haen varmaan maanantaina sen,
jos ei olio kotiudu tänään ( en pysty nyt kantamaan mitään kotio asti )
*=o}

Jooxilleko se mun migreeni siirtyi...pirullinen vaiva:(
Mua vaivaa tänään tekemisen puute...ei huvita joka päivä nurkkiakaan puunata. Ei ole mitään ohjelmaa oikein tälle päivälle. No pyykkii kyl on se ei lopu koskaan, sekä pestävää, että kaappiin viikattavaa...nyt tökkii kotityöt. Olisin seuran tarpeessa...lapset lähti aamulla kouluun ja olio "pani" päivän käyntiin ja lähti omille hommilleen...yksin täällä pällötän, kissakin vaan makoo siitä ei seuraa ole:)
Ei kait tässä auta muu kun mennä syömään:))))) sit saattaa vaikka iskeä jokin inspiraatio kun on vatsa ravittu:))

Ai niin Jooxille...älä kävellen mee sitä laatikkoa hakemaan...se on hankala kantaa kun teippasin kädenkoloset laatikosta kiinni:)))
Taisi muuten olla M-kokoisten mummovaippojenlaatikko...älä siitä välitä...toivottavasti naapurit ei näe, ettei tule väärinkäsityksiä:)))))))

Päiviä... Jooxilla loppuu kyllä kaappitila kun mäkin vielä jätesäkillisen ajattelin viedä niitä vaatteita... ; ) Onneksi on erikokoisia vaatteita niin ei kaikkia tarvi laittaa kaappiin. Kai se sunnuntai on Joox edelleen voimassa?? Tosi hauska nähdä!!

Haidin tytsylle on tänään tulossa postia, meidän likka ihan ite lähti viemään sitä postilaatikkoon, oli ihan innoissaan!! Toivottavasti jaksavat pidempäänkin kirjuutella ettei heti innostus lopu.

Huoh, huomenna pitäis pitää ne kakkosen synttärijuhlat, siirrettiin kuukaudella juhlia eteenpäin kun heinäkuussa ei koskaan kukaan pääse juhlimaan. Tänään tietää siivousta ja kauppareissua likan kanssa, mä on jo nyt iha poikki.. Jotain valmista vaan ostan, ei jaksa millään venyä leipomaan ite mitään. Onneksi likat ei ole enää moneen vuoteen halunneet täytekakkua vaan jotain muuta aina tilalle.

Uuh, vaavi piti eilen ja toissapäivänä taas perinteiset kaksi lepopäivää ja tänään on sit taas rymistelly senkin edestä, ihan koko ajan! Useampana päivänä on jo muksinut tuonne navan yläpuolelle eli alkaa viihtyillä pää alaspäinkin jo. Muutama napakampi supistuskin on jo tullut mut ei mitään vakavampaa, ihan normaalin oloisia on ollut. Eli kaikki hyvin!!

Ohdikselle hyvää hääpäivää ja matkaa, toivottavasti tuliaisina olisi joku pienenpieni mytty... ; )

Auroralle onnittelut ultranäkymistä, toivottavasti nuo vasta-ainejutut pysyy aisoissa!!

Safiirilla testipäivä???? Huhuu???

Mitenhän Mirella jakselee?? Surku on vielä täällä puserossa sun puolesta...

Vilkutuksia muillekin jos joku unehtui... Koittakaa uudetkin pysyä meidän mukana ja kirjoitella ahkerasti, kyl me ajan kanssa tullaan tutuiksi!!

Back To Business....
Lepo teki hyvää, otin tropit ja menin unille
sellaisen maskin kanssa, helepottipas ;o) !

Jaa, mun tarvii mennä kotsareilla ( kottikärryt, suom.huom=)
hakeen mun vaippaloota....Eivaan, olio saa mua kuskata, kun kotiutuupi.

Titti Joo-o. On se sunnuntai voimassa vielä...eheeeikä meillä tila lopu;
mä lykkään tuonne kolmoskerrokseen odottelemaan isommat,
mut Pinkkiksellä taitaa kyl tänäänkin olla päällä 130 cm teeppari ja 146 cm paita,
et noissakin riippuu niin mallista,
minkäkokoista menee....mut mä sitte katon kaikki ja laitan jemmoihin.

Ihania ootte kyllä kun annatte tuolle Pinkille Pyörremyrskylle
vaatetta *=o} !!
Se auttaa meitä taas sikäli,
että jää enempi rahnaa poikain hankintoihin ( TAAS uudet sisäpelikengät
koulun jumppatunneille, verkkarit, kaikki sukset, mailat, muut....bläääh !)
kun ne perskuleet kasvaa niin, ettei ehi montaakaan kertaa oleen käytössä
mikään....

Niin, Safiiri ?? Testi ?

Ja missäs kaikki muut luuraa, hei ??
Hu-Huu ??

