ISOmpaa pesuetta haaveilevat 25

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Haidi kirjautumatta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hyvät huomenet
Eilen oli niin kiireinen päivä, että ei mitään rajaa...äitin kanssa soppailemassa. En köyhtynyt sentilläkään, mutta pari kassillista oli lapsille vaatetta kenkää jne.:))))) kyllä äitit on ihania. Poika sai koulun aloitettua ja innokkaana teki läksyjä illalla <--- tuota ei oo tapahtunu kyllä ihan muutamaan vuoteen:)) hienoa olla amiksessa kun siellä saa vaikka välkällä lähteä koululta pois, mitä ei saa peruskoulussa:)) pienet ne on ilot.

Isompi likka kipeeksi yrittää, kurkku on kipee ja toissailtana kuumettakin vähän. Selkäänsä taas valittaa...se on lääkärireissu tänään tiedossa hitsiläinen. Olisko rasituksesta kun viimeviikolla joka päivä ratsasti useampaa hevosta...mur mur sanon kohta...ei kestä nuoren tytön varsi vielä niin kovaa rasitusta, johon tallilla välillä joutuu. Juu ja idioottihan minä olen jos alan rajoittaa tallitouhuja:(

Titti sinä olet suljetun tarpeessa:) viestiä sinne laittelen sulle.
Muille päivän jatkot...poistun taas varmaan kaupunkireissulle...huoh...taitaa loppuloma mennä asioiden hoitoon:(

Täällä käytiin aamupäivällä kakkosen ja kolmosen päiväkerhoihin tutustumassa. Kakkosella se tulee olemaan kahesti viikossa ja kolmosella kerran. Alkavat ens viikolla. Aatelkaa, meiän kolmonenki jo muka päiväkerhoon menossa, ihan vasta mää täällä elleissä hänestä plussan testasin ja siirryin odotuspuolelle kesäkuu nollavitosiin. Voi tätä aikaa mihin se hurahtaa.

Velipojan puolesta kiitokset hääonnitteluista. Niin se vaan hälläki poikamiespäivät on vähissä :)

Tämä tältä erää riittäköön. Ai niin, hienon lilypien sai Titti aikaseksi. Terkkuja sitte kaikille tasapuolisesti. Höh, meinas unohtua toivottaa Mipsa tervetulleeksi.

Tää käynyt suljetulla tänään, ei tainnu tarpeeksi auttaa.. ; )

Koneet temppuillu koko aamun, yhteydet maailmaan ollut poikki... Ihan normaalia täällä. Varmaan Helsingissä ollut ukkonen niin täällä ei toimi koneet... ; )

Vähän on jotenkin ollut levoton olo, odotuspuolella ollut vähän huonoja uutisia ja meidän noitaäitikin oli viimeksi vähän outo puhelimessa, häiritsee hieman... Tsiisus jos mä saan tämän vauvan kunnialla maailmaan niin revin vaikka itte noi roippeet tuolta sisuksista pois ettei tartte huolehtia niin paljoa enää!! Miten ihmeessä kukaan voi nauttia raskaudesta!?!?!?!

Että tällainen päivä tänään... ; )

Moikat kampaamo reissulta !
ihan uusi ( nyt just kiharainen ) tukka....Pinkkikseltä otettiin kans sellaset
10 cm pois...hyvin oli sujunut, oli iskän kans...ja tieteski jätskin sai palkkioks !
Lähden stadiin kohta taapaamaan ystävätärtäni,
palaan astialle huomenna ( jos kykenen vaan =)

Terkkuja ihan jokaiselle !!

PIKANA: joku puhui halusta muuttaa maalle??!!
Olis Eurassa (missä sekin paikka lienee??) ISO ok vuokralla omaksi. Suljetun kautta voin antaa sähköpostiosoitteen mistä kysellä lisää.
Ei oo tuttu eikä muuten, mut eräällä toisella suljetulla ilmoitteli, siksi en laajemmin jakele sp-osoitetta.

Joox on saanut uuden kampauksen, ihanan piristävää (=kade..)

Titti; mä niin muistan tuon tunteen. Muuten raskausajat on mennyt ihan ok, mutta ihan kauheet pelkotilat on ollut, mitä voi sattua jne..Sun laskuri oli ihana, toivottavasti voit perehdyttää mut joskus sellasen laatimiseen.

Haidin shoppailureissu äitin kanssa kuulostaa ihan samalta, kun mun ja äitini..Tulee kyllä tässä velkahelvetissä ihan tarpeeseen.

No joo, ette usko. En jaksanut odottaa syyskuun puoleenväliin vaan viime viikolla sain peruutusajan ehkäisyneuvolaan. Ja kierukka on siis veke. Tämä oli siis yhteinen päätös. No joo, ette usko tätäkään. Sunnuntaina alettiin petipuuhat, niin mies halusi käyttää kumia (??!!) Vähänkö mä olin raivona. Tuo kierukan laitto ja ostaminen kun kuitenkin maksoivat jotain, niin olisi kiva käyttää sitä EHKÄISYNÄ, mikäli halutaan EHKÄISTÄ.. Joo, totesin vaan, että tuskin tää sulle yllärinä tuli, niin toinen vaan tokasee, että talousstressiä pukkaa...

Joopajoo.

Aurinkoista viikonjatkoa ja kiva Mipsa, että tulit myös uutena mukaan!

Kirsikka, sen laskurin osaa tehdä kuka vaan siellä sivuilla, sen tänne saaminen on vaan vähän vaikeampaa... ; ) Öpaut kymmenennellä kerralla onnistui mulla.

Siis ihan oikeasti laskeskeltuna ei meidän pesueessa tuon nuorimmaisen syntymä ole kasvattanut meidän menoja juurikaan (isot ne on jokatapauksessa), vaipat tietty teki jonkun verran mutta en sanoisi että mitenkään erityisen paljoa lisää rahaa olisi tarvinnut siihen. Kierrätyksestä ja kirppareilta saa huokealla varusteita ja vaatteita. Nii että äijille luut kurkkuun että se on vaan tekosyy olla hankkimatta lisää murulaisia!!! Nih. ; )

Kohta kotiin...

Meitsi otti ja tilas äsken ovistikkuja kaheksantoista kappaletta ja kolme raskaustestiä. Tulevaan kiertoon järeät aseet käyttöön... Tätiä odotellaan nyt saapuvaksi ens viikonlopun aikana - sopivasti veljen häihin. Plussattu sitä ei olla, ei nimittäin missään tunnu yhtään minkäänlaiselta. Totesin tuossa siipalle että jos ens kierrossa tehtäis niin ku sillon nelkun tärppikierrossa että panttailtais siihen asti ku ovistikkuun tupsahtais vahva viiva. Niin sikälimikäli siihen vahvaa viivaa ees tulee. Apuva, mutta kuulema meikäläisellä on ikää sen verran etten välttämättä ovuloi joka kierto. Härreguud (tai jotain sinnepäin)!

Moikkelis taas. Nyt sipsuttelen ruuanlaittoon. Joo, tuntuu ihan tosi naiselliselta olo tällä hetkellä ku koklasin yves rocherilta tullutta hajuvesinäytettä. Emmuista nimeä mutta kivalta tuoksun mää nyt :)

rQIsp3.png

Mä oon ihan rikki katki poikki...koko päivä kaupungissa. Koiran kasvattaja soitti ja lisäsi huolta ja murhetta...pieni ystävämme sairastanut kovasti--->monien sattumien summa. Mitään synnynnäistä tai elimellistä vikaa ei ole, mutta kuitenkin vie aikaa parantua. Ei siis haeta pikkusita nyt viikonloppuna niin kun piti...vaan joskus myöhemmin. Varovasti kasvattaja puhui viikosta tai kahdesta...tämä oli eläinlääkärin arvio asiasta. Tietysti täytyy olla uudet eläinlääkärit tarkastelut vielä jne. että kaupat tehdään, eikä kasvattaja sairasta pentua myisikään. Vielä ei olla toivoa menetetty, vaikka usko vähän horjuukin.

Poika aloitti eilen ne kokkiopinnot ja tänään sille oli soitettu, että olis peruutuspaikka sillä linjalle mihin ensisijaisesti haki ja halusi...ei kun ala huomenna selvittämään sitä asiaa...se tietää taas varmaan kaupunkireissua...voi helvetti...kyllä ei tällä lomalaisella käy aika pitkäksi...ja niin kun minä suunnittelin loppulomani tutustumalla uuteen perheenjäseneen ja hiljalleen touhuilemalla sen kanssa:))

Pää on just nyt kun ampiaispesä...pitää mennä vetää happee ja alkaa purkaa tätä päivää tai yöllä ei tarvii unta ootella.