EH HE HEE...nään sielunisilmin Jooxin työntämässä kottareissa vaippalaatikkoa kylätiellä:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Kyllä me tiedetään sanomattakin, että ollaan ihania:)
Jotain sekakokosia vaatteita siinä lootassa oli, mut menee varmaan pinkkikselle...ainakin yksi bilepaita--->klitterii ja kimallusta. Juhlapaitahan se on, mutta meidän likka ei sitä ikinä pitänyt muuta kun disco-leikeissä...housut myös samassa lähetyksessä:)

Titti, kirje odottaa lukijaa tuolla koulupöydällä ja varmasti alkaa heti väsäämään kirjeeseen vastinetta...harmi vaan, et tulee viikonloppu ja posti lähtee vasta maanantaina:) Täytyykin muistaa ostaa lisää postimerkkejä.

Ja kukas helvetti käski mun mennä siivoamaan vessat
just kun oli pahimmasta päänsärystä selvitty ?? !
Ihan saa omaa pollaansa kopauttaa täs kohin * kOpS* AUZ !
Se alko uudestaan , helvetillinen särky, mut ei auta.
Lähettävä hakeen Pinkkis pois tarhasta ja kauppaan.... olio tulee sit kaupasta mut
lunastaan ulos....ööö...toivottavasti.

Muutama päivä pois ja iiiiiiik miten paljon viestejä. Ihan kaikkea en taida muistaa kommentoida.

Kiitos kaikille tervetulotoivotuksista! Onneksi löysin teidät. Kiitos Ohdis! Ja onnea huomiselle ja oikein ihanaa matkaa!!!!

Lapsista. Eli meidän vanhin aloitti eskarin, täyttää 6 loppu vuodesta. Kakkonen täyttää syksyllä 4 ja kolmonen on jo täyttänyt kaksi. Ikäeroa siis vajaa kaksi vuotta. Esikoinenkin oli vain vähän reilu 3,5 vuotias, kun kolmonen syntyi. Joten mulla ei tosiaan ole liikaa aikaa koneella roikkua. Vaikka nyt tavallaan helpotti, kun esikoinen aloitti eskarin. Mutta nuo kaksi keksii yhdessä vaikka mitä, eli silmä kovana oltava koko ajan.

Jooxille: et taida olla ainoa joka odottaa jotain, täälläkin se taitaa kallistua sille muuten vaan hullux tulon odottamiselle.
Eli ei ole menkat alkanu. Niin piti alkaa 2-3 päivän kuluttua. Vahvasti kyllä on tänäänkin tuntunu sille. Mä olen taas hyvä keksiin päästäni vaikka mitä, joten paras soittaa lekurille alkuviikosta, jos ei mitään tapahdu.
Niin se yksi vaihtoehto tihkumiselle on, että aivolisäkkeessä on hyvälaatuinen kasvain (meniköhän se nyt noi?). No joka tapauksessa, ei se mitään syöpää ole tms. Kuten taisin aikasemminkin kirjottaa, niin sen hoito on yhtä helppoa kuin korkean verenpaineen. Tosin voi kai muuttua pahanlaatuiseksikin. Näin yleensä kai miehillä. Koska erinäiset oireet naisilla paljastaa ko. vaivan paljon aikaisemmin.
Ja joku tais kirjottaakin, että voi olla vaaraton. Mutta troppia voi silti tarvita. Mutta se siitä, en jankuta enempää, että et hermostu muhun.

Toi 12 syytä hankkia lapsia oli ihan huippu. Juuri noin se menee. Etenkin siivoaminen alkaa syödä mun hermoja. Hulluna rehkit ja teet koko ajan jotain ja silti näyttää siltä, että ei ikinä olisi siivottu. Olen ollut tosi tarkka ennen lapsia. Olen kyllä osannut hellittää, hulluks sitä muuten tulis. Mutta silti välillä tuntuu, että ei tätä kaaosta hallitse kukaan. Onhan se melkonen työsarka, 1 siivoo ja neljä keskittyy sotkemiseen.

Eka eskari viikko takana. Hienosti meni. Äidillä pehmeä lasku arkeen, kun ei vielä tarvinnu kuskata ketään. Mutta ens viikolla se alkaa.