Haidin koiravauvalle pikaisia paranemisia jotta pääsis nopsaan teille asukkaaksi ja perheenjäseneksi!!!!

Täällä ei sen kummempia. Ykkönen lähti just kouluun, kakkonen ja kolmonen pesee hampaitaan. Aikovat lähteä pihalle sitte. Nelkku kököttää tuossa sitterissä. Hälle porisen samalla ku naputtelen tätä. Joku muuten joskus sano ettei miesväen onnistu keskittyä kahteen asiaan yhtäaikaa - pitääköhän paikkansa, ootteko huomanneet?

Jees, aamuaskareet jatkukoon täällä. Myöhemmin taas lisää.

Juu, Safiiri XD !
Ei onnistu edes purkansyönti ja käveleminen samanaikaisesti noilta olioilta....
Eilen se taas huomattiin, kun olin siellä stadissa käymässä,
kotiin palattuani mua odotti ( liian myöhään valvoneiden lasten lisäksi )
iloisena iiiiiiso tiskivuori ja viemättömät roskat sekä uskomaton kaaos.
Pöydät täynnä sukkia, leivänmuruja, aku ankan revittyä sivua, yms,yms....
Ja eikun hommiin, että saa kämpän kuntoon,
mua inhottaa aamulla tulla esim. keittiöön, jos on kaaos ja sotku....
ja mitä tekee olio ??
- Menee kaljapurkin kanssa saunaan !
( siis purjehtien iloisesti hymyillen mun ohi, kun siivoan kaaosta...)

- ai nii, mut onnistuuhan siltä 2 asiaa samanaikaisesti; kävellä ja kantaa kaljapurkkia.

Meidän olio on sit taitavampi kun teidän olio...se pystyy kävelee, juomaan toisesta kädestä olutta ja syömään toisesta kädestä makkaraa:))))))) ja joskus viel raapimaan persettäkin:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Tässä jo aamusta taas soittelin puoli valtakuntaa...poika siis sai sen peruutuspaikan haluamalleen linjalle ja loikkaa huomenna sinne. Tänään ns. välipäivä...huoh...ei käy yksitoikkoiseksi tää elo kun on aina pientä säpinää johonkin suuntaan.

Oliokin taitaa tänään lomailla sateen vuoksi...ei pääse hommiaan jatkamaan kun satelee. Jotain lankkuja lähti kuskaamaan työmaalle ja luullakseni kohta kotiutuu.

Joox, mulla on ne vaatteet nyt tuossa kasattuna, viel sullon ne laatikkoon ja jos vaikka tänään illemmalla tallille lähtiessä ne saisin kuskattua tuonne matkahuoltoon. Tyrkkään sulle tekstarin kun oon ne sinne jättäny...yritän tälläviikolla saada ne lähtemään sinnepäin.

Onpa sulla Haidi varsinainen monitaituri mieheksi! Kummalla kädellä se raapii takamustaan: se missä on olut vai se missä on makkara? :-DDD

Haidille myös peukkuja että saisitte pian terveen koiranpennun kotiinne, sekä onnittelut pojalle peruutuspaikan johdosta.

Vai on Kirsikan mies tarvinnut tuplasuojaa, onpas se ihmeellistä. Ei kai talousstressiä vastaan taistella kortsuilla? ;-) Jännittävää että kierukka lähtee lipettiin!

(.):

Kaikki hyvin ultrassa ja kivi putosi harteilta niiltä osin (IHANAA nähdä pieni, viikon verran oletettua vanhempi potkiskelija!), mutta hölmönä menin soittelemaan tarkempaa tulosta siitä ensimmäisestä vasta-ainekokeesta.

Tulos on siis huonompi kuin mitä kakkosesta aikanaan (asiaa tunteville voin kertoa, että kun kakkosesta vasta-aineita oli yli raskauden puolenvälin vain "vähäisiä määriä", oli nyt heti ekassa testissä saatu tiitteri 4. Kakkosella se nousi vain 16 asti rv 38). Tässä joutuu vielä odottelemaan ensi viikon testiä ja seuraavalla viikolla tulevia tuloksia. Asia on jatkuvasti mielessä, vaikka mitä tekisi. Mutta ei tässä kannata etukäteen surra.

Ehtiikö Ohdis vielä käydä lainkaan täällä? Paljon onnea siihenkin suuntaan jos vielä neiti-ihmisenä täällä hengailet. Eikös ne ensi viikonloppuna olleet, ne häät?

AaVee

Raapimisen ajan kestää olut ja makkara yhdessä kädessä:)))))
Onnittelut AaVee:lle ultranäkymistä...toivottavasti tuo veriasia pysyy etes jotenkin hallinnassa...tai no eihän sitä voi hallita, mut ettei ihan hirveesti arvot nousisi.
Tuumailin tuossa illalla itsekseni, että tuolla hyllyssä on ne "spemupurkit" eikä täällä ole tehty elettäkään niiden viemiseksi...pitäsköhän nostaa taas kissa pöydälle. Niin kun minä kiroilin et joutuu odottamaan senkin vuoks et labra aukee noille näitteille vasta 4.8 sehän oli käsittääkseni jo viimeviikolla. Oletin olevani siellä ovenkahvassa purkit puolillaan just sinä päivänä kun alkavat näytteitä ottaa vastaan. Mä olen ollut nyt ihan saamaton...mies on kyllä saanut:))))))
Pitäsköhän ottaa ihan nyt itteensä niskasta kiinni, tarkistaa koopeet ja alkaa orientoimaan tuota miestä runk...runsaasti säilömään tarpeita piti sanomani:)
Nyt pyykkiä kuivumaan ja välipalaa suunnitteille, kohta alkaa koululaisia tipahdella kotiin.

Ehheehhhehehhheeeheeee XD !
Haidi alkaa orientoimaan ....kylläpäs nauratti !!

Onnittelut AaVee:lle hyvistä näkymistä ;o) !
Eihän noille arvoille tosiaan voi itse tehdä sen kummempia,
odotella vaan ja katsoa, että sikäli tuo ressi on turhaa moisista,
kun et sille mitään voi, pysty etkä kykene. Tsemitykset sinne,
että arvot ei nouse bd !!

Jaahas, Haidilla ei oo ollu ollenkaan saamaton mies ;o)
Eihän sitä tiedä koskaan, vaikka tärppi kävis ilman purkkien täyttelemistä nyt sitten kuiteskii, bd bd bd b d:t sille !

Mulla on ollu niin kypsä (laiska) päivä, ettei tosikaan...
en ole saanu mitään aikaseksi, ja ukot tuli jo koulustakin kotio...
ovat nyt välipalalla ( ja ihmettelivät,
et mitäs toi äitee hirnuu ääneen tuolla tietsikalla...=) mut kuiteskin
puhtaat pyykit sain kasaan, enpä muuta.
Otin kyllä taas eilen hermosärkyyn troppia, että tiesinkin käyväni aika hitaalla
vaihteella tänpäivän, mut joteski on sellanen olo,
et pitäis ehtii ja jaksaa enempi....täytysköhän mun nyt tosiaan hakee kans
Kräuterblut-saft:ia ja vetää kuuri....noh, olion palkkapäivänä sit.

Olio lähti mökille remontoimaan,
kun tähän himaremppaan ei ollu enää varaa ostella mitään,
ja se jäi taas holdille. Mökki on appiukkoni, eli hän maksaa tarvikkeet sinne.
Olio viettää siellä vimpat 3 lomapäiväänsä, mä olen siis "kesäleski" senaikaa...
ji-pii.
Kohta lähen Pinkkiksen poimimaan tarhasta ja postiin sen kans,
jos vaan jaksan raahustaa sinne asti.

Aijuu, Haidi; joo, sopii, laitat paketin kun ehdit. Kiitän jo etukäteen siitä ;o)
Olet kultainen immeinen *=o} !
Ja laita textarii, kun on matkalla, tiedetään Pinkkiksen kans odotella.

HAHahAHA voi hitto teidän juttuja (täytyy nauraa tirskua näin sormenpäitten välityksellä että saapi ÄrrÄ nukkua tuolla viereisessä huoneessa) =)

On Haidilla tosiaan etevä olio xD tossa on jo jonkunmoinen ennätys kysessä ihan varmana!
Meidän oliolta ei ainakaan onnistu mun kuuntelu jos telkku on päällä... ihan sama mitä sieltä tulee... ja sit jos on kattilassa kiehumassa jotain niin olion pitää seistä siin vieressä "keittämässä" sitä kattilallista... xD
AaVee käyny ultrassa! Ihanaa että oli kaikki hyvin, oletkos säkin negatiivinen vereltä?
Toivottavasti pysyy aisoissa tosiaan!