Mulla on tylsää...kukaan ei leiki mun kanssa...valitan teille kun ei ketään muuta kelle valittaa:) Olio lähti veneellä kuopuksen kanssa maalle nurmenajoon ja jättivät mut kotiin ruikuttaa. Minä en pieneen veneeseen mene, inhoon niitä kun ne keikkuu ja tuntuu et ne hörppää vettä koska tahansa ja uppoo. Mökkirannoilla kyllä soutelen ja ongin mielelläni. Jotain itsensä viihdykettä taas tässä keksittävä. Telkku posmeltaa uusitaa Serranoista, aamulla jo sen katoin niin ei enää uudestaan kiitos.
Jos vaikka pienelle kävelylle kohta...Titin tytön kirje viemään postilaatikkoon ajan kuluksi:) Taitaa kyllä parempi olla viemättä, saattaa myrsky nousta muuten jos menen hoitamaan niin tärkeän toimituksen.
Mietin näitä ketjulaisten lapsukaisia vanhaa listausta sen enempää etsimättä, meillä taitaa olla ainoot isot lapset, jos ei uusioperheitä lasketa...minä HALUUN sen vauvan. Mulla on liikaa aikaa, enkä voi valittaa teille kiireistä pikkulasten äitin eloa:)))
Huomatkaa täti alkaa tehdä tuloaan niin iskee taas kuume/haikeus päälle! PMS-öklötys on alkanut ja mielialakin vuoristoradalla taas, koopee 1 lähenee!

Tänään vai huomennako ne Ohdiksen häät ovat??? Isot onnitteluhalaukset olipa kumpana tahansa!!!

Haidi; eipäs nuo meikäläisenkään nuppulit niin pieniä enää ole ;o)
kun Pyörremyrskykin täytti ( JO ) 5 !!
Mäkin taas tänään haluisin sen vauvan ... ja mahd. pikaseen , kiitos !

Ei vaan; sä saat olla mua ennen +jonossa,
mulle jää aikaa tienata niitä äippisrahoja...tai jos vaik se lottovoitto suhahtais
meikäläisten osoitteeseen ?? - ai ei ?
Noh, plussailkoon muut sitte, okei.
Mulla ovis sen lilypien laskurin mukaan pitäis olla 20.pvä,
mut nyt on alavatsaa jomotellu sillai...et oiskohan tuo ovis käsillä nyt (??)
Eikä toivoakaan saada tota ukkoa kellistettyä,
se on niiiiin kypsänä, kun ei ole ehtiny lomailemaan yhtään,
ja maanantaina menee jo duuniin ( = lepäämään ? )
Niin se 5 viikkoa lopsahti vaan, ja tasan 1 puolikas päivä ehittiin kaksin viettämään.
Jeejee...ensvuonna sitte taas.

Et toisaalta ei kannata yhtään ihmetellä, miks meille ei vauvaa tuu,
pikemminkin vois ihmetellä, et kuin helvetissä me on saatu tuo ykskin alulle....
Niin. Vinotuksen määrästä vois päätellä, et mun luo ois just saapumassa täti,
mut ei kyl sen aika oo vielä.
Tai sit tää on näitä kiertoja, et vinottaa vaan kokoajan.
Hienoo.MuRrrrRRR >:o/

Maanantaille jäi toi vaippalootan haku ,
kun olion piti lähtee jotain kaapelia ostamaan,
et saadaan taas tätä OMAAkin remppaa edistymään ....

Ohdiksella varmaan jännät fiilikset nyt .... ONNEA myös täältä sinnepäin *=o} !

ja Safiiri ; testaathan heti aamusta, eiks ni ?
Me odotellaan tuloksia täällä kynsiämme nakerrellen.....

Mipsa; mun tarvii hieman neuvotella tuon olion kans,
et onko meillä varaa yksityiseen gyneen tai mitä täs tekis nyt....
tihkuminen on kylläkin vähentynyt, nyt tulee vain puristamalla
toisesta rinnasta pikkuriikkinen tippanen.

Mutta odotellaanx Mipsa yhdessä sitä hullux ( tai hullummax ) tuloa ?
Ois kiva kun ois joku kamu kans odotuskannalla ;o)

Kovin on tuttua toi monen pienen yhdistelmä,
silloin ei paljon ehdi muuta ku siivoomaan ja siivoomaan ... ai nii; ja siivoomaan.
No eihän mulla ole ollut kuin 2 kerrallaan ihan pieniä ( omia )
poikien ja tytön väliin jäi 4,5 vuotta kuitenkin...mutta voitte vaan kuvitella,
kun on 2 pikku ukkelia sotkemassa ( + 1 isompi ukkelikin oli pari vuotta ) kun
ehtii toisen sotkuja siivoomaan,
toinen sotkee selän takana samantien - tai enempikin, jos vaan ehtii.
Ja sitten tietenkin on aina joku naapurin tai siskon
mukula siinä lisäks hillumassa ja sotkemassa.

Et siinä mielessä toi tyttö on ollut älyttömän "helppohoitoinen" ,
ku sitä oli vaan 1 kappale !
Ja sillä on usein meillä vaan 1 kaveri...
tyhmä äiti kun ei useempaa päästä ( paitsi synttäreinä, tms )kerrallaan.

Jees...nyt ne tappelee pleikan peluuvuoroista,
ja Pinkkis taas karjuu kuin hinaaja pojille...gottago !
Huomiseen, naiset *=o} !

Yhteistyössä