Ohdiksella varmaan pikkasen vipinätä, tsemppiä vaan sinne viimepäivien hermoiluihin =)
Meillä kans nyt viikonloppuna ÄrrÄn kummien häät, joissa minä vipellän kaason pestissä. Saas muuten nähä millasena meitin olio saapuu 3 rinsessan kans häihin =O... mä kun lähden jo aamulla liitään, enkä ole pukemassa...

(.) tänään on koopee3, ei siis vielä kylvöjä suoritella... mutta haaveet alkaa nostaa uhkaavasti päätään... Mutta täytyy vaan kylmettää päätään vielä, mun on ihan aikusten oikeesti mentävä edes keikkahommiin ensin. Ei ton naisvaltaisella alalla työssä käyvän olion palkoilla niin hyvin pärjätä että vois huoletta Tjottailla, tai ainakin nyt tuntuu siltä. Voihan se mieli muuttua tässä ;)

No MOI ÄssÄ !!
hienoa, että käyt meitäkin helssailemassa !
ohdiksella tosiaan jo kuumat paikat - tai jos ei vielä ole,
niin ainakin lämpenee kokoajan kiihtyvällä vauhdilla...!

Muuten hei; mä huomasin että nuo Lilypien mittarit menee reaaliajassa eteenpäin,
siis Tittillä vk 23 tänään ??! Onnea* Onnea* Onnea*
Ja Safiirilla testipäivä(?) lähenee....IIIIKS !

Katohan vaan, niin meneeki!!!! En oo ennen huomannukkaan. Hyvä noin niin ei tartte jokakerta väsätä uutta. Niinku Titti sano, sitä saa muutamaan otteeseen klikkailla nappia jos toistaki.

Hemmetin apteekin testi ku oottelee kaapissa. Pikkusen on vaikeaa malttaa lorottaa suoraan pönttöön ilman mitään väliin tungettelevia tikkusia. Vaan tää on nyt tahtojen taistelu - mää vs testi. Aion ottaa niskalenkin siitä ja testata VASTA häitten jälkeen. Siis jos tarvis on. Niih, sitte se tietenki on nokkaantunu meikäläiselle ja näyttää vaan yhtä viivaa. Pitäsköhän ottaa se vaikka ens yöksi viereen nukkuun.

(ei hyvää päivää tätä mun mietintää, huomaa että oon ollu kolmatta päivää ilman aikuisseuraa päivät *irvistys*)

AaVeelle ultrakuulumisonnitteluja! Ja Tittille massunkasvatusonnitteluja!

Juuh se olis joo 23 viikkoa täynnä, kiitoksia vaan!! ; ) Enää 17 jäljellä......... Huomasin kyllä jossain jo aikaisemmin että ne on reaaliajassa, mitähän ne sanoo sit kun la on menny??? Täytyy testata sitä sit.

Anoppilaan päästään tänään syömään, helpolla pääsee ite. Kerrankin... Mies joutui eilen illalla venymään äärimmilleen kun kävi naapurin ukon (systerin miehen) kanssa puhumassa asuntokaupoista, se kun oikeesti meinaa ostaa mun osuuden tosta systerin kämpästä! Muutama lonkero taisi siinä mennä, todella rankkaa oli... ; ) Kaikkea sitä joutuu vaimon vuoksi tekemäänkin!!! Mut todnäk tammikuussa olisi kaupat tulossa ja rahahuolet vähän helpottaa, jee!!!!!!!!!!

Vielä viimeiset rypistykset (paperit kasaan) ja kotia kohti...

Hitsi, piti oikeen katsoa taaksepäin näitä viestejä,
et millos mulla alkoikaan se rintojen tihkuttelu oikeen....
siitähän on jo vaik kuinka ja kauan !
Joskus 31.7 tai 1.8.alkanu, ja vieläkin puristaessa tulee tippoja.....ÄÄKS !
Voi kun ton olion lixasta jäis edes senverta rahnaa, et pääsis gynelle...
mua alkaa jo huolestuttamaan tosissaan tää.
Mut rinnat ei oo kylläkään arat enää,
tihkuu itekseen vaan ihan minimaalisen vähän...mut mitään tietoa ei oo,
mistähän tää mahtais johtua.
Aattelin, et odotellaa ja katellaa, mut mua jotaskin vaivaa tää homma.

AAAARGH !
Taas tänään on herrrrrrmoja koeteltu oikein urakalla,
omien ja naapurin mukuloiden yhteisvoimin.....Äh ! EI-meille-enää-ikinä-yhtään-kiitos.
Jahas, josta tulikin mieleen ( oonkohan jo laittanu tän ?? ) ----dalmatial...eiiiikäkö
mikäsenytolikaan...?

12 hyvää syytä hankkia lapsia !!

1. Pysyt vireänä! Aivosi saavat kaivattua liikuntaa, koska tavarat eivät milloinkaan ole siellä, minne ne laitoit, vaan haastavasti hyvinkin luovissa piilopaikoissa. Lehtiroskista ei kannata tyhjentää ennen kuin on ottanut lompakkonsa sieltä pois.

2. Tajuntasi laajenee. Koskaan aiemmin ei mieleesi olisi tullut katsoa tai puolella korvalla kuunnella 1457 kertaa samaa elokuvaa tai TV-ohjelmaa, mutta Muumilakson tarinoiden kohdalla se ei tuota ongelmia.

3. Opit erikoistaitoja. Esimerkiksi pizzan tekeminen yhdellä kädellä ei ole pikkuvauvan vanhemmalle temppu eikä mikään. Erityisen hienoa on bravuuri, kuinka juusto raastetaan lapsi sylissä.

4. Opit sosiaaliseksi! Sinun ei tarvitse käydä yksin edes vessassa.

5. Saat uuden sisustuksen. Kun ennen keittiösi pöydän alla ei ollut mitään, nykyään siellä on 3- 5 kiloa erilaisia ruuantähteitä, eikä auta, vaikka imuroisit 2 kertaa tunnissa. Pöytä erittää murusia. Sitä mukaa kun siivoat kaksiosi länsisiipeä, itäsiipi alkaa täyttyä erilaisista traktoreista, kaulahuiveista, kattiloista, lehdistä, kirjoista ja ylipäätään kaikesta, mitä ei ole ruuvattu kiinni.

6. Olet aina sen näköinen kuin olisit lähdössä lomalle. Vauvan kanssa tarvitset tunnin kyläreissulle kutakuinkin yhtä paljon tavaroita kuin normaalille kahden viikon etelänlomalle.

7. Elämäsi muuttuu seikkailuksi. On jännää huomata, kuinka tyynesti pystyt suhtautumaan siihen, että heräät keskellä yötä jalkopäähän piilotetun leikkipaloauton sireenin ääneen

8. Opit kommandoksi. Pystyt toimimaan niin hiljaa ja taitavasti, että onnistut riisumaan nukkuvan ihmisen ja vaihtamaan hänelle vaipat, pukemaan hanskat, haalarit, sukat ja kengät sekä siirtämään hänet paikasta A paikaan B - ilman että hän herää.

9. Saat extreme-elämyksiä halvalla. Base-hyppy ei ole mitään verratuna siihen, jos saat juoda kokonaisen kahvikupillisen rauhassa. Et kylläkään saa.

10. Elämä tuntuu pitkältä. Yksinkertaisiinkin asioihin kuten lähtemiseen saat helposti menemään hyvin piiiiitkän tunnin.

11. Maailma muuttuu jännittäväksi. Samaistut James Bondiin, sillä sinunkin elinympäristösi on täynnä kuolemanvaaroja: tuoleja, joille voi kiivetä, legoja ja peukalonpään kokonaisia ruoka-aineita, joihin voi tukehtua sekä ylisummaan kaikkea mahdollista, mihin ylettyy - ja kaikkeen ylettyy.

12. Koet enemmän ihmeitä kuin opetuslapset. Kuten että on täysin mahdollista tunkea molemmat jalat tuoliin selkänojapinnojen välistä, vaikka jalka on puolet paksumpi kuin pinnojen väli, tai ettei ole temppu eikä mikään tunkea nenään herne, vaikka sierain on niin pieni ettei sieltä pääse edes räkä valumaan esteettä, mikä estää nukkumisen. Siis sinun nukkumisen.

Joox, kannattaa kaivaa jostakin ne gynerahat ja käydä tarkistuttamassa sisuskalut. Tiedän erään tapauksen, jossa hyvänlaatuinen kasvain munasarjoissa aiheutti juuri tuota samaa oiretta. En halua mitenkään pelotella, vaan tsempata vain käymään lääkärissä! Toivottavasti ei olisi kyse sellaisesta sinun kohdallasi! Peukkuja!

Ystävällismielinen taustailija

Yhteistyössä